Citat:
Ursprungligen postat av
randomdudeReloaded
Hur länge tog det efter er sista dos innan ni började känna AT symptomen ordentligt? Jag är 13-14 timmar in och känner bara väldigt milda symptom, typ 2.5/10 jämfört med tidigare Avtändningar. Kanske är det för att jag har gjort en ordentlig taper över spannet av 2.5 månader? eller kommer det bli värre?
Dock så är det psykologiska suget efter en dos väldigt påstridigt, tror inte att jag kommer att klara att klippa ct idag grabbar. snälla hjälp mig nån, jag vill inte va värdelös pundare längre

Jag tog sista dosen i fredags morse. Blev lite aggressiv på fredagskvällen, och sov gott med melatonin helt utan restless legs. Men de senaste två nätterna har jag haft fruktansvärda myrkrypningar. Horribelt. Fick lägga mig i arbetsrummet eftersom min man undrade vad jag sysslade med när jag kastade mig från sida till sida, o stackars katten kunde inte ligga på mina ben som han brukar.
I lördags kände jag mig ganska apatisk på dagen, skyllde på magproblem mm, vilket också stämmer i och för sig. Men klassiska symptom som diarré (lite) och rinnig näsa (lite) har kommit först idag, dag fyra alltså. Men har flerårigt bruk bakom mig.
Till natten funderar jag på imodiumpreparat som en del skrivit. Men hur mycket måste man då ta för effekt. Kan ju vara farligt för hjärtat o låter läskigt med en hel ask som jag läste någonstans. Kram till alla olyckssystrar och - bröder där ute!