2025-04-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelkatastrof
AdvokatAdam från 2024 vinterskrud är med som publiksnackare i Christoffer Nyqvist special "För all del" på SVT play 42:20 in.

https://www.svtplay.se/video/jmL93Gr/christoffer-nyqvist-for-all-del

Kul att det var iaf en rolig med i den specialen!
Citera
2025-04-15, 22:59
Medlem
Någon som har både för- och efternamnen på deltagarna?
Citera
2025-04-15, 23:34
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det visade sig att blonde hunken Dennis på förhandstillbilden istället var ett fetto med kort näsben & sömnapne därefter , som dessutom måste genomgå en personlig sexualutbildning av Lars dotter iförd Yvonne Lomards avlagda bågar, innan det kan komma på tal att bli utvald till porrgramet, sätter han syrgasmasken på tasken istället så kommer han nog sova bättre iaf

+++++ på ditt inlägg! Varför ser sexologer alltid ut så där?
Citera
2025-04-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1098zxc
Någon som har både för- och efternamnen på deltagarna?

Här är deras fullständiga namn samt deras instagramkonton:
https://nyheter24.se/noje/tv/1390505-gift-vid-forsta-ogonkastet-2025-alla-deltagare-pa-instagram
Citera
2025-04-16, 06:11
Medlem
Litauens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Tyckte det verkade som att hon hade en dålig andedräkt. Han gjorde en liten grimas efter första kyssen.
Kan bekräfta. Gått i skola med henne. Kännt att hon lulkade väldigt unket i munnen. Annars trevlig. Men man drog sig för att prata med henne på nära avstånd.
Citera
2025-04-16, 06:22
Medlem
Citat:
Varför är hon omogen? om hon är evigt singel så kan det vara ett eget lazy val & nu vill hon bli satt på plats, guarden uppe för vad? man bör ha guarden nere i jiujitsu & gå till anfall istället

Nej Amanda har inrätt detta fattigmans red light district https://imgbox.com/g1Wcradz

Vad har läkarens fru sagt som varit drygt?

Vi får se vem som har rätt, är väldigt tidigt för att spekulera men jag fick den känslan direkt, som att hon inte vågar ta tag i känslor på djupet.

Läkarens fru verkar väl rätt medioker, läkaren själv verkar ju lite speciell alltså. Tror inte alls det kommer funka mellan dom, han hade nog hoppats på någon lite yngre och bättre utseende.
Citera
2025-04-16, 12:28
Medlem
Denna säsongen känns mer än vanligt som att de sökande bär på tungt bagage och att produktionen velat att de lyfter fram just detta och hoppas på att de med valet av partner hittat någon som de kan läka tillsammans med, alternativt att det bara ger bra tv och rubriker.

Jag känner att de utnyttjar de sökandes svagheter och är orolig att många kommer fara illa när de nagelfars medialt.
Citera
2025-04-16, 12:32
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Sexigaste tjejen jag sett 😊

Jag beklagar
Citera
2025-04-16, 17:27
Medlem
Crapmagics avatar
Nån av gubbarna var engagerad SD-lokalpolitiker va?
Citera
2025-04-16, 17:31
Medlem
Citat:
Nån av gubbarna var engagerad SD-lokalpolitiker va?

Den impotente, med hål på strumpan, var miljöpartist.
Citera
2025-04-16, 17:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Den impotente, med hål på strumpan, var miljöpartist.
Aha, fan vad kåt tjejen kommer bli av det hålet på den politiska radarn i (st)rumpan, leta vidare miljömupp!! så länge du inte är minst 6.0 lång brukar vänstertjejer på dejtingssidor åtm vråla, radikalare än så blir det aldrig
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-16 kl. 17:47.
Citera
2025-04-16, 17:53
Medlem
Citat:
Aha, fan vad kåt tjejen kommer bli av det hålet på den politiska radarn i (st)rumpan, leta vidare miljömupp!! så länge du inte är minst 6.0 lång brukar vänstertjejer på dejtingssidor åtm vråla, radikalare än så blir det aldrig

Den impotente killen parades alltså ihop med en magsäcksopererad kvinna. Man ser hur huden hänger som tomma påsar längs hennes överarmar, hur ser det då inte ut i magtrakten, undrar man. Där får han inte mycket hjälp att få upp den lille. Sen kan man ju tänka sig inverkan av miljöpartistens snarkmaskin när det kommer till att tända henne. Jag hoppas de finner kärleken, men att de skulle finna attraktion finner åtminstone jag uteslutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in