2025-03-31, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhodez
Om 10 år. Kommer hon då att vara Paow eller Anna Book eller ett mellanting? Vad tror ni? Hur många % av vardera? Eller kommer hon inte vara en hybrid av dem båda som jag tror?

20 år Gräddrumpan
Citera
2025-03-31, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika

”Har fått till mig att det sprids falska rykten om mig på skvallersidor etc som jag tyvärr själv inte kunnat se. Fått massor med frågor om detta och har så mycket att säga men jag kan inte just nu. Sedan tänker jag alltid på mina barn i första rummet och att köra uthämtningar och pajkastning på sociala medier skippar jag för deras skull. <3 källkritik <3”

Lite kul att hon skriver att hon inte har själv kunnat se vad för falska rykten som sprids, men ändå "outar" Simon med "pajkastning på sociala medier"
Klart som fan hon vet om vad allt handlar om🫣
Citera
2025-03-31, 22:24
Medlem
Rhodezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
20 år Gräddrumpan
Jag önskar jag kunde säga att du är ute och cyklar.
Citera
2025-03-31, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Lite kul att hon skriver att hon inte har själv kunnat se vad för falska rykten som sprids, men ändå "outar" Simon med "pajkastning på sociala medier"
Klart som fan hon vet om vad allt handlar om🫣
Följer hon inte Simon? Eller har han blockat henne?
Citera
2025-03-31, 22:26
Medlem
Gjorde lite detektivarbete och ser att mamman till killen som det spekulerats om i tråden (C*ris) både följer och följs av Linn på insta. Men det intressanta är att om man kollar mammans Facebook så har hon gjort ett inlägg och länkat till Linns ljusbutik 😂 Det här är nog mer seriöst än vi anat.
Citera
2025-03-31, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Följer hon inte Simon? Eller har han blockat henne?

Jo hon följer Simon, dock så följer inte Simon Linn sen om Linn är blockad är nog bara hon som vet.
Citera
2025-03-31, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Gjorde lite detektivarbete och ser att mamman till killen som det spekulerats om i tråden (C*ris) både följer och följs av Linn på insta. Men det intressanta är att om man kollar mammans Facebook så har hon gjort ett inlägg och länkat till Linns ljusbutik 😂 Det här är nog mer seriöst än vi anat.

Men whaaaat! Huuur tar hon inte sin son och springer åt andra hållet?! Man undrar ju vad som är fel på sonen som gör att en mamma är glad över relationen med en sån här tjej
Citera
2025-03-31, 22:35
Avslutad
Killens pappa verkar ju ha grovt fel i huvudet baserat på sakerna han delar på Facebook. Och EU, all media någonsin osv är bara en konspiration. Jesus
Citera
2025-03-31, 22:38
Medlem
En tjej skrev detta om Linn!

Mitt i prick!!!

Ännu ett bidrag till Linns kärleks-cirkus! Här kommer en sammanfattning för er som inte hängt med:

Linns och hennes första pojkvän, Marcus, är tillsammans under sena tonår och får strax efter studenten sitt gemensamma barn Tindra. Linn är väldigt noga med att poängtera att de var tillsammans läääänge innan Tindra kom till men då hör det ju till att Linn blev gravid när hon var typ 18. Så jag vet inte om det är något som bör räknas in i ekvationen om att Tindra inte var något ”förhastat” beslut, NÅVÄL! De är fortsatt tillsammans men från en dag till den andra börjar Linn blogga om Pelle, en annan deltagare i serien ”Unga mammor” som hon är med i. Han och mamman till deras barn har separerat nyligen och det ser onekligen lite misstänksamt ut att han börjar dyka upp här och där i hennes sociala medier efter deras uppbrott.

Det går några veckor och helt plötsligt syns Linn fnissandes på Pelle story med en putande bröstkorg och Tindra i famnen i hans soffa. Marcus lägger upp en story som lyder något i stil med: ”Jag vet vad som lagts upp… Inget jag godkänt.” Här börjar minnena blekna lite men Linn lägger några dagar efter att Marcus gjort slut och att hon är helt förkrossad, Marcus kontrar detta med att han ställde ett ultimatum, att han inte kan vara tillsammans med Linn om hon väljer att sova hos Pelle, därför har dom gjort slut. Linn kontrar detta med blogginlägg om att hon absolut inte varit otrogen och att för henne hade hon inte velat något hellre än att ha en kärnfamilj men att det var MARCUUUUS som gjort slut.

Hon blir något år senare tillsammans med Gabbe. Jätterolig kombination, han tatuerad svetsare flyttar in till hennes beige-rosa lägenhet och helt plötsligt byts hans spartanska flöde på instagram ut mot bilder på honom iklädd unicorn-utklädnader tillsammans med Tindra. Lever hon varannan vecka undrar ni? Nja, när Gabbe kom in i bilden så började Tindra bo på heltid hos Linn en period. Varför då? Ja det ryktas om att Linn försökt få ensam vårdnad genom att orosanmäla Marcus föräldraroll. Den utredningen lades dock ner och Tindra fick börja bo hos pappa igen som vanligt. Men instagram-haveriet fortsätter. Mitt starkaste minne är när Gabbe la ut en bild på sig själv efter ett frisörbesök där han skriver: ”Jag är nyklippt och Linn har tagit ut sitt löshår, åh vad jag tycker hon är fin i i sitt naturliga hår!” …Alltså jag kan ju omöjligen veta något till 100% men jag vågar ju absolut påstå att hon har haft ett finger eller två med i hur han ska använda sina sociala medier. Efter några månader blir Juvelia till och Gabbe slutar umgås med sina ”gamla stökiga kompisar”.

Gabbe och Linn gör slut! CHOCKEN?! Men Linn är inte ensam länge denna gång heller utan hittar tröst i den hockeyspelande Simon, och för att göra en lång historia kort så upprepas även denna gång att den nya pappan ska ta över den tidigare pappans föräldraroll. Linn skriver ofta och mycket om hur fiiiiin Simon är med Juvelia, hon nära just dom två har blivit och att han är såååå självklar i hennes liv. För att få en insyn i deras relation rekommenderar jag Linns vloggar från den här tiden! In och kika innan hon tar ner dom. Detta förhållande vågar dock till och med jag hoppas på lite grann, efter att det tredje barnet Belle blir till efter också bara några månader så verkar det relativt stabilt. Trots att hon är helt sinnesjukt sugen på Simons bästa kompis, kolla Linns vlogg ”Belles dop” och spola fram till 03:20, det är faktiskt det roligaste jag sett! Hon döljer det inte ens!

Snabbspolning till sommaren, helt plötsligt lägger Linn upp en story på sig själv i bikini i en badtunna med massa hockeyspelande killar och några dagar senare så han Linn och Simon gjort slut.

Jag vet inte vad mer jag ska säga än att det är sorgligt och stört, som en bilkrasch man inte kan titta bort från.
Citera
2025-03-31, 22:39
Medlem
MissTrisstesss avatar
Äntligen lever/ levererar tråden!

P.s...hejja S som vågade å tog modet att öppna upp.
Citera
2025-03-31, 22:40
Medlem
Kan någon snälla skicka iväg ett vänligt meddelande åt den där Chris eller hans mamma och försiktigt varna dem innan de är fast med barn och barnbarn? 😅😂
Citera
2025-03-31, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fruemilia95
Kan någon snälla skicka iväg ett vänligt meddelande åt den där Chris eller hans mamma och försiktigt varna dem innan de är fast med barn och barnbarn? 😅😂

Men asså de måste väl ändå ha Google? Det är 2025
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in