2025-04-16, 18:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Den impotente killen parades alltså ihop med en magsäcksopererad kvinna. Man ser hur huden hänger som tomma påsar längs hennes överarmar, hur ser det då inte ut i magtrakten, undrar man. Där får han inte mycket hjälp att få upp den lille. Sen kan man ju tänka sig inverkan av miljöpartistens snarkmaskin när det kommer till att tända henne. Jag hoppas de finner kärleken, men att de skulle finna attraktion finner åtminstone jag uteslutet.
Detta noterades av alla tittare ja, tror inte ens att en 100 g kollagenpulverdos kommer strama åt gardinhuden nej, hon måste lägga sig under nån slags kniv för att få ordning på det där, sexologen har säkert några ess i batikärmen för att omprogramera den miljöpartisten att sluta vara ett visuellt lumpet mansväsen som tänker på en random Karinkropp (Karen) utan lär sig omfamna den sinnligt erotiska feminint depraverade berättaglädjen där han blir Mr Darcy och hon behöver räddas eller pinas

Karins dotter kanske tar honom till sitt naturliga habitat att praktisera herdestund utomhus i ett klimatuppvärmt dike även populärt kallad räddat våtmark (fokusera på fittan endast) där hon får ligga & guppa helt övervuxen som Gösta i "Ägget är Löst"
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-16 kl. 18:34.
Citera
2025-04-17, 18:15
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Den impotente, med hål på strumpan, var miljöpartist.

3 strikes!
Citera
2025-04-17, 18:38
Medlem
Att den impotenta miljöpartisten med Bane-mask ska få någon att falla för honom är ju en lika troligt som att SVT skulle göra en politiskt neutral intervju av ”mannen på gatan”…
Citera
2025-04-17, 19:05
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kameldase
Att den impotenta miljöpartisten med Bane-mask ska få någon att falla för honom är ju en lika troligt som att SVT skulle göra en politiskt neutral intervju av ”mannen på gatan”…

Samtidigt så har väl magsäcksopererade tjejen med extremt mycket hängande hud, inte lätt att hitta någon. De blir tvingna att nöja sig med varandra. Det skulle kunna bli bra.
Citera
2025-04-17, 19:29
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon är flata. Har jobbat på RFSU vill jag minnas.

https://www.tidningenhalsa.se/artikl...otter-sexolog/

Citat:
När Suzann i sitt arbete som kurator försökte omvända homosexuella kunde hon aldrig ana att hon en dag själv skulle komma ut som lesbisk.

Suzann med Zäta utan E har även tagit sig ett -dotterefternamn. Suzann kunde inte ana att hon bara var lesbisk. Trots sprängfylld kalender och en brokig livshistoria har det varit viktigt att avsätta tid för alla tatueringar men som tur vad ingick sex stycken i socionomprogrammet.

En dag knackade AA på dörren och det var omöjligt att motstå all lövbombing från Livets ord men det kyska levernet blev för strikt, Pingstkyrkan var ett bättre val. Men att avstå sex innan äktenskapet och direkt ångra äktenskapet var 2 fel som blev 2 för många. Och nu blev det tydligt för Suzann att det egentligen inte var någon ordning på nånting. Ingenting kändes bra. Kanske blir allt bra som flata?

Såklart årets deltagare har fått saluföra sina brister.
Senast redigerad av FedupFlorence 2025-04-17 kl. 19:31.
Citera
2025-04-17, 19:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Samtidigt så har väl magsäcksopererade tjejen med extremt mycket hängande hud, inte lätt att hitta någon. De blir tvingna att nöja sig med varandra. Det skulle kunna bli bra.
Bartendern är ju också en beta man av guds nåde som inte kommer attrahera hon i egna utseendeklassen, det blir minst 2 streck i årets protokoll.
Citera
2025-04-17, 23:47
Medlem
Tervulls avatar
Den impotenta rödtotten med slaktmask lär aldrig få upp den med den tjejen. Känner mig hemsk och så. Men detta med människor som gått ner mängder i vikt, deras kroppar blir som oformliga degklumpar och hållningen blir förfärlig. De ser inte ut som riktiga människor. Tyngden av allt fett har pressat ner dom på nåt onaturligt sätt och det överblivna skinnet får mig att rysa i hela kroppen. Bättre att vara fet då ärligt talat, jag gillar större tjejer. Men men fattar att det handlar om hälsan. Han är mycket snyggare än henne, det bär mig emot att säga det om en miljöpartist med sömnapné och CPAP-maskin, men så är fallet. Dessutom spelar nog hennes kropp mindre roll i sammanhanget, jag tror han får till det direkt om han byter sida. Denna man är så mycket smygbög att han inte själv vet om det och därmed kan han inte knulla med tjejer. En hårig röv och ett par kulor att slicka på så går det nog bättre!

Den blonda kvinnan som var brandingenjör, vilken jävla sexig kvinna med sin rejäla rumpa och lår med det blonda håret spretandes. Precis min typ av kvinna, önskar jag blev fast i ett brinnande hus för att bli räddad av henne. Grrrrrrrrrr. Gillade bartendern, mamman var lite små gullig men daltar rejält med sin lille gosse. Sen undrar jag en brandingenjör och en bartender, det känns som om de står lite långt ifrån varandra karriärsmässigt men det kan funka. Han får koppla på all sin charm för att snärja denna ljuvliga uppenbarelse.

Läkaren är så jävla lik skådespelaren Filip Berg och tjejen han skall dejta blir nog glad över att han inte är etniskt svensk för det ville hon inte ha. Hon bodde visst i förorten också med hela Västbanken, så fint… tills hon blir skjuten….eller våldtagen…

Den andra rödhåriga snubben hade röv som en ladugårdsvägg, kunde inte sluta stirra på den eftersom den tog upp hela rutan. Han såg lite ut som en häst bakifrån. Han verkar fruktansvärt dryg och den där tjejen de har valt åt honom kommer inte funka. De kommer bråka så det ryker. Tror inte hon tänder på hästarslen och hon är nog en riktig räpa får jag för mig.
Senast redigerad av Tervull 2025-04-17 kl. 23:55.
Citera
2025-04-18, 00:39
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Den blonda kvinnan som var brandingenjör, vilken jävla sexig kvinna med sin rejäla rumpa och lår med det blonda håret spretandes. Precis min typ av kvinna, önskar jag blev fast i ett brinnande hus för att bli räddad av henne. Grrrrrrrrrr. Gillade bartendern, mamman var lite små gullig men daltar rejält med sin lille gosse. Sen undrar jag en brandingenjör och en bartender, det känns som om de står lite långt ifrån varandra karriärsmässigt men det kan funka. Han får koppla på all sin charm för att snärja denna ljuvliga uppenbarelse.

Är det den här "ljuvliga" uppenbarelsen du pratar om? I så fall har jag ett råd till dig:

Jag tror att Jannikas och Dennis eventuella sexliv hade varit något för Mondo, Gore, Bizarre-forumet. Nästan så man hade velat vara en fluga på väggen när det vankas älskog där...
Senast redigerad av kulturstrateg 2025-04-18 kl. 00:45.
Citera
2025-04-18, 04:52
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Är det den här "ljuvliga" uppenbarelsen du pratar om? I så fall har jag ett råd till dig:

Jag tror att Jannikas och Dennis eventuella sexliv hade varit något för Mondo, Gore, Bizarre-forumet. Nästan så man hade velat vara en fluga på väggen när det vankas älskog där...

Äsch en dålig bild kan inte få mig att ändra uppfattning. Hon är sexig och brandmanna grejen gör henne ännu hetare. Ja det får kanske bli en handtralla framöver även om jag är lyckligt gift
Senast redigerad av Tervull 2025-04-18 kl. 04:56.
Citera
2025-04-18, 10:48
Medlem
Har legat med Jannika. Inte mycket att hänga i julgranen direkt. Jaja. Ett redigt samlag var det iaf.
Citera
2025-04-18, 11:23
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Har legat med Jannika. Inte mycket att hänga i julgranen direkt. Jaja. Ett redigt samlag var det iaf.
Nåt mer kan du väl berätta! Var det när hon hade BMI 54?
Citera
2025-04-18, 11:53
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Fick mig att tänka på sketchen Nazist söker fru.
Episk sketch för övrigt 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in