2025-04-04, 19:48
Medlem
Tjatar om motorcyklar i 4 minuter då Tummade jag ner vidion och lämnade
Citera
2025-04-04, 19:49
Medlem
Reklamen för hans kanal på slutet i VIDION om att han endast är ute efter seriösa är direkt kopierad från de här telefon sex reklamerna (linjerna) från början på 2000 talet. Denna mannen slutar aldrig förvåna, swisha bara, beroende på summan får ni tips om vad ni ska göra för att bli lika förmögna som basturunkarn
Citera
2025-04-04, 19:54
Medlem
Tycker på riktigt synd om honom, man skulle vilja varna hans fru, tror dessvärre att detta kommer sluta i tragedi.

Denna meningen i videon: "För att förklara än en gång vilket otroligt övertag jag har på börsen, det blir liksom nästa för enkelt. "

Är han på riktigt? Börjar tro att han trollar oss alla!
Senast redigerad av zader 2025-04-04 kl. 19:57.
Citera
2025-04-04, 19:55
Medlem
Jofandus avatar
På vilket sätt har du kontroll Aktieanalytikern? Dina aktier dyker och du måste sälja för att inte bli överbelånad. Är det att ha kontroll när du MÅSTE sälja?
Citera
2025-04-04, 19:57
Medlem
Undrar om inte han har nån psykos, typ som Lennart Bladh, läst att det har vart uppe förut. Vem fan lägger upp sånt här ens nu? I detta läge?
Minns att jag tänkte likadant typ likadant om Bladh, vem fan gör så här? Han hade väl vart typ lärare innan. Ni som vet vet....
Citera
2025-04-04, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekkason
Undrar om inte han har nån psykos, typ som Lennart Bladh, läst att det har vart uppe förut. Vem fan lägger upp sånt här ens nu? I detta läge?
Minns att jag tänkte likadant typ likadant om Bladh, vem fan gör så här? Han hade väl vart typ lärare innan. Ni som vet vet....

Något är väldigt väldigt allvarligt, vad tänker hans familj?! Eller är dom hjärntvättade?
Citera
2025-04-04, 20:01
Medlem
Jag har full kontroll över börsen säger han .Kanske där det missklickar ? Han tror sig kontrollera börsen .Vad som verkligen händer här är att sitter med några lotto sedlar och hoppas på vinst.Har turen runnit ut för analytikern,jag gissar/tror det .
Citera
2025-04-04, 20:05
Medlem
Ser han inte lite svettig, trött och ledsen ut? Eller är det bara jag som tycker det?
Citera
2025-04-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AppleIntelligence
Aktierna är säkerheten. Han får sälja för att åtgärda överbelåningen. Om inte han gör det gör Nordnet det.

Ja men hans aktiervärde är ju långt under hans lån... Hur kan han få låna mer om en aktie går upp
Citera
2025-04-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
På vilket sätt har du kontroll Aktieanalytikern? Dina aktier dyker och du måste sälja för att inte bli överbelånad. Är det att ha kontroll när du MÅSTE sälja?
Full kontroll över hus illa det måste vara..
Det är inte klokt vad dålig investerare han är!
Hoppas bara ingen gjort likadant som han..
Citera
2025-04-04, 20:14
Medlem
AppleIntelligences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golfdaren
Ja men hans aktiervärde är ju långt under hans lån... Hur kan han få låna mer om en aktie går upp

Han har aktier som täcker lånet. De aktier han köper med belåning kan belånas så han kan köpa fler aktier. Men när kursen går ner så blir han hela tiden överbelånad och måste sälja aktier för att minska skulden.
Citera
2025-04-04, 20:15
Medlem
Man hör ofta orden "full kontroll" och "ingen panik", men verkligheten visar något helt annat. Kapitalet har minskat drastiskt på kort tid, överbelåningen tvingar fram nödförsäljningar, och ändå framställs allt som en del av en stabil strategi. Det blir svårt att ta på allvar.

Det här är inte kontroll – det är ett läge där marginalerna krympt till nästan noll, och varje börsnedgång riskerar att bli den sista spiken. Att då prata om trygghet och övertag låter mer som självförnekelse än styrka.

Jag tror många, inklusive du själv, skulle vinna på mer ärlighet kring situationens allvar. Det betyder inte att man är svag – det betyder att man är verklighetsförankrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in