2025-04-04, 16:30
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Haha, tack för att du tog upp det!
Kollade nu - tidigare pallade jag bara typ 2 minuter av deras film, så jag hade helt missat det.
Ren ärligt, vad hade han trott?
Det här är snubbar som allihop är där för att skapa content o casha in. Inget annat.

Snubben trodde han var cool… ( Latin Kings ), men Anjo är väl tillbaks till det?
Citera
2025-04-04, 17:08
Avslutad
Fy fan, men jag gjorde ett försök i alla fall. Att kolla på Anjo ger mig dödslängtan. Kan han prata om någon annan än sig själv. Han blir mer och mer likt sin Master, nu är det bara krokodiltårarna som saknas
Varför ljuger han om Flashback? "Jag tror ingen av min vänner läser Flashback" Det är ju för fan det första han gör varje morgon, och sen konstant under hela dagen.
Sen börjar han bli oroväckande likt Rask också, återupprepar sig i samma ämne femtielva gånger och verkar fastna i en loop
Yada yada yada

Dom har kanske alla gått i samma skola, för fyra av Sektens medlemmar kan enkelt fylla en timme eller två med att inte säga något vettigt alls
Citera
2025-04-04, 17:25
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Fy fan, men jag gjorde ett försök i alla fall. Att kolla på Anjo ger mig dödslängtan. Kan han prata om någon annan än sig själv. Han blir mer och mer likt sin Master, nu är det bara krokodiltårarna som saknas
Varför ljuger han om Flashback? "Jag tror ingen av min vänner läser Flashback" Det är ju för fan det första han gör varje morgon, och sen konstant under hela dagen.
Sen börjar han bli oroväckande likt Rask också, återupprepar sig i samma ämne femtielva gånger och verkar fastna i en loop
Yada yada yada

Dom har kanske alla gått i samma skola, för fyra av Sektens medlemmar kan enkelt fylla en timme eller två med att inte säga något vettigt alls
Ja något är det fan med dom 4. Anjo, Rask, Simon (VÄP) och Motvikt. Dom kan ta en sak som för alla människor 5-10 min men dom förklara exakt samma sak i över 1 h. Ibland säger dom till och med exakt samma mening flera gånger den timmen. Det är fan dom enda YT som rabblar exakt samma sak om och om igen
Citera
2025-04-04, 17:36
Medlem
Herregud vad svagsinta de är Anjo och Lisen. De pratar och pratar men låter dummare än normala sexåringar. Att de ens kan andas är ju fantastiskt. De är som två paddor som bara säger kvaa kvaa kv.

Och vad är det för tomtar som säger att de sitter och njuter av att höra dem kvacka som paddor?

De måste ju ligga på ettåringsnivå tankemässigt.

Jag får också dödslängtan nu. Skulle se det där om Simon men jag missade det för jag orkade inte. Vad sa Anjo om Simon? Någon som hittade det?
Citera
2025-04-04, 17:37
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Ja något är det fan med dom 4. Anjo, Rask, Simon (VÄP) och Motvikt. Dom kan ta en sak som för alla människor 5-10 min men dom förklara exakt samma sak i över 1 h. Ibland säger dom till och med exakt samma mening flera gånger den timmen. Det är fan dom enda YT som rabblar exakt samma sak om och om igen

Det är förmodligen en retorisk vinning de är ute efter. Desto fler gånger du säger en sak, desto sannare tycks den för många lyssnare.
Citera
2025-04-04, 18:23
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Herregud vad svagsinta de är Anjo och Lisen. De pratar och pratar men låter dummare än normala sexåringar. Att de ens kan andas är ju fantastiskt. De är som två paddor som bara säger kvaa kvaa kv.

Och vad är det för tomtar som säger att de sitter och njuter av att höra dem kvacka som paddor?

Jag får också dödslängtan nu. Skulle se det där om Simon men jag missade det för jag orkade inte. Vad sa Anjo om Simon? Någon som hittade det?

Kolla magiska_drama_memes
På insta har sammanfattar det anjo gnäller över och hur.
Citera
2025-04-04, 18:29
Avslutad
Citat:

Jag missade också sekunden/sekunderna om Simon. Antar att Skilleras eller B&B tar upp det
Andas i Fyrkant
Citera
2025-04-04, 18:29
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:

Det finns alltid en publik om någon känner igen sig.

Anjo och Lisen blev ett kort tag den perfekta familjen i Chrippa-dramat.

Sanningen är nog långt därifrån.
Citera
2025-04-04, 20:09
Medlem
Fattar inte hur Anjo kan gå dit med dessa pinsamma videosz gång efter gång. Det började spåra redan i Chrippa dramat där han för hatiska videos och kallar kvinnor sjuka saker.
Detta kommer finnas på internet föralltid, förstår inte hur man kan posta sånt här.

Tänk att hans barn kan kolla tillbaka på detta när de är vuxna, och sen deras barn osv.
Fyfan en skam för hela släktträdet.
Citera
2025-04-04, 20:11
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Fattar inte hur Anjo kan gå dit med dessa pinsamma videosz gång efter gång. Det började spåra redan i Chrippa dramat där han för hatiska videos och kallar kvinnor sjuka saker.
Detta kommer finnas på internet föralltid, förstår inte hur man kan posta sånt här.

Tänk att hans barn kan kolla tillbaka på detta när de är vuxna, och sen deras barn osv.
Fyfan en skam för hela släktträdet.

Så sant!

( t ex knulldocka )
Citera
2025-04-05, 07:18
Medlem
Anjos nästa video:
DET GÅR RYKTEN ATT JAG ÄR EN NORRLÄNDSK UTTER!!!!
Citera
2025-04-05, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Anjos nästa video:
DET GÅR RYKTEN ATT JAG ÄR EN NORRLÄNDSK UTTER!!!!
Ha ha ska vi gissa vlogg på söndag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in