2025-04-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Absolut är det Migrationsverkets beslut. Det är dom artikeln syftar till när dom säger "Ändå har myndigheten beslutat att hon ska utvisas".

Saken är den att Migrationsverket älskar Araber och negrer samtidigt som dom hatar Germaner, Slaver och alla Öst Asiater. Det ligger i deras arbetares ideologi.
Kan det vara som så att det är just araber, somalier och andra människor ifrån muslimska länder som jobbar på Migrationsverket?

Man är partiskt helt enkelt och favoriserar personer så fort dessa läst på pappret att människorna kommer ifrån deras länder.
Citera
2025-04-02, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Aha du fattar inte det? Efter allt som
uppdagats sista tiden och vi som sagt det i ca 15 år. Hela folkutbytet är uppgjort. Båda politiska sidorna är kontrollerade. De vill radera vår kultur och införa en ny världsordning med full övervakning och elitistiskt koncentrerad makt.

Du förstår väl att ett smart folk som svenskar skulle kunna ordna så det blir rättvist. Men det är mörka krafter bakom vår media och lagstadgande som tillåter en dekadent verklighet som bara får i koppel inte inser.
Det där låter som en konspirationsteori jag aldrig hört?

Är SD också styrt?

Du skriver något som Nordiska Motståndsrörelsen skulle sagt - Jag säger inte att det är fel! Jag säger bara att du ger information som jag inte hört eller läst om förut.
Citera
2025-04-02, 16:52
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Kan det vara som så att det är just araber, somalier och andra människor ifrån muslimska länder som jobbar på Migrationsverket?

Man är partiskt helt enkelt och favoriserar personer så fort dessa läst på pappret att människorna kommer ifrån deras länder.

Det är i överlag svenska kärringar

Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Mormodern är svenska men hon har ju inte tagit hand om flickan. Känns som att problemet blivit svenskt när det egentligen hela tiden har varit danskt. Svenska och danska myndigheter tar ett beslut utan att beakta lagen. Hade flickan varit kvar i Danmark hade den här utvisningen inte skett.

Danskar som avlastar problem på Sverige utan att vilja samarbeta om saken. Vilken jävla nyhet
Citera
2025-04-02, 16:56
Medlem
Taokers avatar
Citat:

Definitivt. Kom igen det har varit systematiskt att kriminella har fått komma in i landet medan skattebetalande kristna kastas ut för de jobbat för mycket eller liknande.

Det pågår en häxjakt på kristna fortfarande. Ta bort klockorna och istället böneutrop? Vad fan pågår?

Detta är helt off topic men du vet ryktena om att soc stjäl barn? De etiopiska familjer jag pratat med om detta säger att det är rasistiska muslimer som ser till att krossa kristna familjer. Underlagen har varit otillräckliga och skickats till andra muslimer som gör bedömning och placerar sedan barnet i en annan familj, där barnet inte ens behandlas bra. Och de icke svensktalande etiopierna har olika förmågor hur de ska hantera situationen.

Det verkar som många av förövarna har sparkats då detta inte sker speciellt regelbundet längre. Men inget i media vilket är solklart varför.
Citera
2025-04-02, 16:56
Medlem
Jag vill att flickan skall stanna!

Många personer som inte kommer ifrån muslimska länder, gör oftast bra ifrån sig i Sverige.

Om det är sant att hon absolut inte har en enda släkting eller familj, kan det gå riktigt illa för henne i Thailand. Hon blir placerad direkt till barnhem förstås eller hamnar på gatan. Sedan kan alla nog räkna ut att oavsett om hon hamnar på barnhem, familjehem hos en främmande hem, ''kompis'' familjs hem eller ute på gatan, så kommer hon få erfarenheten av att blivit systematiskt våldtagen. Sedan som tonår eller vuxen, är hon för traumatiserad för att göra någonting, så hon håller sig kvar till att sälja sig själv, tar alla droger som finns m.m.

Om hon nu klarar sig upp i det vuxna livet.

Fy fan vad otäckt.

Låt flickan stanna, säger jag!

Namninsamling, kan det hjälpa?
Citera
2025-04-02, 16:59
Medlem
zobras avatar
Citat:
Definitivt. Kom igen det har varit systematiskt att kriminella har fått komma in i landet medan skattebetalande kristna kastas ut för de jobbat för mycket eller liknande.

Det pågår en häxjakt på kristna fortfarande. Ta bort klockorna och istället böneutrop? Vad fan pågår?

Detta är helt off topic men du vet ryktena om att soc stjäl barn? De etiopiska familjer jag pratat med om detta säger att det är rasistiska muslimer som ser till att krossa kristna familjer. Underlagen har varit otillräckliga och skickats till andra muslimer som gör bedömning och placerar sedan barnet i en annan familj, där barnet inte ens behandlas bra. Och de icke svensktalande etiopierna har olika förmågor hur de ska hantera situationen.

Det verkar som många av förövarna har sparkats då detta inte sker speciellt regelbundet längre. Men inget i media vilket är solklart varför.

Du ignorerar vår inbördes.... hmm... strid?
Citera
2025-04-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bayeux
I vanlig ordning gäller underförstått den inkluderande kolonialismen; länder som Thailand kan så klart inte stå för den trygghet ett sexårigt barn behöver, det kan bara det goda välutvecklade Sverige göra. Säg mig, blir det då inte rätt många barn där ute i världen som ska hit, så att de kan få den trygghet de förtjänar?
Alla barn som det finns familjehem till borde självklart få stanna.

Att skicka tillbaka barn till skitländer trots att det finns bra och lämpliga människor som vill ta hand om dem här är vansinne. Håller man inte med om detta så lider man av en allvarlig empatistörning.
Citera
2025-04-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadPosture
1. Saknar uppehållstillstånd.
2. Kostar multum för kommunens socialförvaltning i fosterhemsplacering.
Då har vi inte ens räknat med sjukvård, tandvård och skola.

Men om du vill betala för det hela, så visst! Nu är det i och för sig inte möjligt, men det vore fint med ett sånt system.
Men snälla, problemet i Sverige är inte en liten tjej från sydostasien! Irrationella smygrasister är ordentligt efterblivna.

Problemet är alla klaner med muslimer, afrikaner etc som gör orter i Sverige till främmande länder. Vet du vad det kommer kosta? Den svenska kulturens död, r.i.p.

Var åtminstone en rationell rasist så kan du få medhåll t.o.m av icke rasister p.g.a situationens allvar.

Den lilla tjejen borde inte ens kommer på tal. Vad borde istället komma på tal? En mass- återvandring på miljontals individer från mena bör självklart var den dominanta politiska dagordningen i hela Europa samt förbud mot utbyggnad av moskéer. Moderaternas, sossarnas globalism agenda är ett faktum.

SD? Åkesson är i Klaus Schwab & WEF famn och bör räknas inom gruppen lakejer, ingenting som Sverige just nu behöver kommer att ske med SD, det borde väl alla ha fattat vid det här laget.

Europa står eventuellt inför inbördeskrig i framtiden men visst låt oss fokusera på små flickor från Thailand som samhällsbelastande!
Senast redigerad av Omnik 2025-04-02 kl. 17:20.
Citera
2025-04-02, 17:22
Medlem
Majasmokers avatar
Vidriga äckliga Sverige! Vafan är det för fel på det äckliga avskummet som sitter & styr? Satans muslimjävlar som våldtar & härjar blir minsann kvar.

Nåväl, nu besinnar jag mig lite. Jag vet inte hur länge flickan har varit här. Talar hon ens thai? Finns det verkligen ingen här som hon har nån chans att få stanna hos? Vill hon själv stanna?
Citera
2025-04-02, 17:23
Medlem
Citat:
Aha du fattar inte det? Efter allt som
uppdagats sista tiden och vi som sagt det i ca 15 år. Hela folkutbytet är uppgjort. Båda politiska sidorna är kontrollerade. De vill radera vår kultur och införa en ny världsordning med full övervakning och elitistiskt koncentrerad makt.

Du förstår väl att ett smart folk som svenskar skulle kunna ordna så det blir rättvist. Men det är mörka krafter bakom vår media och lagstadgande som tillåter en dekadent verklighet som bara får i koppel inte inser.
Exaktemente, som Göte skulle ha sagt.
Citera
2025-04-02, 17:33
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
Jag vill att flickan skall stanna!

Många personer som inte kommer ifrån muslimska länder, gör oftast bra ifrån sig i Sverige.

Det är därför hon måste ut, de tog en risk å det blev lite liv, men det tycker dem är värt ... ingen står till svars, inga problem!

Finns 1000-tals fall av skötsamma och duktiga invandrare som fått foten från Sverige. Du lever i ett sinnessjukt land, där de som styr avskyr dig.
Citera
2025-04-02, 18:04
Medlem
howdie11s avatar
De blåbrunas invandringspolitik i praktiken…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in