Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Trodde det var sant tills presstalesmannen "Aprilo" dök upp... KUNDE varit sant i det korrupta Sverige...
Ja faktiskt, inget förvånar längre.
Utom möjligen att pedofilen Federley gör comeback, det hade man önskat att det var ett aprilskämt på riktigt.