Citat:
Ursprungligen postat av
coolakidsdoraldrig
Är det H*kan själv som skriver detta tro? Denna man kan nog alla runt om honom konstatera att han är helt från vettet. Jag har haft honom som granne, haft släktingar som varit hans elever, har anhöriga som varit bekanta till honom och alla kan instämma på att han inte är frisk. Även innan han blev misstänkt och dömd så var han starkt hatad i Norrtälje. Läs boken som C skrivit så kommer du förstå att detta inte är påhittat. Eller du tror väll säkert att en 12 timmars lång bok är påhittad? Är du emot kvinnor eller hur har du ens mage att sitta o skriva såhär. Kände du honom eller varför försvarar du honom med hela ditt trasiga liv?
Alla?
de levde väl ett bra tag ihop?
Bara en tanke, att dömas för normaliserings process.. finns det ens sån lag..
Jag har följt en del ärenden och detta är som Kevin fallet, människor tar ställningstaganden och sedan är det bara så.
Hon gör allt för att bekräfta sig som utsatt, hon lever på det nu och åker runt och föreläsare.
Många här tar förgivet.. så håller tyvärr rättssystemet på med..
Men tänk om ni tar fasta på fel person, ser honom som förövare på någon annans ord, är ni liksom metoo agendan inte liknade, påstånden..
Att en som anklgar, anklgar och säger Alla var emot honom, låter som extrem efter hands konstruktion för att få andra tycka illa om människan.
Om ni känner Håkan och tyckte detta innan och upplevde han var sådan som i boken, är ni inte värsta hyklerit själva..
Om nu Håkan skriver en bok, kanske den bör lusläsas, det lär ju vara bok med matrial..
Att bli dömd, många blir det i agenda, så fungerar skydd runt kvinnor
.
Jag tycker mig se någon som vänt historien helt om, en stark grund till det är att levt i ett förhållanden och vänt så rätt av.. till att levt med ett monster.. För det skall bli så, någon som funderat på om det finns ett syfte, vårdnad av barn som exempel och möjligt Håkan vill lämna..
Jag tror inte på historien som utspelar så här