2025-04-09, 11:53
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Heltäckningsmatta när man är konstant allergisk, och slänger snus på golvet, är ingen vidare bra ide.
RunkBaronen är i sig ingen bra idé heller…
Borde runkats ut i vasken men nu blev det inte så.

Ridå.
Citera
2025-04-09, 11:53
Älskar att han spelar helt obrydd HAAHAHAH. Alla vet att han grinat och tänkt på vad han ska göra för att komma undan. Snart blir det att sälja kanalen och säga att man ska jobba på sig själv. Kanske bra att sälja marsvinen till ett bättre hem också.
Citera
2025-04-09, 12:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Älskar att han spelar helt obrydd HAAHAHAH. Alla vet att han grinat och tänkt på vad han ska göra för att komma undan. Snart blir det att sälja kanalen och säga att man ska jobba på sig själv. Kanske bra att sälja marsvinen till ett bättre hem också.
Han är en mycket stressad och ångestfull Bajsbaron just nu.

Bara vetskapen att han nu spenderar sina dagar hemma i råtthålet, tänkandes på hur han ska försvara sig i rättssalen och försöka komma undan gör min dag.

Snälla Therese, vi fattar att du mår dåligt, sluta lägga upp bilder på den där jävla råttan
Citera
2025-04-09, 12:12
Medlem
Kan det vara Linnea Medviktarna har intervjuat?
Citera
2025-04-09, 12:19
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Kan det vara Linnea Medviktarna har intervjuat?

Snarare någon som var inblandad i det tidigare förtalsmålet.
Citera
2025-04-09, 12:36
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Analyyyyyyyyyyys av Tomas från Tomas och Carina på Raskis gamla kanal skvallerbyttan. Otippat rolig video faktiskt så in och bjud Tompa på en liten like.

Visdomsord till Rask

"Det är, ursäkta mig, på ren svenska hjärndött!"

"Det går inte att tillämpa nödvärn vid förtal."

https://www.youtube.com/watch?v=Vn4-j-1Ia7A

Jösses så bra! Nyktert, noggrant och sakligt. Tack för tipset, den där borde alla se!
Lite ömt i rumpan nu i Bordellkojan när det är Rasks egna gamla kanal klippet ligger på
Citera
2025-04-09, 12:36
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Snarare någon som var inblandad i det tidigare förtalsmålet.

Den som lever får se
Senast redigerad av Hillsongsekt 2025-04-09 kl. 12:50.
Citera
2025-04-09, 13:24
Medlem
Dr.mjaos avatar
Så förtals-Baronen och hans BFF Anjo bestämmer sig att sluta med drama under samma tid som dom förstår att risken att dömmas för förtal är ganska stor. Var ju lägligt.

Kommer vara en riktig shitshow utan dess like. Just för att barnet har förtalas och hängts ut så kommer LSS-sekten åka på en dom är jag övertygad om. Dessutom har dom dragit in rikligt med pengar på förtala, tror ni att det kommer spegla summan dom får betala i böter?

Har rask detta medräknat i sin hushållsbudget?
Vars kan förtals-pengarna , arvet och superchats tagit vägen? Har köpt 2 kickbikes, snabbmat, 2årigt marsvin och fula Converse senaste året..
Vilken skatteskuld kommer baronen ha detta år?

Tror ni rask har i
Citera
2025-04-09, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Så förtals-Baronen och hans BFF Anjo bestämmer sig att sluta med drama under samma tid som dom förstår att risken att dömmas för förtal är ganska stor. Var ju lägligt.

Haha ja man fattade ju direkt att något var på gång när både Rask och Anjo gick ut exakt samtidigt och sa att dom vill sluta med drama och göra "feel good content" istället, klart som fan dom inte vill sluta med drama som genererar 10 gånger så mycket pengar men det var väl då breven om förtal började komma in
Citera
2025-04-09, 15:04
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han är en mycket stressad och ångestfull Bajsbaron just nu.

Bara vetskapen att han nu spenderar sina dagar hemma i råtthålet, tänkandes på hur han ska försvara sig i rättssalen och försöka komma undan gör min dag.

Snälla Therese, vi fattar att du mår dåligt, sluta lägga upp bilder på den där jävla råttan
Varför ska han upp i rätten? Vad har jag missat? Vad har BajsBaronem nu gjort? Rättare sagt vad har kommit fram till åklagaren?
Citera
2025-04-09, 15:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Varför ska han upp i rätten? Vad har jag missat? Vad har BajsBaronem nu gjort? Rättare sagt vad har kommit fram till åklagaren?
Han är anmäld för grovt förtal bla och hörd.

Och har redan ringt åklagaren som jag gissar nu vill klämma dit honom ännu hårdare.
Citera
2025-04-09, 15:19
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Har inte sett en enda av Chrippas gamla videos och därmed ej heller de trackasserier Rask menar ska ha kommit därifrån. Men spontant känns det som att om det var grovt nog att göra 130 videos som hämnd borde han kanske tänkt på att spara dessa bevis ifall skiten skulle träffa fläkten i framtiden. Som nu. Men istället efterfrågar han filmklippen från följarna, något som jag minns han gjort förut också.

Fatta att vara så full av sig själv att man tror att sjukpensionärerna ska ha sparat material från flera år tillbaka utan att på något vis vara föremål för för det som sägs i videon! Som de nu dessutom bara sitter och håller på i väntan på att.. Rask ska fråga tillräckligt många gånger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in