2025-04-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!

Ungefär var tionde man får kronisk smärta av vasektomi. Ett väldigt dumt ingrepp.
Har vi någon liten källa på det?
Citera
2025-04-17, 18:20
Medlem
Citat:
Hon får ta den i tvåan tills hon kommer i klimakteriet. Helt klart den bästa lösningen för alla parter.

Ungefär var tionde man får kronisk smärta av vasektomi. Ett väldigt dumt ingrepp.

Ett antal graviditeter + förlossning är väl ändå både jobbigare och farligare.
Citera
2025-04-17, 18:20
Medlem
Det här låter bara för underligt för att vara sant. Är du säker på att ni är vuxna och har barn? Det är liksom inte bara en dröm eller vanföreställning?
Citera
2025-04-17, 18:21
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Varför kan ni skaffa några fler barn? Resten av bögarna och feministerna i landet kommer ju inte skaffa några.
Det enda som blir kvar av Sverige är några hundra tusen bastarder bara, och de är oftast extremt fientliga mot svenskar.
Senast redigerad av Schicklgrubblare 2025-04-17 kl. 18:24.
Citera
2025-04-17, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det här låter bara för underligt för att vara sant. Är du säker på att ni är vuxna och har barn? Det är liksom inte bara en dröm eller vanföreställning?
Detta är ofta såhär i vita familjer överlag i väst. Kvinnan vill inte ha fler barn men det är mannen som steriliserar sig.
Citera
2025-04-17, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Varför kan ni skaffa några fler barn? Resten av bögarna och feministerna i landet kommer ju inte skaffa några.
Det enda som blir kvar av Sverige är några hundra tusen bastarder bara, och de är oftast extremt fientluga mot svenskar ändå.
Bastarder? Som barn skapade utanför äktenskap eller pratar du om invandrare?
Citera
2025-04-17, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jag kan tänka mig att du har legat med en hel del män, jag skulle fortfarande aldrig frivilligt sterilisera mig själv.
Stämmer. Jag har haft sex med ett flertal män som genomgått vasektomi. Ingen av dem har haft problem efter ingreppet.
För min del har det varit extremt sexigt med män som tagit ansvar för sin reproduktion och inte skvätt omkring sig som byrackor och tyckt att det är kvinnor som ska ta ansvar för deras skvätt.
Citera
2025-04-17, 18:24
Medlem
frozendragons avatar
Ser inte problem. Behövs mer svenska barn i landet på grund av alla egoister som vägrar ha barn eller bara har ett. Personer som ts behövs för att jämna ut ekvation. Om du måste gå på bidrag för att hinna med alla barnen är det okej. Enda fall där någon bara tar och tar från skatterna som jag är okej med, bättre det än att de går till mohammed som hävdar att han är 14 år men egentligen 48 år.
Citera
2025-04-17, 18:27
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJALPMIGSNABBT
Bastarder? Som barn skapade utanför äktenskap eller pratar du om invandrare?

Jag tänkte på att många svenskar idag skaffar barn med andra raser. Svenska män tar oftast en asiatisk tjej och då får den svenska tjejen ta en neger.

Fy f*n vad sorgligt Sverige har blivit. Och transorna ska vi inte ens prata om. I ett hav av babbar dessutom. Helt sjukt.
Citera
2025-04-17, 18:29
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Hon får ta den i tvåan tills hon kommer i klimakteriet. Helt klart den bästa lösningen för alla parter.

Det där är ju inte sant!
Citera
2025-04-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Stämmer. Jag har haft sex med ett flertal män som genomgått vasektomi. Ingen av dem har haft problem efter ingreppet.
För min del har det varit extremt sexigt med män som tagit ansvar för sin reproduktion och inte skvätt omkring sig som byrackor och tyckt att det är kvinnor som ska ta ansvar för deras skvätt.

Jag kan faktiskt hålla med om att det finns något tändande i att ta ansvar och inte vara så känslig kring sin manlighet. Det är lite storkuks-lugn över det hela jämfört med att vara en orolig hypokondriker med handen i brallan…
Citera
2025-04-17, 18:37
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe

Jag bryr mig inte riktigt om vad ett luder tycker är sexigt. Jag kommer fortfarande inte kastrera mig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in