Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Jag följer konflikten noga varje dag och jag har större tilltro till ryska källor än till er propaganda. Sen får man ju ändå sålla bland all skit vilket ni inte har förmåga till. Du är ett råskinn precis som de i västra ukraina, se bara hur du skriver och bemöter andra här.
Det skedde nyligen en utväxling av döda kroppar mellan Ukraina och Ryssland: 41 ryska och 909 ukrainska, hängde du med där.
Men VARFÖR gläds du över att hundratusentals människor har mördats (och hundratusentals ryssar har dödats) som en direkt följd av den psykotiske dvärgen i kremls invasion, ockupation, annektering och imperialistiska anfallskrig mot Ukraina?
Varför önskar DU att hen skall tillerkännas överhöghet över Ukraina (och andra länder)? Varför kan hen inte stanna inom det enorma landet rysslands gränser? Det är förvisso synd om ryssarna som tvingas leva under en narcissistisk megalomanisk psykopat, men varför vill du att andra folk skall tvingas till detsamma?
ÄR det din fäbless för den ondskefulla kommunistiska läran som ligger till grund för din fakta-resistens och blinda tillbedjan av den psykotiske dvärgen i kreml och hens imperialistiska anfallskrig?
"
Sju år i kommunistpartiet är en form av galenskap som jag själv har stor erfarenhet av. Man lever i en inbillningens värld, man förvanskar fakta för att de ska stämma med teorin, man använder en form av dialektik som är i det närmaste vansinnig. Jag vet vad jag talar om, för jag är före detta patient."
Arthur Koestler