2025-03-02, 18:37
  #10225
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Det kanske är för ” Dimitri/Dimitris” är en Riktig ”Man, inte Kille”?
En Gangster (småkriminell ficktjuv från EU-Land., som nattetid uppehåller sig på Sthlm:s gator) Som Fyllkajan känner sig Trygg med denna ” Farlighet”?

Hoppas att han blåser henne på alla pengarna!

Måste nog göra er besvikna gällande namnet på "Herr Kriminell...". Det var jag som gav honom det fiktiva namnet "Dimitris". Skulle ju vara snudd på att vara synsk om jag nu lyckades att pricka rätt.
Citera
2025-03-02, 18:49
  #10226
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Så kan det också vara. Fyllkajan behöver ju uppmärksamhet.

Men visst hade det varit kul, om ” Rooomisen” scammade pengarna av henne?

Hade hon varit en värnlös, utsatt individ - så aldrig önskat!

Men hon är ju inte det.

Tycker att hon "förtjänar" att bli blåst på stålars. Med tanke på hennes jävla överhöghet, hennes arrogans, hennes dissande av de som uppriktigt är bekymrade över Kadaver-Häxans väl o ve...
Hon är hemlös men är dryg o arrogant för att hon slaggar i en jävla loppsäng på ett hostel.

Hon förtjänar att bli hemlös på riktigt. Dra stan runt med sina koffertar fulla med trasor från någon sunkig butik. Köpa billigt vin o sitta på en bänk i en park o sörpla i sig det pissgula slasket.

Tills detta händer, så inväntar jag vår o sommar för Pia Pissfitta att ragla runt i stan med allt mindre kläder på kroppen. Mager, sladdrig, med ruttnande tänder o sköte, spridandes sin stank för alla att ta del av.
Så....Krafs-krafs i håret, lixom...
Citera
2025-03-02, 19:08
  #10227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tycker att hon "förtjänar" att bli blåst på stålars. Med tanke på hennes jävla överhöghet, hennes arrogans, hennes dissande av de som uppriktigt är bekymrade över Kadaver-Häxans väl o ve...
Hon är hemlös men är dryg o arrogant för att hon slaggar i en jävla loppsäng på ett hostel.

Hon förtjänar att bli hemlös på riktigt. Dra stan runt med sina koffertar fulla med trasor från någon sunkig butik. Köpa billigt vin o sitta på en bänk i en park o sörpla i sig det pissgula slasket.

Tills detta händer, så inväntar jag vår o sommar för Pia Pissfitta att ragla runt i stan med allt mindre kläder på kroppen. Mager, sladdrig, med ruttnande tänder o sköte, spridandes sin stank för alla att ta del av.
Så....Krafs-krafs i håret, lixom...

Pia är arrogant och överlägsen, men hon super 24/7 vilket betyder att hon inte är så stursk som hon vill ge sken av, men visst skulle man vilja ge henne ett wake upp call...
Citera
2025-03-02, 19:57
  #10228
Medlem
Tyst ifrån Pia idag. Har sportdrickan sinat så här i slutet av veckan och Systemet är stängt. Hon får hänga på låset imorgon bitti!
Citera
2025-03-02, 20:07
  #10229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tyst ifrån Pia idag. Har sportdrickan sinat så här i slutet av veckan och Systemet är stängt. Hon får hänga på låset imorgon bitti!
Klockan 10 imorgon så kommer en grinig surpia hänga på dörren full av abstinens när butiks personalen öppnar!sen är hon igång igen
Citera
2025-03-02, 21:17
  #10230
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tyst ifrån Pia idag. Har sportdrickan sinat så här i slutet av veckan och Systemet är stängt. Hon får hänga på låset imorgon bitti!

Eller så har romantiken blommat idag, i den oventilerade bunkerns våningssäng 🤮
Citera
2025-03-02, 21:27
  #10231
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Eller så har romantiken blommat idag, i den oventilerade bunkerns våningssäng 🤮

Karln kommer att bli impotent. Pia Kadaver-Häxan o alla hennes könsvårtor flår väl skinnet av Herr Kriminell´s dase när han bestiger benranglet. Som de gamle raggarna uttryckte det: Fan att pumpa på en smal brud. Stickor i kuken vill en ju för fan inte få...!"
Citera
2025-03-02, 21:42
  #10232
Medlem
Pia har svarat på en fråga om folk är trevliga på uteställena och kommer fram och pratar. Då svarar hon att "Nej de glor bara, men kommer inte fram. De är rädda tydligen".

Undrar om det sistnämnda är en slutsats om själv dragit och vad hon tänker om det. Är ju t.om svårt för en människa i jeans och snygg topp att få kontakt med främlingar på ett uteställe, så hur skulle folk ens tänka tanken att gå fram och snacka med en kvinnlig "Benjamin Syrsa"? Om det är kontakt hon söker, så borde hon verkligen tänka om och anpassa sig lite, även om det tar emot. Kan inte bara vara alla andra som ska ändra på sig jämt.
__________________
Senast redigerad av Florman 2025-03-02 kl. 21:48.
Citera
2025-03-02, 22:08
  #10233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Eller så har romantiken blommat idag, i den oventilerade bunkerns våningssäng 🤮

Vi får kanske lite antydningar imorgon. Förstår inte hur de ska kunna ha ett tjärleksliv när han ju sover på dagarna, men det gör väl iofs Pia också, så lite vuxenmys ska väl hinnas klämmas in före killen ska ut på natträd

Pia nämnde ju att hon sovit mycket på sistone och känner sig lugn. Undrar om det är en normal dipp eller en bipolär nedåtkrasch som är på gång och att det är detta som händer nu
__________________
Senast redigerad av Florman 2025-03-02 kl. 22:20.
Citera
2025-03-03, 00:00
  #10234
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Pia är arrogant och överlägsen, men hon super 24/7 vilket betyder att hon inte är så stursk som hon vill ge sken av, men visst skulle man vilja ge henne ett wake upp call...

Tänk att få se en live när någon följare - söker upp Pia och blåser av henne en sån jävla livsuppläxning och tillrättavisning , och sen POFF ghostar henne och lämnar henne där med alla känslor . Hon har ingen chans att skrika emot eller efter.

Hur många tiktoks hade därefter följts upp av denna händelse ? Hur länge hade den stunden, barnsliga känslorna och ”kränkningen” suttit i ? Och påverkat hennes liv, självömkan och content därefter ..

Vore jävligt intressant att se ur ett rent reality- psykologiskt syfte då 😅😁💩
Citera
2025-03-03, 02:01
  #10235
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag gillar verkligen Gräddis "fuck you all" stil men klarar verkligen inte av när hon försöker spela sexig med svamp-tungan fylledinglandes utanför munnen och hennes strokeliknande ansiktsrörelser.

Nu är jag inte 65+ men det finns väl ingen annan som tycker detta beteende är attraktivt!
Varför gör hon såhär mot sig själv och de som följer henne?
Citera
2025-03-03, 07:38
  #10236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Tänk att få se en live när någon följare - söker upp Pia och blåser av henne en sån jävla livsuppläxning och tillrättavisning , och sen POFF ghostar henne och lämnar henne där med alla känslor . Hon har ingen chans att skrika emot eller efter.


De flesta människor med en gnutta empati förstår att man inte gör så mot en psykiskt sjuk människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in