2025-04-16, 21:24
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Vore väldigt konstigt om han skulle ljuga om en sån grov sak.

Ok.
Citera
2025-04-16, 21:29
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Han sa att Chrippa hade beställt att man skulle bryta båda armarna på Jocke & Anjo på flera ställen samt grovt misshandla dom så mycket så dom nästan dör.
Anjo skulle också få en pistol i munnen.
Jag antar att han styrkte det med bevis i form av prints eller liknande som han alltid gör när han bevisar något?
Eller var det ”trust me bro” som gällde?
Citera
2025-04-16, 21:33
Medlem
Citat:

Ja verkligen. Men den patetiska diskussionen om huruvida han skulle ljuga eller inte har man ju bara väntat på skulle komma.
Jag hann inte ens poppa popcorn.
Men låt dom hållas, som om nån bryr sig vad de tjatar i. De som vet de vet.
Citera
2025-04-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag antar att han styrkte det med bevis i form av prints eller liknande som han alltid gör när han bevisar något?
Eller var det ”trust me bro” som gällde?

Japp. Exakt så sa han. Och så visade han upp alla papper som polisen gett honom från utredningen.
Sen avslutade han med en imitation av Linneas badass-rap-danser och mim.
I fullt smink.
Skitkul var det.
Citera
2025-04-16, 22:24
Medlem
Kan någon av de stackarna som betalar för anjos videos kunna reuploada den nånstans för oss som inte har lust att aktivt stödja fettot?
Citera
2025-04-16, 22:40
Medlem
Citat:
Ojdå. Verkar ha trampat på en öm tå…
Är det dags för Anjo (Romani) Kris att ta tag i det nu när Polisen lagt ner det?

Det blir nog skitkul, det med!

Vems tå? Min?

Skiter faktiskt fullständigt i Anjo.
Tror däremot inte att han ljuger.
Vilket är min fulla rätt.
Citera
2025-04-16, 22:54
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Vems tå? Min?

Skiter faktiskt fullständigt i Anjo.
Tror däremot inte att han ljuger.
Vilket är min fulla rätt.
Tycker du att det är Anjos fulla rätt att lägga ut denna video och tala om det? Oavsett om det är sant eller inte är det ett grovt förtal med väldigt stor spridning (när han gör den publik).
Om det är sant är det (givetvis) förfärligt men vad säger att det är något som ska spridas till kreti och pleti? Ingenting, tvärtom är det olagligt.
Om du nu skiter i Anjo undrar jag hur du ser på det?
Citera
2025-04-16, 23:13
Medlem
Citat:
Tycker du att det är Anjos fulla rätt att lägga ut denna video och tala om det? Oavsett om det är sant eller inte är det ett grovt förtal med väldigt stor spridning (när han gör den publik).
Om det är sant är det (givetvis) förfärligt men vad säger att det är något som ska spridas till kreti och pleti? Ingenting, tvärtom är det olagligt.
Om du nu skiter i Anjo undrar jag hur du ser på det?

Tycker det är fantastiskt att det kommer ut mer om vilket totalt trainwreck Chrippa är till människa. Kräks på karln. Och hans patetiska tonårsflicka.
Bara tramsigt att prata om förtal i denna sörja som pågått i över ett år.
Inte Flashback som är åklagare.
Citera
2025-04-16, 23:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Tycker det är fantastiskt att det kommer ut mer om vilket totalt trainwreck Chrippa är till människa. Kräks på karln. Och hans patetiska tonårsflicka.
Bara tramsigt att prata om förtal i denna sörja som pågått i över ett år.
Inte Flashback som är åklagare.
Tack för din medverkan! Din ståndpunkt är klar!
Citera
2025-04-17, 01:59
Medlem
Citat:

Det gör han inte och de som inte tror ett ord på vad Anjo säger så brukar de i varje fall tro på Cluee som har fått veta vad det står sedan lång tid tillbaka och kan således bekräfta det Anjo säger Chrippa och de andra två kumpanerna hade planerat att göra mot Jocke och Anjo.

De ville lära Anjo och Jocke en läxa därav skulle de bara nästan dödas.
Sjuka äckliga jävlar.

På riktigt, de är inte kloka och jag kommer aldrig mer någonsin ta dessa på allvar. Aldrig.
Senast redigerad av 111-111 2025-04-17 kl. 02:04.
Citera
2025-04-17, 09:26
Medlem
kajnuss avatar
Är det inte dags nu för L att gå vidare i livet nu? Och då menar jag att hitta en ny karl med lite kött på benen och inte någon loser som aldrig gick ut grundskolan.
Trots att hon påstår att hon och C är förlovade, så är hon ju fortfarande ung och då finns det ju tid att ordna upp sitt liv. Bara tanken att ha hans mamma som försummade Jocke som framtida svärmor.
Citera
2025-04-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Är det inte dags nu för L att gå vidare i livet nu? Och då menar jag att hitta en ny karl med lite kött på benen och inte någon loser som aldrig gick ut grundskolan.
Trots att hon påstår att hon och C är förlovade, så är hon ju fortfarande ung och då finns det ju tid att ordna upp sitt liv. Bara tanken att ha hans mamma som försummade Jocke som framtida svärmor.

Med tanke på att hon beter sig som en fjorton-åring så får hon nog leta en framtida pojkvän i just grundskolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in