Citat:
Citat:
Om bevisläget för "virus" varit så glasklart som du och författaren av den artikeln verkar tro, hade det ändå inte varit nåt problem att sätta Lanka på plats och få ut pengarna. Oavsett hur kräsen Lanka var med sina krav, i stort sett.
Och jag kommer inte "på andra tankar" på grund av evighetsbråket om virus-rättegången. Utan det handlar bara om att forskarna som tillskrivs upptäckter av virus faktiskt inte alls var så tvärsäkra för egen del. Vilken framkommer om man bara läser lite mellan raderna. Så Bardens, som jag ser det, sköt sig själv i foten med dessa studier som han presenterade.
Och jag kommer inte "på andra tankar" på grund av evighetsbråket om virus-rättegången. Utan det handlar bara om att forskarna som tillskrivs upptäckter av virus faktiskt inte alls var så tvärsäkra för egen del. Vilken framkommer om man bara läser lite mellan raderna. Så Bardens, som jag ser det, sköt sig själv i foten med dessa studier som han presenterade.
Ok, jag ser vad du skriver och inser att det inte spelar någon roll vad jag än lägger fram.
Men, kan du inte bara ge en ärlig återkoppling om hur det ör möjöigt att ni, några få individer, kan veta så mycket om världen som de flesta andra inte förstått? Är det inteclite märkligt att man helt utan högre utbildning kan sätta majoriteten av världens forskare på plats?
Är det rimligt att det mesta vi ttor oss veta idag är fel? Har det aldrig slagit er att ni kanske har fel?