Citat:
Ursprungligen postat av
JoakimBall
Finns 1000-tals fall av skötsamma och duktiga invandrare som fått foten från Sverige. Du lever i ett sinnessjukt land
JA!
Detta är inte första fallet som man slängt ut någon som är skötsamma. Hon är i och för sig bara sex år och självklart vet man ingenting om vilka val hon kommer göra i framtiden, men jag tror att man kan vara enig om att många Thailändare är betydligt mer skötsamma i Sverige än människor ifrån muslimska länder.
Hursomhelst, så har jag hört vid flera fall där man slängt ut någon som är skötsamma, medan en person som begår systematisk brott, får återfall och bryr sig inte alls om lagar och regler.
Många människor ifrån muslimska länder missköter sig, men det finns de som faktiskt sköter sig och ibland har jag också hört om att de som sköter sig, jobbar heltids jobb m.m, får lämna landet. Medan en kriminell, blir inte alls utvisad för sina brott. Det är helt galet! Oerhört sorgligt och märkligt! Det är något annat i systemet som styr landet eller i alla fall inom invandringen i Sverige.