2025-03-31, 23:03
Medlem
Manipuleringsmästaren är i farten alltså! En kille i Sthlm, kanske gravid? Haha så då ska hon och nya killen bo i Örebro varannan vecka med alla barnen och i Sthlm varannan vecka? Hoppas han har flexibelt jobb.
Citera
2025-03-31, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruemilia95
Kan någon snälla skicka iväg ett vänligt meddelande åt den där Chris eller hans mamma och försiktigt varna dem innan de är fast med barn och barnbarn? 😅😂
Nej snälla gör inte det. Vill ju veta hur det hela kommer att sluta
Citera
2025-03-31, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Manipuleringsmästaren är i farten alltså! En kille i Sthlm, kanske gravid? Haha så då ska hon och nya killen bo i Örebro varannan vecka med alla barnen och i Sthlm varannan vecka? Hoppas han har flexibelt jobb.

Måste ha missat, vad för ny snubbe pratas det om nu,
Citera
2025-03-31, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
S har lagt upp en bild från ett restaurangbesök, vad jag kan se är dom två personer. En tjej har kommenterat:

Kan han ha varit på dejt?

Man måste inte vara på dejt bara för att man umgås med en person av andra könet
Citera
2025-03-31, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Måste ha missat, vad för ny snubbe pratas det om nu,
Jag undrar också vad för ny snubbe det pratas om, vem är dumbomen?
Citera
2025-03-31, 23:59
Medlem
Efter att ha läst en kommentar här om att Linn ser uppenbart gravid ut på bilden från spa poolen för några dagar sen va jag tvungen att gå in o kolla!!! Håller med till 100%!!! 😱 Trots att hon försöker dölja magen med sin arm!!
Citera
2025-04-01, 00:01
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Gjorde lite detektivarbete och ser att mamman till killen som det spekulerats om i tråden (C*ris) både följer och följs av Linn på insta. Men det intressanta är att om man kollar mammans Facebook så har hon gjort ett inlägg och länkat till Linns ljusbutik 😂 Det här är nog mer seriöst än vi anat.

Haha bra jobbat! Dina insatser är uppskattade mamman till det nya offret kanske skiter i vem Linnsan är och ser fram emot att inom en snar framtid ha barnbarn?
Citera
2025-04-01, 00:07
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Efter att ha läst en kommentar här om att Linn ser uppenbart gravid ut på bilden från spa poolen för några dagar sen va jag tvungen att gå in o kolla!!! Håller med till 100%!!! 😱 Trots att hon försöker dölja magen med sin arm!!

Äsch det kan lika gärna vara en kvällsmiddag och några hårt inhållna mökar där i magen. Hon har fött 3 barn då är det inte så platt längre.

Men hon ser verkligen kär ut på bilderna. Hon har ett riktigt sug i blicken, särskilt på nr 2. Hon är helt klart där med en snubbe.
Citera
2025-04-01, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Jag undrar också vad för ny snubbe det pratas om, vem är dumbomen?

En Chris P han kommenterade ett hjärta på något inlägg men hittar det inte nu det kanske är borttaget.
Citera
2025-04-01, 01:21
Medlem
Instant-Neccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad pratade ni om då och hur verkade hon?

Verkade normal och trevlig. Vi bestämde att vi skulle prata på Instagram istället och då fick jag ju reda på vem hon var och att hon hade 3 barn. Röda flaggor överallt så backade
Citera
2025-04-01, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Äsch det kan lika gärna vara en kvällsmiddag och några hårt inhållna mökar där i magen. Hon har fött 3 barn då är det inte så platt längre.

Men hon ser verkligen kär ut på bilderna. Hon har ett riktigt sug i blicken, särskilt på nr 2. Hon är helt klart där med en snubbe.

Ja, jag tror också att det snarare handlar om att hon har träffat en ny. I sitt senaste inlägg på instagram så skrev hon ju ”fotografering, ihhhh längtar 🤭🩷”. Det är rena spekulationer från min sida, men får känslan av att hon inom en snar framtid kommer att dela bilder på sig själv och någon kille för att meddela att hon (återigen) har funnit sitt ”livs kärlek”.
Senast redigerad av DiBareBlir 2025-04-01 kl. 02:10.
Citera
2025-04-01, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
En Chris P han kommenterade ett hjärta på något inlägg men hittar det inte nu det kanske är borttaget.

Chris Paulusson heter han. Verkar komma från en bättre familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in