Resultat: Ångrar du att du vaccinerades mot covid?
Ja
16,39%
39 röster
Nej
34,45%
82 röster
Är inte vaccinerad
49,16%
117 röster
2025-04-06, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Det handlar i stora drag om huruvida man "gör sin egen research" eller litar på auktoriteter som säger åt en vad man ska göra. För gör man sig egen research kommer man ofta ligga före alla andra.
Det kanske stämmer för ett mycket litet fåtal, men de allra flesta är inte tillräckligt smarta för att göra det. Folk som "gör sin egen research" har ofta en kraftig DK.
Citera
2025-04-07, 01:45
Medlem
Jag vet inte vad man ska ångra om det räddade många som jag med problem med lungorna tex. Har inte hört om några biverkningar. Tog 4 sprutor och har inga men... Men det finns säkert folihehattar som har andra åsikter!
Citera
2025-04-07, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alma1
Aldrig tagit vaccinet och aldrig blivit sjuk av covid. Även om jag fick covid så skulle jag aldrig ta det. Men respekterar alla som väljer att ta det. Alla får göra som man vill och det är tråkigt att många familjer har blivit förstörda pga covid. Familjemedlemmar som pressar en att ta sprutan och om man inte vill så är man inte välkommen.
Du verkar måttligt smart! Varför i helvete skulle du ta vaccin om du redan fått Covid????
Citera
2025-04-07, 05:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Du verkar måttligt smart! Varför i helvete skulle du ta vaccin om du redan fått Covid????

För att det finns olika varianter av covid. Ta det lite lugnt nu och andas. Hehe. Trodde den flesta visste detta. Därför är det många som tar flera sprutor.
Citera
2025-04-16, 09:13
Medlem
Ajogens avatar
Vad pratar du om? Hela tråden myllrar ju med artiklar och studier om att vaccinet hade grava bieffekter.
Citat:
Jag vet inte vad man ska ångra om det räddade många som jag med problem med lungorna tex. Har inte hört om några biverkningar. Tog 4 sprutor och har inga men... Men det finns säkert folihehattar som har andra åsikter!
Citera
2025-04-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Vad pratar du om? Hela tråden myllrar ju med artiklar och studier om att vaccinet hade grava bieffekter.
Jo det finns ju ett par foliehattar som tror det.... Ungefär lika många som dom som tror att jorden är platt.
Citera
2025-04-17, 23:09
Medlem
Ajogens avatar
Så varför drogs astra-zeneca vaccinet in för då?
Citat:
Jo det finns ju ett par foliehattar som tror det.... Ungefär lika många som dom som tror att jorden är platt.
Senast redigerad av Ajogen 2025-04-17 kl. 23:16.
Citera
2025-04-17, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Så varför drogs astra-zeneca vaccinet in för då?
För att det kom ett bättre kanske?
Har du inte tagit stelkrampsvaccin heller?
Citera
2025-04-27, 19:57
Medlem
prodigy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
HAr du nån källa här då att sjukvårdspersonal inte får yppa nått.. märkligt då de uppmanas anmäla och samtidigt inte ska enligt dig..

Det är klart det finns massa källor när man vill mörka något...

Här kan du läsa lite mer om att de områden som tog sprutan, där ökade dödligheten!

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/09246479251336610?url_ver=Z39.88-2003&rfr_id=ori%3Arid%3Acrossref.org&rfr_dat=cr_pu b++0pubmed&fbclid=IwY2xjawJ4ez5leHRuA2FlbQIxMAABHo dD3bykdjaRovdckd_LBlSQDwOVSEmYjlGz1fRQkD_K9DzUORZq G2eK-Jqe_ae m_xPLztVQNCqzCxpfIzTZhiw

"Slutsats
Dödligheten i covid-19 ökade under vaccinationseran, särskilt i regioner med högre vaccinationstäckning."

I Minnesota vill man nu införa en ny lag som förbjuder mRNA injektioner, då man klassar det som "massförstörelsevapen och bio vapen" lagen kallas "mRNA Bioweapons Prohibition Act".

Men du tycker fortfarande sprutan är säker? Och skulle självklart ta några till "bara för att"?

https://www.revisor.mn.gov/bills/text.php?number=HF3219&type=bill&version=0&session _year=2025&session_number=0
Citera
2025-04-27, 20:04
Medlem
prodigy123s avatar
Citat:

Hej Kalle, jag tycker du verkar vara väldigt intelligent, välutbildad och vältalig, du har inte funderat på att ta några fler sprutor? 4 är lite i underkant tycker jag, du borde satsa på att ta några fler för att stärka ditt skydd ordentligt och bidra till flock immuniteten. Tänk också på de äldre som kan bli smittade, så jag tycker att du minst ska ta en spruta varje år, du och dina nära kommer alla gynnas av detta.

MVH
Citera
2025-04-27, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prodigy123
Det är klart det finns massa källor när man vill mörka något...

Här kan du läsa lite mer om att de områden som tog sprutan, där ökade dödligheten!

Jag fråga efter en källa inte länkar om nåt annat.. du påstår ju något antar du har en källa till ditt påstående då eller så är det som jag antar att du hittar på.
Citera
2025-04-28, 08:12
Medlem
Ajogens avatar
Jag förstår att det är svårt att acceptera, men de ljög om allt om Covid. Om du inte tror att sånt är möjligt så uppmanar jag dig att kolla upp Whitney Webb.
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Jag fråga efter en källa inte länkar om nåt annat.. du påstår ju något antar du har en källa till ditt påstående då eller så är det som jag antar att du hittar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in