2025-04-18, 16:31
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Och nu kommer användaren som använder extremt mycket personangrepp och inte mycket fakta i sina inlägg. Det handlar inte om det. Självklart är ekonomin ansträngd men bara ryssarna själva kan veta exakt hur ekonomin mår inte inte någon "svensk expert" på ett institut.

Angrepp och angrepp.
Du har ju inget att komma med!
Berätta för oss alla, här och nu, vad experterna har fel i.

Jag vill höra.
Citera
2025-04-18, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Klappträn som dig måste alltid lägga kommentarer på och helst med videoklipp på sprängda orcher.

Du som säger att Kursk är befriat ändå visar deepstatemap att Ukraina är kvar inne i Kursk ljugande ryZZtroll måste man alltid konfrontera.
Jag skrev i stort sätt. Det är två byar kvar. Det gick inget vidare i Kursk, stora förluster föt Kievregimen.
Citera
2025-04-18, 16:33
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Vilka länkar, följer ni inte konflikten så man måste ha en länk för varje mening?

Du påstår saker mest hela tiden.
Inga belägg.
Inga länkar.

Folk anser att du bara ljuger.

Så klart att jag då vill se lite fakta från dig.

Eller har de rätt?
Du bara ljuger.
Citera
2025-04-18, 16:33
Medlem
Snapcounts avatar
Se där ja..

USA foreslår å lette på sanksjonene mot Russland for å sikre en langvarig våpenhvile i Ukraina.

Det skriver Bloomberg fredag, og viser til ikke-navngitte kilder som skal ha kjennskap til saken. Forslaget skal ha blitt presentert på et møte i Paris torsdag, arrangert av Frankrikes president Emmanuel Macron, hvor en amerikansk delegasjon, inkludert utenriksminister Rubio, deltok sammen med representanter fra Ukraina, Storbritannia og Tyskland for å diskutere krigen.

Ifølge Bloomberg vil forslaget i praksis fryse konflikten, der ukrainske landområder som er okkupert av Russland forblir under russisk kontroll. Ukrainas ønske om å bli del av forsvarsalliansen NATO blir også avfeid.

https://www.finansavisen.no/politikk/2025/04/18/8258653/foreslar-a-lette-pa-sanksjoner-mot-russland

Det står inte vilka sanktioner man önskar att släppa, men om jag skulle tippa så vill Trump ge de frysta pengarna tillbaka till Putin. För mycket utav dessa är frysta pengar är i Eu, och dessa pengar når inte Trump. Såå.., Ukraina under bussen då ?
Citera
2025-04-18, 16:35
Medlem
Citat:
Jag skrev i stort sätt. Det är två byar kvar. Det gick inget vidare i Kursk, stora förluster föt Kievregimen.

Du menar som dina fantasi siffror med 2 miljoner döda Ukrainska soldater ja dig och dina analyser tar vi verkligen seriöst duh!

Gick inget vidare i Kursk ha ha nä den så kallade stormakten RyZZland (pappers tigern) har på över 8 månader inte rensat ut hela Kursk
Senast redigerad av pettersson72 2025-04-18 kl. 16:38.
Citera
2025-04-18, 16:40
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Och nu kommer användaren som använder extremt mycket personangrepp och inte mycket fakta i sina inlägg. Det handlar inte om det. Självklart är ekonomin ansträngd men bara ryssarna själva kan veta exakt hur ekonomin mår inte inte någon "svensk expert" på ett institut.
Jag och andra har visat fakta 100-tals ggr
Därför slutar det i personangrepp på grund av dig och ditt uppträdande här på forumet, du tar ju inte till dig fakta.
Det är inte 1725, det går inte att dölja nåra större grejer.
Citera
2025-04-18, 16:42
Medlem
“They sent us to the front with no rifles. Told us to take them off the dead. Where’s command looking? Have you lost your fucking minds, you dogshit fucks? Are the Khokhols paying you extra to wipe us out? You fucking chickenhawks!”

— Russian soldier, callsign “Grumbler,” auditioning for his one-way ticket in the next meat wave.

The rage is real, but it won’t save him. In Putin’s army, complaining isn’t rebellion—it’s just the soundtrack to your own funeral.

No rifle, no plan, no way out. Just more bodies for the grinder. And they call this a “special operation.”

https://x.com/banderafella/status/1913220216869302339?t=SBKlMjcmWwSBS0-L7aLx_A&s=19
Citera
2025-04-18, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Du påstår saker mest hela tiden.
Inga belägg.
Inga länkar.

Folk anser att du bara ljuger.

Så klart att jag då vill se lite fakta från dig.

Eller har de rätt?
Du bara ljuger.
Man behöver inte länka till allt man skriver. Är folk tveksamma så kan man söka. Klarar du av en diskussion i verkligheten överhuvudtaget eller kräver du ständigt länkar där med? Visst är det irriterande att folk kallar en lögnare men det är ju för att sannngen svider för er så det går bra ändå, jag bara skriver av mig och känner inga krav. Har jag en länk tillgänglig så kan jag posta den med men annars är informationen vad jag läser i farten och länkar sparas inte för dig. Följ nyheterna på egen hand och kräv inte att bli skedmatad här.
Citera
2025-04-18, 16:44
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:

Du har något underlag?
Av de ca 25000 som skickades in, dog 76834?
Citera
2025-04-18, 16:45
Medlem
I mars gick både Ryssland och Ukraina med på att pausa attacker mot energianläggningar under en månads tid. Kreml uppger nu att pausen är slut
https://www.themoscowtimes.com/2025/04/18/pause-in-air-strikes-on-ukraines-energy-grid-has-expired-kremlin-says-a88791
Citera
2025-04-18, 16:46
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Man behöver inte länka till allt man skriver. Är folk tveksamma så kan man söka. Klarar du av en diskussion i verkligheten överhuvudtaget eller kräver du ständigt länkar där med? Visst är det irriterande att folk kallar en lögnare men det är ju för att sannngen svider för er så det går bra ändå, jag bara skriver av mig och känner inga krav. Har jag en länk tillgänglig så kan jag posta den med men annars är informationen vad jag läser i farten och länkar sparas inte för dig. Följ nyheterna på egen hand och kräv inte att bli skedmatad här.

Ivedere eller vad din kompis heter, skrev i morse att fronten står still.
Du säger något annat.

Jag antar att fronten står stilla, då du inte kan understödja vad du säger.
Enkelt.
M a o. De har rätt. Du ljuger.
Citera
2025-04-18, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
I mars gick både Ryssland och Ukraina med på att pausa attacker mot energianläggningar under en månads tid. Kreml uppger nu att pausen är slut
https://www.themoscowtimes.com/2025/04/18/pause-in-air-strikes-on-ukraines-energy-grid-has-expired-kremlin-says-a88791

Bra då kommer olje raffinaderier att brinna igen speciellt bra nu för kloaken RyZZland när oljepriset är på det lägsta på länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in