2025-04-01, 06:09
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Detta med polisspottningen var väl det polisen ringde och eftersökte henne för (någon månad sedan). Jävligt intressant att hon tror att hon kan besöka en polisstation när hon vägrat gå på ett förhör.

Om hon kan få förenklad delgivning för detta, så är hon ju en komplett idiot om hon istället drar det till rättegång. Tror hon att hon är drottningen eller, hennes ord väger väldigt lätt jämfört med en polis, men det här beror ju på hennes rättshaveristiska tendenser och narcissism. I hennes värld så blir hon nu bestraffad för att hon "ropat på hjälp ifrån en balkong", när verkligheten är att hon varit äcklig och spottat på ordningsmakten. Sedan tror jag inte ett dugg på att hon var nykter just den dagen av alla dagar. Hon fick ju för sig att dejten var Jesus himself

Människan förnekar sig aldrig. Och hon står , om än ostadigt, högt över allt och alla. T.o.m över ordningsmakten.

Pia Nyberg har egna lagar och regler.
Citera
2025-04-01, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Om hon inte betalat böter kan dom omvandla det till fängelse. Så Gräddis kan bli nya Hinsehäxan.

Ja, risken finns. Gissar att hon är misstänkt för våld mot tjänsteman (eller?) och man ser ganska allvarligt på ett sånt brott. Om hon inte dyker upp på rättegång kan man besluta om polishämtning. Oj oj, det här blir spännande.
Citera
2025-04-01, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Ja, risken finns. Gissar att hon är misstänkt för våld mot tjänsteman (eller?) och man ser ganska allvarligt på ett sånt brott. Om hon inte dyker upp på rättegång kan man besluta om polishämtning. Oj oj, det här blir spännande.

Ja är alltid extra allvarligt med brottslighet mot Poliser, så det här kommer hon inte undan. Självklart behöver hon inte erkänna om hon har minne som en guldfisk ifrån händelsen, men hon kan ju åtminstone svara att hon inte vet. Nu "minns hon ingenting ", men "minns att hon inte har spottat" och de två sakerna går inte ihop. Det finns tre vittnen till händelsen, så risken att Polisen ljuger är ju obefintlig.

Ska jag gissa så kommer hon snart dra utomlands med Ruuumis, vilket kommer krocka med rättegången, så hon blir lyst igen och haffad på flygplatsen eller dylikt.
Citera
2025-04-01, 10:47
Medlem
Citat:
Ja är alltid extra allvarligt med brottslighet mot Poliser, så det här kommer hon inte undan. Självklart behöver hon inte erkänna om hon har minne som en guldfisk ifrån händelsen, men hon kan ju åtminstone svara att hon inte vet. Nu "minns hon ingenting ", men "minns att hon inte har spottat" och de två sakerna går inte ihop. Det finns tre vittnen till händelsen, så risken att Polisen ljuger är ju obefintlig.

Ska jag gissa så kommer hon snart dra utomlands med Ruuumis, vilket kommer krocka med rättegången, så hon blir lyst igen och haffad på flygplatsen eller dylikt.
Haffad på flygplatsen!! Det hade ju ett drama som man vill se! 😝😝🤣😝
Citera
2025-04-01, 11:32
Medlem
MaeWests avatar
Tror inte Pia Knäckehäxa skall resa. Däremot kunna legitimera sig.
Att fara iväg utomlands med sitt Mans-luder som envetet när en olustig vilja till att "spärra" in Pia, är nog inget som faller Pia Pissfitta på läppen.

Hon vill supa-supa, hon, inte sitta på ett rum med en avdankad talibankrigare, inte. ÄVEN om han knållar som en Gud, så anser nog Pia att även hon ska ha lite roligt på ett resmål...I guess?

Dock har nu Pias holmgång med Polisen antagligen satt käppar i hjulet? Dels för Pia, som nu (åter) ser sig utsatt av samhället som missunnar henne sina egna regler och paragrafer, dels då Mans-ludret Herr kriminell.
Skall nu Mans-ludrets planer spricka? Han som jobbat så hårt på att få Pia att släppa på garden för att släppa till bankkonto för honom att tömma? Fan, allt jävla knållande med den alkade tanten med sina ruttna tänder, taskiga hygien o alla sina veneriska vårtor.

Och så är "kärringen" så jävla korkad att jiddra med Polisen...Tant Beige kaxar Farbror Blå, typ...
Citera
2025-04-01, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Haffad på flygplatsen!! Det hade ju ett drama som man vill se! 😝😝🤣😝

Ja verkligen. Jag hade även velat se dramat på Polishuset, Gräddis förbluffande min och protester när hon greps. Det var nog en syn för gudarna.

En annan sak som lite försvinner i skuggan av detta, är Gräddis plötsliga behov av att framställa det som att Roooomis styr henne. Hittills har hon plötsligt inte fått lämna hostelrummet, men igår tvingade han plötsligt med henne på en massa ärenden på stan, mitt på dagen när han borde sova. Hon verkar tycka att det är väldigt positivt att styras av en man, annars hade hon ju bara sagt att "Jag och roooomis var ute på ärenden" och inte behövt lägga till att han i princip tvingade henne. Förväxlar hon kontroll med kärlek? 🤔
Citera
2025-04-01, 11:38
Medlem
Citat:

Frågan är om hon blev beviljad ett nytt pass? De haffade ju henne säkert när hon skulle legitimera sig på passexpeditionen. I så fall kommer hon inte långt.
Citera
2025-04-01, 11:40
Medlem
Citat:
Ja verkligen. Jag hade även velat se dramat på Polishuset, Gräddis förbluffande min och protester när hon greps. Det var nog en syn för gudarna.

En annan sak som lite försvinner i skuggan av detta, är Gräddis plötsliga behov av att framställa det som att Roooomis styr henne. Hittills har hon plötsligt inte fått lämna hostelrummet, men igår tvingade han plötsligt med henne på en massa ärenden på stan, mitt på dagen när han borde sova. Hon verkar tycka att det är väldigt positivt att styras av en man, annars hade hon ju bara sagt att "Jag och roooomis var ute på ärenden" och inte behövt lägga till att han i princip tvingade henne. Förväxlar hon kontroll med kärlek? 🤔

Hon vill ju ha ”passion” och en man som betalar för henne, behandlar henne som en drottning. Men det har ju inte gått så bra hittills. Hon gillar ju bdsm så det kanske är en lek de håller på med.
Citera
2025-04-01, 11:50
Medlem
Kustenklars avatar
Hoppas lite på att någon ska göra en serie/dokumentär om Gräddis TikTok och liv. Några som åker över till Finland och träffar släkt, ex och gamla vänner .
Liksom kartlägger livet fram till nu och presenterar det sanningsenligt , rått , så respektfullt det går utan att censurera .
Att titta sker på egen risk liksom , aaa. Produktplaceringar kommer finnas . Det fattar alla. Så SVT är uteslutet.

Jag undrar hur många Gräddis det finns på en miljon kvinnor ?
One of a kind - det måste vi ge henne 👏🏻
Citera
2025-04-01, 12:01
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Hoppas lite på att någon ska göra en serie/dokumentär om Gräddis TikTok och liv. Några som åker över till Finland och träffar släkt, ex och gamla vänner .
Liksom kartlägger livet fram till nu och presenterar det sanningsenligt , rått , så respektfullt det går utan att censurera .
Att titta sker på egen risk liksom , aaa. Produktplaceringar kommer finnas . Det fattar alla. Så SVT är uteslutet.

Jag undrar hur många Gräddis det finns på en miljon kvinnor ?
One of a kind - det måste vi ge henne 👏🏻

Det finns många.

De flesta är dock inte på TT.

Hennes liv tittas på för att människor ändå dras till ”trafikolyckor”.
Citera
2025-04-01, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Om hon inte betalat böter kan dom omvandla det till fängelse. Så Gräddis kan bli nya Hinsehäxan.

Ingen fara. Gräddis pyntar bara rummet med doftljus och draperier, så blir det som hemma. Helt gratis är det också.
Citera
2025-04-01, 13:07
Medlem
Varför lägger hon upp gamla videos om dejten i somras, det bevisar knappast att hon inte spottat omkring sig 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in