2025-04-17, 20:00
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Det mesta KAN hända, det betyder inte att det är vanligt. Hade det varit vanligt hade det stått en varningstext på paketet.
Varför i hela fridens namn skulle man glömma bort sin cykel när man använder ett preventivmedel som inte ens påverkar cykeln....?
Behöver man ständigt och jämt ta dagen efter piller behöver mannen kanske fundera på om han använder fel storlek på kondomerna. De är liksom tillverkade för att hålla. Det mesta i dina scenarion är osannolikt.

"Säkra perioder" är inte ett säkert preventivmedel.

Är du en Man?
Citera
2025-04-17, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ts kanske uppskattar frugans kåthet vid ägglossning? Den kan han glömma i och med dina förslag.

Precis, det går inte att bortse från miljoner års evolution. Och jag kan inte heller hejda mig, vet jag att hon har ägglossning så blir jag som Mr Hyde, helt brutal, pervers och manisk. Om hon skulle tvinga mig att typ runka ut satsen så skulle jag göra det, problemet att hon i kåtyran inte heller kan tänka klart och vill givetvis ha satsen i musen. Det är nästan så att hon får någon slags trygghet av att somna med det i sig.

Sen är jag svag för det feminina, och vad är mer feminint än gravidmage och mjölksprängda pattar som är lite gulligt ådriga?

Jag måste tämja vilddjuret i mig och försöka anpassa mig till 2025 men det går inte, det är nästan som att jag är satt på denna planet att föröka mig.
Citera
2025-04-17, 20:06
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alma1
Är du en Man?
Nej?
Citera
2025-04-17, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Hur kan en kondom förminska känslan hos henne? Det låter väldigt osannolikt.

Hon tål inte latex, hon får skavsår och irriterande slemhinnor så vi kan bara skydda oss med plastkondomen "So Sensitive". Och den gillar hon inte känslan av, trots att den är bland dom största kondomerna på marknaden så får jag knappt på den men den känns ändå "plastig".
Citera
2025-04-17, 20:16
Citat:
Nej?

Symtomen är tydliga när man är fertil. Plus att det är ganska lätt att räkna ut från när man haft mensens sista dag och fram till ca 7-9 dagar framåt så börjar den fertila veckan. Jag anser det mer säkert än kondom och dagen-efter piller och lika säkert som att tillsätta hormoner i kroppen, fast utan biverkningar.
Citera
2025-04-17, 20:21
Medlem
Citat:
Symtomen är tydliga när man är fertil. Plus att det är ganska lätt att räkna ut från när man haft mensens sista dag och fram till ca 7-9 dagar framåt så börjar den fertila veckan. Jag anser det mer säkert än kondom och dagen-efter piller och lika säkert som att tillsätta hormoner i kroppen, fast utan biverkningar.
Det har jag då aldrig haft något större tillförlit till. Och aldrig orkat hålla reda på.
Men jag lyckades ändå undgå oplanerade graviditeter tack o lov. Eller så var jag inte lämpad som barnfödningsmaskin vad vet jag.
Citera
2025-04-17, 20:25
Medlem
Incendios avatar
Citat:
ÄL-symptom varierar från kvinna till kvinna och kan dessutom förändrs under livets gång. Även cykelns längd kan variera. Säkra perioder är inget man bör ägna sig åt om man absolut inte vill ha barn.

Vad du anser har ingenting med verkligheten att göra.
Citera
2025-04-17, 20:31
Citat:
ÄL-symptom varierar från kvinna till kvinna och kan dessutom förändrs under livets gång. Även cykelns längd kan variera. Säkra perioder är inget man bör ägna sig åt om man absolut inte vill ha barn.

Vad du anser har ingenting med verkligheten att göra.

Jag tror dem flesta bara inte orkar hålla reda på sina cykler för att det är mer bekvämt att förlita sig på p-piller och kondom. Jag skulle t.ex aldrig kunna ha vaginal sex med kondom under min ägglossnings-vecka, eller förlita mig på dagen-efter piller.

Och verkligheten är att det har fungerat på mig sedan flera år tillbaka.
Citera
2025-04-17, 20:32
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Ja jag vet inte om någon annan har skrivit det här tidigare jag orkade bara läsa två sidor för det verkade vara en massa jäkla gnäll på andra skribenter som inte kunde ge ett vanligt råd.

Jag som sa att du börjar göra som vi ändrar som är lite grann äldre att du kör helt enkelt med 0,5 ml testosteron E. Ca 1 gång i veckan.

gör du det resten av livet vilket är väldigt bra för både dig och din kropp och dessutom så får du bättre välbefinnande och dessutom får du bättre sex liv.
Så slipper du även barnen i framtiden.

Det här är någonting som de flesta ändå att göra utomlands för det nämligen tillåtet med tanke på att man naturliga produktion minskar med åldern.

Så har jag gjort och så har fler med mig gjort och det fungerar alldeles utmärkt.
Så slipper du hålla på med kondom och så slipper du hålla på att förgifta din kvinna med hormoner.
Citera
2025-04-17, 20:38
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Jag tror dem flesta bara inte orkar hålla reda på sina cykler för att det är mer bekvämt att förlita sig på p-piller och kondom. Jag skulle t.ex aldrig kunna ha vaginal sex med kondom under min ägglossnings-vecka, eller förlita mig på dagen-efter piller.

Och verkligheten är att det har fungerat på mig sedan flera år tillbaka.
Då underskattar du kvinnor något brutalt. Det är inte svårt att sätt ett litet kryss i kalendern. De flesta gör det, preventivmedel eller ej.

Vad som fungerar för dig är anekdotisk bevisföring. Statistiken över tillförlitlighet säger något annat.
Citera
2025-04-17, 20:41
Citat:
Då underskattar du kvinnor något brutalt. Det är inte svårt att sätt ett litet kryss i kalendern. De flesta gör det, preventivmedel eller ej.

Vad som fungerar för dig är anekdotisk bevisföring. Statistiken över tillförlitlighet säger något annat.

Jag underskattar inte kvinnor alls utan jag lyfter kvinnor i att lära känna sig själva mer.
Och vi tycker olika, helt klart. Vi kan väl komma överens om att vi inte kommer överens?
Citera
2025-04-17, 20:44
Medlem
Citat:
Det är sant, det gör det. Jag hatar kondom. Det förstör hela känslan. Ibland måste man använda det men inget jag föredrar om man säger så.

Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Tror du på allvar att kvinnor saknar känsel i fittan eller?

Som om att ni kvinnor skulle känna av 0,06 mm tunn kondom i er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in