No Toilet Paper and No Privacy: Returning to the Office, Federal Workers Walk Into Chaos.
For some federal employees, returning to the office has meant an expansion of their duties to include cleaning toilets and taking out the trash. For others, it has been commuting to a federal building only to continue doing their work through videoconferencing.
”Projektet genomförs enligt den ISO-certifierade metoden Defnar (Digging Eternally For No Apparent Reason).”
Hur bra som helst!
Tyckte det här var riktigt klockrent också:
För att över huvud taget få in jättemaskinen i Eslövs centrum har kommunen tvångsinlöst 23 privata byggnader som måste rivas.
– Det är tråkigt, men samhällsnyttan väger tyngre, konstaterar Roger Rutgersson, kommunens samordnare för projektet.
samt: I ett försök att äntligen lokalisera den mytomspunna privatbyggda ubåten från 1930 grävs även Joel Sallius plats upp på nytt, liksom den nyanlagda stadsparken.
Ytterligare 78 platser får påhälsning av skopan och grävandet i tätorten blir därmed så omfattande att det inte finns möjlighet att leda om biltrafiken.
– Därför gör vi en paus för privat biltrafik inom Eslövs tätort till september 2029. Vi hoppas på Eslövsbornas förståelse, säger trafikingenjör Anna Rörlin.
Den som verkligen behöver sin bil under de kommande fyra åren behöver dock inte misströsta. Först av allt ska R9800 nämligen anlägga en parkeringsplats på flygfältet med plats för 2 500 bilar. Alla Eslövsbor kan ansöka om att få hyra en plats där.
Vad är grejen med broccoli?
Jag kan förstå barn inte är jätteförtjusta i brysselkål. Jag var själv ett av de barnen. Men broccoli?? Smaken är mild som gurka eller vanlig sallad.
Fanns överhuvudtaget denna matfobi innan Pixar och Disney började marknadsföra det som en sanning?
Jag kan förstå barn inte är jätteförtjusta i brysselkål. Jag var själv ett av de barnen. Men broccoli?? Smaken är mild som gurka eller vanlig sallad.
Fanns överhuvudtaget denna matfobi innan Pixar och Disney började marknadsföra det som en sanning?
Jag gillade grönsaker som liten så jag vet faktiskt inte 🤔. Kanske utseendet inte är aptitligt?