Citat:
Ursprungligen postat av
Stopp.Belagg
På ETH-BTC är 0,017 nästa stödnivå. En studs därifrån upp till över 0,03 BTC eller åtminstone till 0,025 BTC så vore den kanske på gång igen, eller vad tror du?
Men ETH-BTC-grafen ser verkligen inte bra ut. Långsamt blödande under 2-3 års tid.
En studs till 0,025 BTC räcker tyvärr inte för att rädda upp det här i min mening. Nu i och med att det inte längre finns någon diagonal uppåttrend som fortfarande är intakt på grafen kommer jag primärt att titta på horisontella stödnivåer samt förvänta mig gradvis progression uppåt om sluttande diagonala motståndsnivåer kan undanröjas. I nuläget finns det tre på grafen. Om ration kan pressas upp över ca 0,027 BTC samt ta ut den rosa sluttande trendlinjen som möts i den röda cirkeln så borde Eth-hållarna kunna se fram emot lite relief.
Men innan det har inträffat är det rimligt att förvänta sig fortsatt nedgång. Antingen till 0,02BTC eller 0,017 BTC i värsta fall.
ETHBTC på 1M:
https://ibb.co/fznjSgjL
Vidare tror jag att man gör klokt i att hålla koll på Bitcoindominansen i det här sammanhanget.