Citat:
Ursprungligen postat av
SYSTEMexe
Nu har DFS sprängt taket och kulorna fortsätter strömma in! 20.100 kr i skrivande stund!

Igår var det en som donerade 5000 kronor till husfonden!
Jag ser att en amerikan förra året efter att Dan Eriksson intervjuats av Mark Collett i Patriotic Weekly Review donerat 1000 kronor också. Dan gjorde verkligen succé i det där programmet. Människor i chatten och kommentarsfältet var så otroligt imponerade av honom och av DFS.
"I saw Dan's interview with Mark Collett, and I am so impressed with what you all are doing over there! Hail to you from America."
---
På påskdagen är det loppis i Svenskarnas hus i Skåne. Jag älskar loppisar! I sommar ska jag gå på många mysiga loppisar med min mormor.
Det fria Sverige känns väldigt heta just nu. Allra hetast är de nere i Skåne. Deras hus ligger så himla bra till också. Det är 6 mil till Malmö och mindre än 5 mil till Lund. Städerna Helsingborg, Kristianstad, Trelleborg, Ängelholm, Ystad, Hässleholm, Eslöv och Landskrona ligger alla också bara någon timmes väg bort. Skåne har närmare 1,5 miljoner invånare och ingen skåning har så mycket längre än 10 mil till Svenskarnas hus. Det går även snabbt för svenskar som bor i Köpenhamn att ta sig till Vollsjö.