2025-04-17, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Nej, det är inte högst relevant här. Jag diskuterade med en annan användare om specifika människor och deras förehavanden för att de nämnts i tråden, jag är inte intresserad av en filosofisk diskussion med dig om huruvida unga tjejer gjort fel när de blivit utnyttjade av gamla gubbar.

Det är ingen filosofisk diskussion. Var människa har sitt fel i att de låter sig bli manipulerade, det friskriver inte de från fel bara för att de är korkade och lättlurade, oavsett kön.
Citera
2025-04-17, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ja verkligen. Men den patetiska diskussionen om huruvida han skulle ljuga eller inte har man ju bara väntat på skulle komma.
Jag hann inte ens poppa popcorn.
Men låt dom hållas, som om nån bryr sig vad de tjatar i. De som vet de vet.

Så löjligt att ens tro att han skulle ljuga om en sån sak, dom kan ju fråga Cluee som har vetat om det.
Samt att det verkar konstigt att förskola & skola behöver ta till åtgärder om det inte vore sant vilket Jonna berättade i podden.
Såklart det inte är en lögn.
Citera
2025-04-17, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det gör han inte och de som inte tror ett ord på vad Anjo säger så brukar de i varje fall tro på Cluee som har fått veta vad det står sedan lång tid tillbaka och kan således bekräfta det Anjo säger Chrippa och de andra två kumpanerna hade planerat att göra mot Jocke och Anjo.

De ville lära Anjo och Jocke en läxa därav skulle de bara nästan dödas.
Sjuka äckliga jävlar.

På riktigt, de är inte kloka och jag kommer aldrig mer någonsin ta dessa på allvar. Aldrig.

Det är riktigt äckligt jag förvånas över hur vidrig man kan vara, det finns gränser hur långt man kan gå.
Bra att snubben som fick uppdraget valde att inte göra det.
Citera
2025-04-17, 11:15
Medlem
Citat:
Med tanke på att hon beter sig som en fjorton-åring så får hon nog leta en framtida pojkvän i just grundskolan.

Tydligen har folk "varnat" han Neonberger för L och ev samarbete. Det tycker jag dock är lågt och elakt faktiskt, blir t o m lite ledsen för hennes skull.
Hon måste ju få en chans att försörja sig utan svarta pengar och om hon tycker detta är en bra idé, let her.
Neonberger är väl en vuxen människa som får kolla referenser själv kan man tycka. Han får väl upptäcka själv hur hon är och beter sig, eller så kanske det här är vändpunkten för henne och det visar sig att hon egentligen är en jättegullig, rar och snäll tjej som vill alla väl....
Let the show begin.
Citera
2025-04-17, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Det är ingen filosofisk diskussion. Var människa har sitt fel i att de låter sig bli manipulerade, det friskriver inte de från fel bara för att de är korkade och lättlurade, oavsett kön.

Jo, det är det. Det är din åsikt och jag håller inte med.

Citat:
Tydligen har folk "varnat" han Neonberger för L och ev samarbete. Det tycker jag dock är lågt och elakt faktiskt, blir t o m lite ledsen för hennes skull.
Hon måste ju få en chans att försörja sig utan svarta pengar och om hon tycker detta är en bra idé, let her.
Neonberger är väl en vuxen människa som får kolla referenser själv kan man tycka. Han får väl upptäcka själv hur hon är och beter sig, eller så kanske det här är vändpunkten för henne och det visar sig att hon egentligen är en jättegullig, rar och snäll tjej som vill alla väl....
Let the show begin.

Herregud, varnat L för Neonberger? Borde vara tvärtom.
Citera
2025-04-17, 12:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Och lite snack om Chrippa och hans kumpaner. Vad säger du om deras planering?

Du trivs ju bra i de andra trådarna så där kan du ju fortsätta istället så livet blir meningsfullt.

Kumpaner?
Senast redigerad av LimboLife 2025-04-17 kl. 13:11.
Citera
2025-04-17, 13:44
Medlem
Citat:
Let the show begin.

Vem är den där Neonberger? utnyttjar han bara tjejer? Vad går det ut på det där L ska göra?
Frågar dig som kan ge vettiga svar.
Citera
2025-04-17, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Vem är den där Neonberger? utnyttjar han bara tjejer? Vad går det ut på det där L ska göra?

Jag har faktiskt ingen aning, aldrig hört talas om varken honom eller hans tidigare koncept. Finns en tråd här på FB och så googlade jag lite..... ;-)
Och har ingen aning vad L ska göra. Han har däremot lagt in ett svar i hennes Instaflöde, under bild hon delar taggning med Dr Alban, honom, m fl, att "så länge det inte finns någon dom mot henne, så tänker jag förhålla mig till att jag inte vet vad som hänt", typ...
Och det är väl bara att önska henne lycka till :-) Verkar ju vara längesen som det stormade kring honom....
Citera
2025-04-17, 15:05
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
https://www.neonberger.se/
Citera
2025-04-17, 15:38
Medlem
Citat:

Skriv till mig så kan jag berätta av egna erfarenheter och vad jag vet..
träffade honom första gången för typ 15-16 år sedan...
Citera
2025-04-17, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
https://www.neonberger.se/

Låten Handtralla har helt gått mig förbi....
Ja herregud.... Känns dock några år sena på pucken....?
Citera
2025-04-17, 15:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
Skriv till mig så kan jag berätta av egna erfarenheter och vad jag vet..
träffade honom första gången för typ 15-16 år sedan...

Låt höra!

Vad kan Linnea ha att vänta av detta samarbete?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in