2025-04-01, 22:37
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jymdjaket
Hooters öppnar i Upplands Väsby enligt ett Facebook-inlägg.
Hehe, Hooters har precis konkat i USA.
2025-04-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelleth66
Flightradar24 och Airfrance visade en Concorde som kryssade Atlanten från Paris till New York, tydligen kunde man följa hela flighten. Sen hängde tydligen British Airways med och visade via Flightradar24 att dom hade en Concorde som fortfarande var flygduglig och som lyfte från London mot New York.

Jag tyckte den var bra, flygnördarna i världen fick spel när Concorde var uppe och flög med en icon och flight-info
Den var riktigt bra!
2025-04-01, 22:48
Medlem
jymdjakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise

Får ta en tur till Väsby för stödköp. Sista livlinan.
2025-04-01, 23:08
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise

"On March 31, 2025, Hooters filed for Chapter 11 bankruptcy protection in an effort to move forward with a sale to franchisees that consists of all of its company-owned restaurants. The company has no plans to close restaurants and will remain operational during the procedure."
2025-04-02, 00:15
Medlem
Älgkavalleri i Västerbotten var väl det enda roliga april skämtet.
https://www.folkbladet.nu/2025-04-01/i20-blir-a20-forsvaret-satsar-pa-algkavalleri-i-vasterbotten-3b8a0
2025-04-02, 00:26
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelleth66
Ej konfirmerad, endast hört i andrahand, men flightnummret var tydligen AF0401
Jag såg bara BA-flighten och den var baw9999
2025-04-02, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanponken
Glasskampen mobilserar sväljarna. "Vi slickar inte längre röv!"
Den bästa
2025-04-02, 04:20
Medlem
Sverigedemokraterna.
2025-04-02, 06:03
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Trodde det var sant tills presstalesmannen "Aprilo" dök upp... KUNDE varit sant i det korrupta Sverige...
Ja faktiskt, inget förvånar längre.
Utom möjligen att pedofilen Federley gör comeback, det hade man önskat att det var ett aprilskämt på riktigt.
2025-04-02, 07:50
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Expressens aprilskämt är att vi måste öka invandringen för att landets ska kunna fortsätta att växa, samt varje extra invandrare gör ett plus i vår ekonomi och att flyktinginvandringen efter 2015 bidrog till goda år i vår samhällsekonomi.
https://www.expressen.se/kultur/per-wirten/dags-att-tala-sanning-om-sveriges-invandring/

Det här var förvirrande. Det är ju verkligen så korkat att det borde vara ett aprilskämt: "Men vem har hört en bekymrad programledare i tv undra hur många fler kvinnor Sverige tål?" "Bristen på personal i sjukvården, industrin och äldreomsorgen kan bara övervinnas med ökad invandring – nu." Samtidigt har vi ju sett så många lika korkade artiklar publiceras på andra datum att jag gissar att det inte är ett aprilskämt?

Är det månne Expressen som trollat Per Wirtén genom att låta honom pubba sin artikel den 1 april?
2025-04-02, 08:30
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jimmie Åkesson öppnar bögklubb på Södermalm:

https://nordfront.se/jimmie-akesson-oppnar-bogklubb-pa-sodermalm

Dåligt aprilskämt på så vis att väldigt få lär ha blivit lurade av det, men det fejkade X-inlägget från Jimmie Åkesson fick mig faktiskt att garva högt. "Allt det här kommer att motbevisas när fulla läderbögar köar framför moskén för att få komma in i min bögklubb."
2025-04-02, 08:41
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Dåligt aprilskämt på så vis att väldigt få lär ha blivit lurade av det, men det fejkade X-inlägget från Jimmie Åkesson fick mig faktiskt att garva högt. "Allt det här kommer att motbevisas när fulla läderbögar köar framför moskén för att få komma in i min bögklubb."
Ja, den var verkligen dålig.
Men vad kan man förvänta sig av en pro-palestinsk förening?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in