2025-04-13, 18:04
Medlem
shinji ikaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dottertillendotter
Blää, inne på 4 dygnet utan K. Som varit en livlina under många år. Har unga känningar inom missbruksvärlden så får klara mig på olika tillskott. Hade tänkt trappa ner smartare men funkade inte eftersom jag är o förblir en missbrukspersonlighet. Jag trodde iof jag skulle ligga o kräkas i toaletten nu, o så ör det inte men mår så jävla dåligt. Hatar min man dessutom just nu.
Och ska jobba imorgon, förhoppningsvis är det lugnt pga påsken
Vill ni skicka en snäll hälsning till mig tar jag tacksamt emot.

Vet precis hur det är, jag slutade i slutet av mars, och var/är fan ganska jävla jobbigt ändå, speciellt psykiskt. Är förvisso vek psykiskt och har problem i övrigt men men det här fixar du! Håller tummarna för dig!
Citera
2025-04-13, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinji ikari
Vet precis hur det är, jag slutade i slutet av mars, och var/är fan ganska jävla jobbigt ändå, speciellt psykiskt. Är förvisso vek psykiskt och har problem i övrigt men men det här fixar du! Håller tummarna för dig!

Tack snälla!! Kändes genast lite bättre faktiskt!
Citera
2025-04-13, 18:11
Avstängd
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Blää, inne på 4 dygnet utan K. Som varit en livlina under många år. Har unga känningar inom missbruksvärlden så får klara mig på olika tillskott. Hade tänkt trappa ner smartare men funkade inte eftersom jag är o förblir en missbrukspersonlighet. Jag trodde iof jag skulle ligga o kräkas i toaletten nu, o så ör det inte men mår så jävla dåligt. Hatar min man dessutom just nu.
Och ska jobba imorgon, förhoppningsvis är det lugnt pga påsken
Vill ni skicka en snäll hälsning till mig tar jag tacksamt emot.
Du klarar det säkert, jag har klarat det i det förflutna även om det var svårt och trillade tillbaka 4 dagar inpå postakuta ATn, men Finns ingen risk för återfall vid den punkten nu eftersom det är olagligt!

Sitter själv med AT just nu, ca 10 timmar sedan min senaste dos, börjar känna smärtan komma redan.
Citera
2025-04-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Du klarar det säkert, jag har klarat det i det förflutna även om det var svårt och trillade tillbaka 4 dagar inpå postakuta ATn, men Finns ingen risk för återfall vid den punkten nu eftersom det är olagligt!

Sitter själv med AT just nu, ca 10 timmar sedan min senaste dos, börjar känna smärtan komma redan.

Ja, det är jobbigt. Inte minst stt hålla skenet uppe för familjen.
Hoppas det går bra för dig!
Citera
2025-04-13, 21:00
Avstängd
randomdudeReloadeds avatar
Hur länge tog det efter er sista dos innan ni började känna AT symptomen ordentligt? Jag är 13-14 timmar in och känner bara väldigt milda symptom, typ 2.5/10 jämfört med tidigare Avtändningar. Kanske är det för att jag har gjort en ordentlig taper över spannet av 2.5 månader? eller kommer det bli värre?

Dock så är det psykologiska suget efter en dos väldigt påstridigt, tror inte att jag kommer att klara att klippa ct idag grabbar. snälla hjälp mig nån, jag vill inte va värdelös pundare längre
Citera
2025-04-13, 22:35
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Hur länge tog det efter er sista dos innan ni började känna AT symptomen ordentligt? Jag är 13-14 timmar in och känner bara väldigt milda symptom, typ 2.5/10 jämfört med tidigare Avtändningar. Kanske är det för att jag har gjort en ordentlig taper över spannet av 2.5 månader? eller kommer det bli värre?

Dock så är det psykologiska suget efter en dos väldigt påstridigt, tror inte att jag kommer att klara att klippa ct idag grabbar. snälla hjälp mig nån, jag vill inte va värdelös pundare längre

Om du bara lyckas hålla dig ikväll och inatt så kommer suget efter att ta mer bytas ut mot en känsla av att du är på väg att bryta dig loss. Tror jag!
Citera
2025-04-14, 08:11
Medlem
Citat:

Jag tog sista dosen i fredags morse. Blev lite aggressiv på fredagskvällen, och sov gott med melatonin helt utan restless legs. Men de senaste två nätterna har jag haft fruktansvärda myrkrypningar. Horribelt. Fick lägga mig i arbetsrummet eftersom min man undrade vad jag sysslade med när jag kastade mig från sida till sida, o stackars katten kunde inte ligga på mina ben som han brukar.
I lördags kände jag mig ganska apatisk på dagen, skyllde på magproblem mm, vilket också stämmer i och för sig. Men klassiska symptom som diarré (lite) och rinnig näsa (lite) har kommit först idag, dag fyra alltså. Men har flerårigt bruk bakom mig.
Till natten funderar jag på imodiumpreparat som en del skrivit. Men hur mycket måste man då ta för effekt. Kan ju vara farligt för hjärtat o låter läskigt med en hel ask som jag läste någonstans. Kram till alla olyckssystrar och - bröder där ute!
Citera
2025-04-14, 10:31
Medlem
Nu har jag även fått rejäl diarré här så har köpt Imodium av det skälet. Men frågan är hur mycket av preparatet jag vågar ta. Några erfarenheter?
Citera
2025-04-14, 10:53
Medlem
Man börjar med en kapsel, och tar en till efter en stund om inte magen lugnar ner sig typ. Men det står på förpackningen. Hoppas du hittar styrka att härda ut!

Citat:
Nu har jag även fått rejäl diarré här så har köpt Imodium av det skälet. Men frågan är hur mycket av preparatet jag vågar ta. Några erfarenheter?
Citera
2025-04-14, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Man börjar med en kapsel, och tar en till efter en stund om inte magen lugnar ner sig typ. Men det står på förpackningen. Hoppas du hittar styrka att härda ut!

Ja, tack för svar. Will do. Tänkte dock mest inför nattens myrkrypningar. Men det var inte så lätt att förstå vad jag menade inser jag.
Citera
2025-04-14, 11:25
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ja, tack för svar. Will do. Tänkte dock mest inför nattens myrkrypningar. Men det var inte så lätt att förstå vad jag menade inser jag.

Sluta använd melatonin och antihistamin sömntabletter, kan förvärra RLS rejält! Och förbered dig på att inte sova.
Citera
2025-04-14, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Sluta använd melatonin och antihistamin sömntabletter, kan förvärra RLS rejält! Och förbered dig på att inte sova.
Ok, tar inte antihistamin men du menar att melatonin ger mer myrkrypningar...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in