Citat:
Ursprungligen postat av
vonDy
Så kan det också vara. Fyllkajan behöver ju uppmärksamhet.
Men visst hade det varit kul, om ” Rooomisen” scammade pengarna av henne?
Hade hon varit en värnlös, utsatt individ - så aldrig önskat!
Men hon är ju inte det.
Tycker att hon "förtjänar" att bli blåst på stålars. Med tanke på hennes jävla överhöghet, hennes arrogans, hennes dissande av de som uppriktigt är bekymrade över Kadaver-Häxans väl o ve...
Hon är hemlös men är dryg o arrogant för att hon slaggar i en jävla loppsäng på ett hostel.
Hon förtjänar att bli hemlös på riktigt. Dra stan runt med sina koffertar fulla med trasor från någon sunkig butik. Köpa billigt vin o sitta på en bänk i en park o sörpla i sig det pissgula slasket.
Tills detta händer, så inväntar jag vår o sommar för Pia Pissfitta att ragla runt i stan med allt mindre kläder på kroppen. Mager, sladdrig, med ruttnande tänder o sköte, spridandes sin stank för alla att ta del av.
Så....Krafs-krafs i håret, lixom...