2025-04-03, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
ven om saker skickas s har Postnord ftt nys p skiten eller nt eftersom mitt skit har fastnat i postgngen. S kommer inget.

Jo, men nr Postnord inte ens ftt brevet kan dom ju inte plocka det. Shoppen skickar ju frn flera ldor, s det vore otroligt om posten/polisen plockade deras brev samtidigt innan dom ens registrerats som postade.

Shoppen har alltid bestllt frakt/dykt upp i appen ett bra tag innan det postas. Och nu verkar vi ju vara mnga i samma sits. Dom har registrerat frakten men postar inga paket.

Sorry om jag missfrstod nt.

Allt gott
Citera
2025-04-03, 14:20
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Jo, men nr Postnord inte ens ftt brevet kan dom ju inte plocka det. Shoppen skickar ju frn flera ldor, s det vore otroligt om posten/polisen plockade deras brev samtidigt innan dom ens registrerats som postade.

Shoppen har alltid bestllt frakt/dykt upp i appen ett bra tag innan det postas. Och nu verkar vi ju vara mnga i samma sits. Dom har registrerat frakten men postar inga paket.

Allt gott
P min app, och ven skribentens du svarar p, str det inlmnat och pvg frn ombudet, ven att paket lmats in.
Citera
2025-04-03, 15:01
Medlem
Phobiazis avatar
Idag postades min order iallafall s jag fr det imorgon , s no worries 👍
Citera
2025-04-03, 16:05
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Varfr flera just nu inte fr sina paket skulle utver frpackningens storlek och utseende kunna bero p att posten fr vldigt mnga paket frn samma leverantr, ni vet, paketen skickas inte i Ks namn utan ett slags paraplynamn, ni som bestllt och har postnord appen vet vilket namn jag syftar, fler n 15 bokstver och lter som ett serist fretag. Kommer undvika att skriva ut namnet hr utifall att det hlls span i trden men om K lser detta kanske ni br vervga att ndra namnet p era leverantrer
Citera
2025-04-03, 16:49
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller

Allt gott
Det str att det r postat och p vg dock fr mig, senaste 4 dagarna.

Skrivit till K men ej ftt svar. Fan funderar p att dra en bestllning till 🤣 men hade ju fan varit surt att g miste igen, mste nog f kontakt med dom frst.
Senast redigerad av Fappy11 2025-04-03 kl. 16:56.
Citera
2025-04-03, 17:11
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Varfr flera just nu inte fr sina paket skulle utver frpackningens storlek och utseende kunna bero p att posten fr vldigt mnga paket frn samma leverantr, ni vet, paketen skickas inte i Ks namn utan ett slags paraplynamn, ni som bestllt och har postnord appen vet vilket namn jag syftar, fler n 15 bokstver och lter som ett serist fretag. Kommer undvika att skriva ut namnet hr utifall att det hlls span i trden men om K lser detta kanske ni br vervga att ndra namnet p era leverantrer
Jao, dom har haft en uppsj av namn innan dock, dom kanske haft sitt nuvarande lite fr lnge nu dock. Men oavsett namn s vcker det ju misstankar med stora inlmningar. Undrar hur folk med hemmafretag som r legit gr? Sg du har ett fretag som heter "Sunes synlar" eller vafan som helst, bestllningar mste ju lmnas in liksom. Eller hur gr smfretagare? Det enklaste r ju att skicka allt samtidigt. Kan man inte anvnda Schenker eller DHL?
Citera
2025-04-03, 21:11
Medlem
Glossis avatar
r det ngon alls som fr svar av deras support? Har de gett upp eller r bara inkorgen s verbelastad s att det tar sdan tid?
Citera
2025-04-03, 21:18
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
r det ngon alls som fr svar av deras support? Har de gett upp eller r bara inkorgen s verbelastad s att det tar sdan tid?

Fr att spekulera fokuserar de skert p att f ut bestllningar och fixa mer produkter d jag gissar att deras inkorg just nu inte r prio ett samtidigt som det kommer ta en evighet att hitta support inlgg som inte r arga spam mejl. Tro mig, de finns kunder som slnger ivg ett tiotal mejl per dygn med skit, hot, frolmpningar o diverse nr orders r sena.

Jag ger dem sin tid bara, att skicka min order besvarade ju ett av mina tv mejl iallafall.
Citera
2025-04-03, 21:30
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Fr att spekulera fokuserar de skert p att f ut bestllningar och fixa mer produkter d jag gissar att deras inkorg just nu inte r prio ett samtidigt som det kommer ta en evighet att hitta support inlgg som inte r arga spam mejl. Tro mig, de finns kunder som slnger ivg ett tiotal mejl per dygn med skit, hot, frolmpningar o diverse nr orders r sena.

Jag ger dem sin tid bara, att skicka min order besvarade ju ett av mina tv mejl iallafall.
Har sjlv inga mejl skickade undrar mest av nyfikenhet om ngon fr svar och vad dessa kan vara. Jag invntar antingen paket eller korrespondens frn ngon myndighet innan jag skickar ngra frgor till dem fr jag inser att deras inkorg mste se frdjvlig ut just nu.
Senast redigerad av Glossi 2025-04-03 kl. 21:53.
Citera
2025-04-03, 22:14
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Har sjlv inga mejl skickade undrar mest av nyfikenhet om ngon fr svar och vad dessa kan vara. Jag invntar antingen paket eller korrespondens frn ngon myndighet innan jag skickar ngra frgor till dem fr jag inser att deras inkorg mste se frdjvlig ut just nu.

Nej jag har bara skrivit tv om olika problem men jag frvntar mig inte svar heller nrmaste tiden. Men ingen verkar ftt svar nnu, sen r ju troligtvis en stor del av kunderna inte aktiva i trden heller, s jag vntar mer p besked att andra har ftt sina bestllningar klara ocks eller att de postar ngt p hemsidan!

Men ang ditt REK hur lngt r infon om du har appen och hur lnge har den varit s? Dvs r det att ditt paket r frsndelsen r p vg som mitt nu det fastnat?
Citera
2025-04-04, 12:52
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Nej jag har bara skrivit tv om olika problem men jag frvntar mig inte svar heller nrmaste tiden. Men ingen verkar ftt svar nnu, sen r ju troligtvis en stor del av kunderna inte aktiva i trden heller, s jag vntar mer p besked att andra har ftt sina bestllningar klara ocks eller att de postar ngt p hemsidan!
Tnker nog ocks att de flesta inte sitter och skriver hr och som den enda inrikesshopen lr kundbasen vara rtt stor, liks andelen arg&abstinenta mejlskrivare
Citat:
Men ang ditt REK hur lngt r infon om du har appen och hur lnge har den varit s? Dvs r det att ditt paket r frsndelsen r p vg som mitt nu det fastnat?
Sttt pvg frn utlmningstllet i strax under en veckas tid, de andra gngerna har det sttt s med och avi direkt. Inga mellansteg p terminaler eller s. Rknar bata kallt med att det blivit norpat.

Vet inte om jag inbillade mig det, men senast jag hmtade verkade killarna bakom disken ha kommentarer ang. frsndelsen men efter r av pyrovalonbruk r det inte alltid skert att det kag hr r helt sant och riktigt.
Senast redigerad av Glossi 2025-04-04 kl. 12:55.
Citera
2025-04-04, 14:00
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Jao, dom har haft en uppsj av namn innan dock, dom kanske haft sitt nuvarande lite fr lnge nu dock. Men oavsett namn s vcker det ju misstankar med stora inlmningar. Undrar hur folk med hemmafretag som r legit gr? Sg du har ett fretag som heter "Sunes synlar" eller vafan som helst, bestllningar mste ju lmnas in liksom. Eller hur gr smfretagare? Det enklaste r ju att skicka allt samtidigt. Kan man inte anvnda Schenker eller DHL?

Upplever ocks att de nd bytt namn p "fretaget" relativt ofta, ca en gng i kvartalet eller ntt snt. Men kanske br bytas oftare nd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in