2025-04-06, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Faktiskt lyssnat på 1/4 av boken nu.
Förstår ju nu varför det är så viktigt att visa att allt är så lyxigt och bra hos Familjen Ferm.
Samt att jobba behöver man ju inte heller.

Lasse erkände ju iallafall att han var psykopat medan andra förnekar sina sjukdomar mm av olika anledningar.

Att Jackie är som hon är är inte speciellt svårt att förstå, något annat hade väl varit ett smärre mirakel med de generna. Man får väl vara tacksam för att hon inte verkar ha blivit våldsman som sin far i alla fall.
Citera
2025-04-06, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Att Jackie är som hon är är inte speciellt svårt att förstå, något annat hade väl varit ett smärre mirakel med de generna. Man får väl vara tacksam för att hon inte verkar ha blivit våldsman som sin far i alla fall.

Absolut.
Men både vet och känner några maskrosbarn och man undrar ju varför vissa lyckas.
Mamma Jacky bara kör och tillslut antar jag verkligheten kommer ikapp
Citera
2025-04-06, 13:45
Medlem
Citat:
Absolut.
Men både vet och känner några maskrosbarn och man undrar ju varför vissa lyckas.
Mamma Jacky bara kör och tillslut antar jag verkligheten kommer ikapp

Jag tror att det ofta handlar om tur och otur faktiskt. Från vissa handlar det om hårt jobb, en skräck för att bli som sina föräldrar. Men har man ärvt de drag Jackie har blir det ingen solskenshistoria. Man behöver ha självinsikt för att lyckas ha ett normalt liv med den bakgrunden men som vi alla vet är Jackie i total avsaknad av självinsikt. Hon har ju motsatsen till det, förskönar allt med sig själv, framställer sig som att hon besitter närmast övernaturliga krafter osv. På pricken lika dant som Svarten skriver i breven till henne i boken.
Hon blir bara mer och mer lik honom, utöver att hon inte verkar ha kriminella tendenser.
Citera
2025-04-06, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jag tror att det ofta handlar om tur och otur faktiskt. Från vissa handlar det om hårt jobb, en skräck för att bli som sina föräldrar. Men har man ärvt de drag Jackie har blir det ingen solskenshistoria. Man behöver ha självinsikt för att lyckas ha ett normalt liv med den bakgrunden men som vi alla vet är Jackie i total avsaknad av självinsikt. Hon har ju motsatsen till det, förskönar allt med sig själv, framställer sig som att hon besitter närmast övernaturliga krafter osv. På pricken lika dant som Svarten skriver i breven till henne i boken.
Hon blir bara mer och mer lik honom, utöver att hon inte verkar ha kriminella tendenser.

Säkerligen vilka man har runt omkring sig också.
En normal person vill ju vända något negativt till något bra.
Misslyckas man med något så övar man mer för att uppnå bättre resultat.
Vad mamma Jacky gör kan jag inte sätta fingret på… hon lever i sin bubbla utan att se verkligheten som finns precis framför henne.
Precis som hennes far kontrollerade allt och alla i familjen så ska hon göra likadant med knullkarln nu. Hennes egna lilla lejonfamilj
Citera
2025-04-06, 17:23
Medlem
Citat:
Säkerligen vilka man har runt omkring sig också.
En normal person vill ju vända något negativt till något bra.
Misslyckas man med något så övar man mer för att uppnå bättre resultat.
Vad mamma Jacky gör kan jag inte sätta fingret på… hon lever i sin bubbla utan att se verkligheten som finns precis framför henne.
Precis som hennes far kontrollerade allt och alla i familjen så ska hon göra likadant med knullkarln nu. Hennes egna lilla lejonfamilj

Precis… Och för att vilja ändra på sig måste man vara missnöjd med något men Jackie är ju av någon oklar anledning så oerhört nöjd med sig själv.
Citera
2025-04-06, 18:47
Medlem
Reagerade på att hon uppdaterat sin presentation på Instagram till ”amatörskådis” och ”glamourmodell”.. aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Man är väl för fan inte amatörskådis för man kn***ar på OF och bara för man har typ 1 utvik i Slitz är man väl ingen glamourmodell 😂😂😂😂😂😂😂 verklighetsuppfattningen är fortfarande obefintlig. Stackars stackars pojke som tvingas dras med denna gräsliga människa.
Citera
2025-04-06, 18:54
Medlem
Tror ni det tjafsas och grälas mycket hemma på BV?
Citera
2025-04-06, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunasteld
Reagerade på att hon uppdaterat sin presentation på Instagram till ”amatörskådis” och ”glamourmodell”.. aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Man är väl för fan inte amatörskådis för man kn***ar på OF och bara för man har typ 1 utvik i Slitz är man väl ingen glamourmodell 😂😂😂😂😂😂😂 verklighetsuppfattningen är fortfarande obefintlig. Stackars stackars pojke som tvingas dras med denna gräsliga människa.

Här står så: https://www.threads.net/@jackieferm
Citera
2025-04-06, 19:10
Medlem
Nu bryter dom förlovningen men J ska bo kvar🤷‍♀️?! Hon har väl ingen annanstans att ta vägen…
Citera
2025-04-06, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Nu bryter dom förlovningen men J ska bo kvar🤷‍♀️?! Hon har väl ingen annanstans att ta vägen…

Så jävla tramsigt. Bara för sensation väl?
Citera
Medlem
Citat:

Haha ja jävlar.
Dörren är väl stängd hos Ola så Mamma Jacky hävdar väl besittningsrätt snart också
Citera
Medlem
Citat:

Så jävla tramsigt. Bara för sensation väl? En förlovning är ju inget idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in