Citat:
Ursprungligen postat av
torppet
Jag läser tvärtom språket i sitt esse.
Gudars skymning.. ..Du igen med ditt struntprat. Nej, du gör ingalunda av det. Som vi alla som har 2-3 hjärnceller innanför pannan vet. Du är en Rysshora, det du skriver kan till en första början verka bra för Ryssarna men i det långa loppet så är ni ett förtappat och fördärvat jävla skitfolk som inte ens har asfalterade vägar...
Så jag vet inte hur full på vodka du är nu, men allting du säger eller hävdar är så jädra främmande för oss andra så vi vet inte vart vi ska börja. Men framförallt när man talar om tvärtomspråket (Ett ord, vi skriver ihop här i Sverige..) Det är när man använder sig av spegelretorik. I ditt fall då du är ett Ryskt jävla svin som bara ställer till med problem.. När du vaknar på morgonen och ställer dig framför spegeln, då tänker du dig att vi andra är ett gäng slavar sedan hundra år tillbaka. Du tänker dig att vi tycker om stolpskott som Putin eller Trump.
Det gör vi inte. Grundproblemet här är att du ställer dig framför en spegel och argumenterar för att ditt liv är normalt. Det är en sanning med modifikation. Ditt liv är normalt i den mån att du är en träl under din tsar och din tsar tycker om att skita i små väskor när han är utomlands.. ..Det är inte normalt. Men då du inte vet vad som är normalt så måste vi andra gång efter annan, inlägg efter inlägg försöka lära dig vad som är normalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
torppet
Det går bra att lyssna på videoklipp från Donbass och höra vad de människorna tänker.
Det går också utmärkt att lyssna på Krimborna och deras långa kamp på att bli självständiga från Ukraina - fast nu sa jag ju något som är sant. Det är dåligt i detta tvärtom språk... man måste checka vad Ukraina gör och sen beskylla Ryssland för att göra just det.
Jag skall försöka mig på det.
Din förbannade dumma jävla Rysshora. När ska det gå in i skallen på dig att folket i Ukraina vill inte ha någonting med er Ryssar att göra? Det blir skit av det ni gör, dom som bor i Ukraina är less på Rysk och Sovjetisk skit så dom vill ha det bättre. Det här kan inte eran tsar acceptera, då för att han vill klamra sig fast vid makten över er tokdårar så han fick den ultimata dåliga iden att invadera ett fredligt grannland för att stoppa demokratiseringsprocessen där.
Snälla söta rara Ryssjävlar.. ..För all del go nuts på er själva, den misär och elände ni har vant er vid. Fortsätt leva era egna skitliv. Men när det kommer till människor som vill lämna den kloak du och andra lever i. Ni kommer åka på motstånd där.