Citat:
Ursprungligen postat av
Skinnyfrog
Poliser har också såna utbildningar hoppas jag. Men vissa människor behöver bearbeta sitt egna trauma innan de kan hjälpa andra. Simon har nåt hat emot oss sexarbetare. De visade sig tydligt i mitt fall då han var på ett sätt emot mig och ett annat mot tex min sambo. Honom var han väldigt trevlig emot och tillmötesgående. Antagligen bara för han ville få ut information av honom. Mig ville han bara skrämma ut ur sexbranschen med sina omoraliska tillvägagångssätt. Sen brydde han sig inte överhuvudtaget om efterskalvet som jag fick gå igenom. Inte ens när jag vände mig till polisen om hjälp med min trauma han hade gett efteråt, fick jag någon hjälp. De ville skicka mig till en frikyrklig organisation som skulle hjälpa mig ur mitt sexarbete???
Jag behövde hjälp med mitt mående efter polisens behandling, inte sexbranschen. Men de kunde inte erbjuda mig det. Efter det har ingen brytt sig ett skit om vad som händer med mig.. Det handlar bara om statistik för dem.
Jag kan skicka hela historien till dig på meddelande senare så kan du läsa och så slipper du leta här inne ❤️
Ja, tack. Blir lättare då jag har hela händelseförloppet i en och samma text.
Ja, sån här fars blir det då amatörer ska försöka sig på "omvändelse".🙀 En frikyrka är expert på psykiska trauman? Ja, jösses.
Ingen, jag säger ingen, skulle sätta mig bakom spakarna på en helikopter och förvänta sig av mig att få den att lyfta på ett propert sätt. Det skulle bli pannkaka av alltihop.🤔
Precis som det blivit med hanteringen av dig, enligt vad du själv skrivit.
Jösses!!