Citat:
Ursprungligen postat av
Phobiazi
Nej jag har bara skrivit tv om olika problem men jag frvntar mig inte svar heller nrmaste tiden. Men ingen verkar ftt svar nnu, sen r ju troligtvis en stor del av kunderna inte aktiva i trden heller, s jag vntar mer p besked att andra har ftt sina bestllningar klara ocks eller att de postar ngt p hemsidan!
Tnker nog ocks att de flesta inte sitter och skriver hr och som den enda inrikesshopen lr kundbasen vara rtt stor, liks andelen arg&abstinenta mejlskrivare
Citat:
Men ang ditt REK hur lngt r infon om du har appen och hur lnge har den varit s? Dvs r det att ditt paket r frsndelsen r p vg som mitt nu det fastnat?
Sttt pvg frn utlmningstllet i strax under en veckas tid, de andra gngerna har det sttt s med och avi direkt. Inga mellansteg p terminaler eller s. Rknar bata kallt med att det blivit norpat.
Vet inte om jag inbillade mig det, men senast jag hmtade verkade killarna bakom disken ha kommentarer ang. frsndelsen men efter r av pyrovalonbruk r det inte alltid skert att det kag hr r helt sant och riktigt.