2025-04-14, 15:18
Medlem
dialektikers avatar
Vad bra att jag går in här och läser era kommentarer, när jag bara tittat med ett halvt öga och missat att läkaren var dryg t ex. Har impotente killen sagt att han har snarkapparat till bruden (kulturstrateg nämnde det)? Det har jag missat. I det ivägsända pratmeddelandet då?

Hela flashback kan inte rätta sig efter att crapmagic endast har tablåbunden tv.

Deltagarna i GVFÖ har firat stort att undringar inte är med i flashback-tråden med sina penetreringar av varje enskild deltagare denna säsong.
Citera
2025-04-14, 17:16
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Vinterskruden som spelas in nu
Spelas "Vinterskruden" in på våren?
Citera
2025-04-14, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Spelas "Vinterskruden" in på våren?
Började spelas in i slutet av februari. Sista inspelningen för 2 veckor sedan och sedan spelas uppföljningen in i början av september.
Citera
2025-04-14, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Vinterskruden som spelas in nu kommer bli så mycket mer juicy än säsongen som ska visas nu...Har varit med vid båda inspelningarna och ja, det blir bra tv...Och framför allt vinter skruden...

På vilket sätt mer juicy?
Citera
2025-04-14, 18:20
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Vad är det för deltagare Svt tar med i programmet egentligen? Trasiga själar med sjukdomar, mobbning och trassliga relationer i bagaget. Få av årets deltagare verkar lämpliga att utsättas för den press som detta program innebär.

Lite ansvarslöst att ta med den impotente killen också. Väldigt fin marknadsföring för honom att hela Sverige numera får veta att han är impotent *not*.
Jag har aldrig sett någon, vare sig kändis eller deltagare gå ut med en sån sak offentligt.
Jag önskar att sextanten får den att resa sig för honom, därför.

Den stora frågan, som absolut måste besvaras i denna tråd är: Vem ligger med sextanten?
Senast redigerad av dialektiker 2025-04-14 kl. 18:23.
Citera
2025-04-14, 19:49
Medlem
Jag tror efter första avsnittet att inget par kommer att hålla.

Jannika och Dennis: modigt av dem båda att kliva ut i rampljuset och blotta sina problem/förflutna, men jag tror kasst självförtroende kommer sabba det hela. Båda förtjänar någon som utan motstånd kan lyfta fram deras fina sidor. Och jag tror att Dennis behöver kbt innan han är redo för ett förhållande (och då inte framför en kamera).

Denise och Sam: båda beskriver att de gillar traditionell stil, mannen ska uppvakta kvinnan osv, men jag tror Sam söker en tjej med mer silikon och urringat och Denise söker en mognare man. Sam är det på pappret men inte i verkligheten.

Ebba och Pontus: verkar snälla och känns som att de kommer att försöka, men att saker kommer att stå i vägen. Eventuellt attraktion. Var svårt att få en känsla riktigt första avsnittet, men vi får se om ens Pontus orkar ta sig till altaret eller om Ebba får hämta honom.

Amanda och Alexander: ser bra ut på pappret, men tveksam. Kommer väl förbli gifta ett tag bara för att "vinna". Men han verkade inte gå igång på hennes röst. Tror han kommer bli positivt överraskad när han ser henne, men frågan är om de är FÖR lika och om de kommer känna attraktion.
Citera
2025-04-14, 20:48
Medlem
bridgeblandnings avatar
Jag har sett Denise IRL i samma baddräkt som hon bär i avsnitt 1. Riktigt trevliga former
Citera
2025-04-14, 21:08
Medlem
picapicans avatar
Är Dennis oskuld?
Citera
2025-04-14, 21:11
Medlem
Crapmagics avatar
Det visade sig att blonde hunken Dennis på förhandstillbilden istället var ett fetto med kort näsben & sömnapne därefter , som dessutom måste genomgå en personlig sexualutbildning av Lars dotter iförd Yvonne Lomards avlagda bågar, innan det kan komma på tal att bli utvald till porrgramet, sätter han syrgasmasken på tasken istället så kommer han nog sova bättre iaf
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-14 kl. 21:21.
Citera
2025-04-14, 21:13
Medlem
Fräscht visa upp sig i tv med hål på strumpan.
Citera
2025-04-14, 21:22
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Är Dennis oskuld?
Det var väl så man tolkade det...
Citera
2025-04-14, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Jag har sett Denise IRL i samma baddräkt som hon bär i avsnitt 1. Riktigt trevliga former

Sexigaste tjejen jag sett 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in