Citat:
Ursprungligen postat av
Andelslott
Nej du förstår tydligen inte hur det funkar. Jag får nämligen andra svar än du, eftersom du nog ägnat betydligt mer tid åt att försöka få till "rätt" utfall. Du visar inte vad du själv fått fram, men när jag frågar Perplexity så får jag ett helt vettigt svar:
Dvs. precis vad vi sagt till dig de senaste åren - men om du alltså tycker att just Perplexity get rätt svar så är det skönt att du äntligen kommit till sans!

Du är verkligen en konspirationsteoretiker. Jag skulle sitta och skruva på en AI så jag får rätt svar och Stefan Lanka ska ha hittat på att han utfört experiment trots att de användes som bevismaterial i en rättegång.
Jag frågade Perplexity en gång och den nämnde tydligen inte att ett belägg för virusets omkrets också skulle ingå, vilket naturligtvis är rimligt. Om något existerar bör man kunna visa hur stort det är. Men det var inte heller något som rätten gick in på när det dömde till Lankas fördel.
Jag tror inte vi kommer så mycket längre eftersom du uppenbart är oförmögen att ställa frågan huruvida virus existerar pga av din fanatism. Och då är det ju så. Kan man inte ställa en fråga så kan man naturligtvis inte förstå svaret - Patogena virus är vetenskapligt obekräftade.
Och det är ju därför också lönlöst att lägga fram allt som bekräftar det, exempelvis de studier från början av 1900-talet som naturligtvis inte kan upprepas och publiceras idag då de motbevisar den heliga dogmen om smitta.
Jag tycker verkligen synd om dig och beklagar att poletten fortfarande inte ramlat ner fyra år efter världshistoriens största medicinska bedrägeri.