2025-03-31, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trass
Vad händer där?

Hon lyfter otrohet.
Citera
2025-03-31, 08:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Instant-Necc
Jag matcade med henne på Tinder i januari och vi snackade ett tag. Sjukt att hon då alltså bodde med sin kille och pappa till ett av sitt barn

Vad pratade ni om då och hur verkade hon?
Citera
2025-03-31, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Nu finns det en massa juicy kommentarer på Simons senaste bild där de flesta är Team Simon 😊
Jag hittar inte de kommentarerna men ser att S tackar för allt stöd i sin senaste story
Citera
2025-03-31, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Jag var på ett ställe i helgen, en bondgård utanför stan som serverar fika och har en liten, typ, gårdsbutik. Det var lustigt för de hade EXAKT samma ljus som tingelinnsan (alltså använt samma formar för rosor och nallebjörnar osv, fast inga ikea glas) för 40-60 kr styck. Men dom hade ingen info om brinntid och ingredienser osv.

Så tingelinns prissättning är ju helt jävla off?? Ärligt talat fattar jag inte hur hon kan sälja något alls. Hur tänker folk när de klickar hem en suspekt ljusnalle för 169 + 49 kr frakt??

Är tingelinnsan verkligen så naiv/korkad att hon inte fattat alla de här grejerna som påpekats (behandla returer korrekt, använda ikeaglas, slarvigt benämna allt som svenskt, säkerhet kring ljus, osv osv)???

Eller är det bara rage-bait hela grejen?

I hennes näst senaste tiktok säger hon att hon knappt gör vinst på sina ljus så hon kommer och höja priset🫣 menar hon då till "original" priset då hon har haft "rea" nu i typ 2-3 veckor
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-03-31 kl. 09:53.
Citera
2025-03-31, 09:59
Medlem
Någon som kan förklara hela situationen med otroheten förra nyår? Har man missat det helt ….
Citera
2025-03-31, 10:18
Medlem
Passande att Simon gick ut med detta nu när Linn lanserar ljusen. Blir mycket att stå i för Linn. Kommer hon ha tid för barnen nu?
Citera
2025-03-31, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Passande att Simon gick ut med detta nu när Linn lanserar ljusen. Blir mycket att stå i för Linn. Kommer hon ha tid för barnen nu?
Hennes mamma lär ju få häcken full nu iallafall när inte Simon bor kvar i huset...han drog nog ett stort lass med barnen och hemmet
Citera
2025-03-31, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Jag hittar inte de kommentarerna men ser att S tackar för allt stöd i sin senaste story
Kommentarerna till hans senaste inlägg..sen är väl de mesta kommentarerna negativa mot Linn men det käns nog skönt för S att läsa det kan jag tänka...
Citera
2025-03-31, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngusFletcher
Någon som kan förklara hela situationen med otroheten förra nyår? Har man missat det helt ….

Av vad jag har förstått så var det någon bekant till Linn som hade avslöjat Sanningen för Simon. Att Linn inte låtsades dejta utan att hon faktiskt var otrogen mot honom på riktigt. Och någon skrev något om 36 olika killar.
Citera
2025-03-31, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Kommentarerna till hans senaste inlägg..sen är väl de mesta kommentarerna negativa mot Linn men det käns nog skönt för S att läsa det kan jag tänka...
Jag är blockad från S Instagram (av Linn) och på Instanavigation ser jag inga sådana kommentarer på han senaste post (som är reklam för TEMU)
Citera
2025-03-31, 12:09
Medlem
Linn säger att hon först NU gjort en budget kalkyl och inser att hon knappt går med vinst, så hon ska höja priserna igen.
Citera
2025-03-31, 12:26
Medlem
Rhodezs avatar
Det finns folk som är beredda att blåsa och försaka alla nära och kära på det mest hänsynslösa vis för att göra toppkarriär, bli VD, miljardär, få Nobelpriset eller något sådant. Men det underliga med Linn är att hon är beredd att göra det för minsta spilran av framgång. För att kunna få en skitlön som ändå kommer ebba ut successivt vad hon än gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in