Citat:
Ursprungligen postat av
Genelkurmay
Om du inte klarar av att bli ifrågasatt, oavsett om du är i en aktiv diskussion med mig eller någon annan, så får du väl anmäla till moderatorerna (lycka till med det). Det är inte ett brott att citera användare som svarat någon annan desförinnan.
Du får gärna endast diskutera med dina medlöpare bäst du vill, eller ignorera mina inlägg. Men jag kommer svara dig där du går vilse. Så enkelt är det. Mest för att utomstående ska få en rättvis bild av CA-spåret och inte låta desinformatörer stå obesvarat.
Hade du verkligen trott på dina teorier så hade du också stått för dem i en diskussion med argument/motargument. Andra får avgöra om du är seriös som undviker diskussion.
Givetvis tror jag på mina observationer från grand, vad som sker vägen till mordplatsen och vad som sker vid mordplatsen. Annars skulle jag inte torgföra dem.
Men, du lär acceptera, att alla inte delar just
din specifika hållning och teori, och du lär även vackert acceptera att alla inte vill diskutera med just
dig. Anledningar om varför somliga av oss inte vill det, har jag nämnt, tugga i dig det, lev med det.
Läs på om vad desinformation är, i stället för att häva ur dig att alla som inte torgför CA som GM far med osanning, höj tråden. Du framstår som sagt som mycket oseriös. Snudd på som ett troll. Och, du gör verkligen de seriöst intresserade av CA en otjänst, liksom själva uppslaget, tyvärr. Se dig i spegeln.
Vi har inget mer att säga varandra. Men sluta förstör tråden med ditt evinnerliga sök efter polemik och tjafsande, väx upp.