2025-04-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Det är högst relevant. Felet är att folk är korkade och lättlurade och felar därav.
Hot är något annat och inte föremål för den här diskussionen, så sluta släng in andra aspekter för att försöka få rätt i diskussionen.

Vi pratade om manipulation och vem som felar och jag frågade dig hur du menade med att det "är knappast kvinnornas fel". Sen fick du fittkramp för att du inte har argument emot att en korkad och lättlurad person felar när den låter sig bli manipulerad.
Det funkar inte så att någon som blivit manipulerad kan påstå att de inte gjort något fel, bara för att de har blivit manipulerad. Tänk om domstolen gällande barnflickan i Knutby skulle ha samma synsätt som du. "Du blev ju manipulerad så det är knappast ditt fel".

Nej, det är inte högst relevant här. Jag diskuterade med en annan användare om specifika människor och deras förehavanden för att de nämnts i tråden, jag är inte intresserad av en filosofisk diskussion med dig om huruvida unga tjejer gjort fel när de blivit utnyttjade av gamla gubbar.

Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det går inte att visa underlag på att det inte är nedlagt.

Är det nedlagt så finns det faktiska underlag som är daterade att visa upp.

Där har du skillnaden.

Menar du att du inte fått se något underlag?

Du vet att det är flera som utreds och att det kan komma att läggas ned för någon och inte för en annan.

Så vilken/vilka är nedlagda?
Och mot vem/vilka?

Det är ingen ide för varken tomten eller muten kan någonsin svara på sådana frågor.
Sen när det kommer fram att det har lagts ner skriver man "sa ju det!!!!" men självklart inga bevis på att det lagts ner när man påstod det. Precis som när man påstod att Felicia Book skulle upp i rättegång mot Chrippa, vilket vi vet var en lögn nu.
Citera
2025-04-16, 18:56
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Nej, det är inte högst relevant här. Jag diskuterade med en annan användare om specifika människor och deras förehavanden för att de nämnts i tråden, jag är inte intresserad av en filosofisk diskussion med dig om huruvida unga tjejer gjort fel när de blivit utnyttjade av gamla gubbar.

Det är ingen ide för varken tomten eller muten kan någonsin svara på sådana frågor.
Sen när det kommer fram att det har lagts ner skriver man "sa ju det!!!!" men självklart inga bevis på att det lagts ner när man påstod det. Precis som när man påstod att Felicia Book skulle upp i rättegång mot Chrippa, vilket vi vet var en lögn nu.

Den fattade man var fejk dag ett. Undrar varför.

Sen tillämpligheten att Anna ( och Felicia )Book vittnar om att Julia är bra mamma.
Senast redigerad av vichy6 2025-04-16 kl. 18:58.
Citera
2025-04-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Om jag förstår det rätt, så kommer videon att släppas kl 18.00
Aha okej.
Citera
2025-04-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Ser ingenstans om det. Skulle inte han sluta med ” drama”?
Trodde jag också
Citera
2025-04-16, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Finns att lyssna på på Anjos video.
Nej tack, vill inte stötta den personen.
Citera
2025-04-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Nej tack, vill inte stötta den personen.

Men du är helt ok med att andra kollar så du får stilla din nyfikenhet?
Citera
2025-04-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tack, jag har missat det.

Youtube videon är bara släppt för medlemmar, men kommer släppas som vanlig yt video lite senare.
Citera
2025-04-16, 20:34
Medlem
Citat:
Men du är helt ok med att andra kollar så du får stilla din nyfikenhet?
Absolut, om du ändå tittar på hans videos så tänkte jag att du kunde dela med, eller vad ville du få ut av ditt inlägg tidigare?
Citera
2025-04-16, 20:35
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Egentligen helt sjukt att han kommer undan med det, och att ens tjej sitter och hejar på.
Vidrigt!

Tycker snarare att det är helt sjukt att man kan tro på vad Anjo säger om något. Skulle han säga att det blir snö i Skåne imorgon, så hade väl idioter som du, trott att det stämmer.
Sen när det visar sig att det inte stämmer. Så säger du, att han menade att det skulle bli regn.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-04-16 kl. 20:41.
Citera
2025-04-16, 20:43
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Han berättar vad som stod, sitter och pratar med Lisen i studion.
Jag vet inte, men tror inte polisen skulle ha lämnat över bildbevis från mobilerna, men det diskuteras inte. Han säger att han fick uppläst av polis vad som stod när han blev kallad till polisen.

Och nu ska väl en ändlös diskussion uppstå från vissa om det han säger är sant eller inte.
Har det kommit fram om hur mycket C skulle betala till personen/ personerna för misshandeln?
Citera
2025-04-16, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Har det kommit fram om hur mycket C skulle betala till personen/ personerna för misshandeln?

Nej det sa han inget om,
Citera
2025-04-16, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Tycker snarare att det är helt sjukt att man kan tro på vad Anjo säger om något. Skulle han säga att det blir snö i Skåne imorgon, så hade väl idioter som du, trott att det stämmer.
Sen när det visar sig att det inte stämmer. Så säger du, att han menade att det skulle bli regn.

Vore väldigt konstigt om han skulle ljuga om en sån grov sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in