Citat:
Ursprungligen postat av
Threadkiller
Det här var förvirrande. Det är ju verkligen så korkat att det
borde vara ett aprilskämt: "Men vem har hört en bekymrad programledare i tv undra hur många fler kvinnor Sverige tål?" "Bristen på personal i sjukvården, industrin och äldreomsorgen kan bara övervinnas med ökad invandring – nu." Samtidigt har vi ju sett så många lika korkade artiklar publiceras på andra datum att jag gissar att det
inte är ett aprilskämt?
Är det månne Expressen som trollat Per Wirtén genom att låta honom pubba sin artikel den 1 april?

Av allt som jag läst genom åren om invandringen, så tog den där artikeln priset och som sagt dessutom publicerad på 1 april, så ja man vill hoppas att det var ett skämt.
De tog upp det där aprilskämtet på Riks och det var verkligen inte nådigt hur de sågade Per Wirten i fotknölarna.
https://youtu.be/kWtgQgDgiPE?si=LcpoNuXk20yLowU9