Citat:
Ursprungligen postat av
PolisenOrebro
Du menar som när jag citerade direkt ur MSTRs egenupprättade dokument, blir "rättad" av en deltagare i tråden. När jag bevisar att jag har rätt raderar personen sitt inlägg och ägnar resten åt dagen åt att håna mig.
För en normal, objektiv person är det - såklart - uppenbart vem som har gjort bort sig. Att dessutom kalla sig kunnig inom Bitcoin (och placeringar) och inte ens klara av att läsa ett officiellt, ekonomiskt dokument på engelska, författat av ett av de mest kända bolagen inom Bitcoin-sfären... Jag saknar faktiskt ord.
Lögn, kom på mig själv med att ha missat datum och raderade innan du sett något. Du rättade ingen ... mer än i efterhand, efter att jag korrigerat mig själv.
Då tar vi det igen. Du har varit med här i flera år och inte ens lyckats ta dig upp till miljonärsstatus, varför ska vi som tjänat (runt) tio ggr så mycket som dig lyssna på dig?
Kunnig inom Bitcoin och placeringar har jag aldrig, och kommer aldrig, påstå att jag är. Trams.
Men om jag nu inte är det, och du är så kunnig, varför är du då så mycket fattigare än jag?