2025-04-07, 20:29
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glimman14
Så länge man kan skylla sitt mående och beteende på någon annan kanske man tror att man står utan ansvar. Men så är det ju tyvärr inte.
Jag har egen erfarenhet av en partner tar med sig ett besvärligt bagage från ex med barn involverade. Jag hade kunnat lägga ut allt offentligt och jag lovar att det hade slagit J:s historia med hästlängder. Men för barnens skull pratade jag med vänner, tog samtalshjälp och backade från det som inte var mitt ansvar.
Mår J bättre av att P skulle erkänna att hennes olycka skulle bero på honom?
Klart att en tid av tvist och konflikt sliter, men nu får de ju fånga upp varandra och samla energi att möta det nya de står inför.
Men hur ska J leva utan drama? Om nu sonen betydde så mycket för J är det väl nu hon ska stå stadigt? Nu har de ju vunnit som de la ut.
Vad handlade den tidigare rättegången om? Kan den ha en inverkan? Kan P ställt ultimatum om nykterhet eller börjat inse vilket ras hans liv fått? Börjar ekonomin inte vara helt konfliktfri? Hur blir det med föreläsningen? Många frågor J, kanske en frågestund?

J mådde dåligt med Ola också och var precis lika dramatisk offentligt då med, trots att det inte fanns något ex eller unge med i bilden.
All dramatik i relationen mellan P och J har skapats av henne precis som alltid. Hon är en klassisk kaninkokerska och livet stormar alltid för sådana människor oavsett vem dom lever eller jobbar med.
Citera
2025-04-07, 20:32
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Den utgiften är inget hon prioriterar. Andra har löst hennes boenden sedan hon blev myndig så hon förväntar sig förmodligen att det ska ske även denna gång.
När/om hon inser att så inte kommer ske kommer hon stanna kvar där hon är nu. Hon kommer böna och be om att han ska ta henne tillbaka och gå full borderline.

Exakt så tror jag också att det kommer att gå till. Din text beskriver hennes beteendemönster sedan alltid till punkt och pricka.
Citera
2025-04-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Exakt så tror jag också att det kommer att gå till. Din text beskriver hennes beteendemönster sedan alltid till punkt och pricka.

Håller med er bägge. Som jag skrev innan så kommer hon inte flytta på sig frivilligt.
Hon kommer ta till allt.
Mamma Jacky kan säkert fejka en graviditet för att få stanna om det krisar
Citera
2025-04-07, 21:41
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Håller med er bägge. Som jag skrev innan så kommer hon inte flytta på sig frivilligt.
Hon kommer ta till allt.
Mamma Jacky kan säkert fejka en graviditet för att få stanna om det krisar

Fullt möjligt! Har hela tiden trott att det var vad hon höll på med i höstas när hon gång på gång blev ”gravid” i strax efter rejäla fyllor, blodiga händer som fick sys osv. Så blev det ”missfall” gång på gång när allting lugnat ner sig..
Citera
2025-04-08, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
J mådde dåligt med Ola också och var precis lika dramatisk offentligt då med, trots att det inte fanns något ex eller unge med i bilden.
All dramatik i relationen mellan P och J har skapats av henne precis som alltid. Hon är en klassisk kaninkokerska och livet stormar alltid för sådana människor oavsett vem dom lever eller jobbar med.

Fast hon skrev svartsjukt om Olas ex o ngn arbetskamrat med. O blev tokig på de som skulle göra filmen om Svarten.
Citera
2025-04-08, 10:32
Medlem
Men nu är allt ett spel för galleriet. Jag önskade att P slängde ut grisprinsessan och värdesätter sin son framför henne men det kommer inte ske tyvärr för Jacky har ingenstans att ta vägen så hon kommer göra allt för att nästla sig kvar, vem vet hon kanske börjar jobba? Fast det gör hon 1 v för att sedan återgå till sitt destruktiva liv och få P ännu mer i det.
Citera
2025-04-08, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Men nu är allt ett spel för galleriet. Jag önskade att P slängde ut grisprinsessan och värdesätter sin son framför henne men det kommer inte ske tyvärr för Jacky har ingenstans att ta vägen så hon kommer göra allt för att nästla sig kvar, vem vet hon kanske börjar jobba? Fast det gör hon 1 v för att sedan återgå till sitt destruktiva liv och få P ännu mer i det.

Om hon ansträngde sig för att bli självständig och må bättre så finns det väl ngn soc där de bor som kan hjälpa till? Någon av alla hennes följare har kanske ngn bostad att hyra ut?
Citera
2025-04-08, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Tror ni det tjafsas och grälas mycket hemma på BV?

Högaktuell fråga
Citera
2025-04-08, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Om hon ansträngde sig för att bli självständig och må bättre så finns det väl ngn soc där de bor som kan hjälpa till? Någon av alla hennes följare har kanske ngn bostad att hyra ut?
Det är inte hennes syfte här i livet.
Citera
2025-04-08, 13:26
Medlem
Tror ni knullkarln själv fattat vilken ravin har var på väg ner i eller har någon/något upplyst honom om vart detta var på väg?
Citera
2025-04-08, 13:29
Medlem
Del 2 är ute nu med dramatis latinsk text med ett hjärta.. Som jag sagt ALLT är ett spel för grisprinsessan.
Citera
2025-04-08, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Del 2 är ute nu med dramatis latinsk text med ett hjärta.. Som jag sagt ALLT är ett spel för grisprinsessan.

Visa gärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in