2025-03-21, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
De är ju så helylle att det saknar gräns, lär knappast finnas något snaskigt skvaller om dessa rekorderliga gossar.
Och för alla som tror att de bara är ett skämt: Lyssna på "Nissan Bromsar" på YT, de kan ju verkligen sjunga och musicera också!
https://www.youtube.com/watch?v=WOMIS4D8-VI

Däremot har min hjärna svårt att få ihop hur särskilt sångaren kan vara 30+, han ser ju ut som 16 år typ. Jättegullig liten unge-look. 😍

Jakob som sjunger där har ju en fantastisk röst! Imponerande att kunna sjunga den så bra utan att vara skolad i opera. De gör för övrigt ytterligare en variant av låten som heter "Näsan domnar" som handlar om att köpa alkohol - i slutet drar de in en "vinkärro" på scen.

Jag har blivit ett KAJ-fan, helt klart! Har lyssnat nu på alla deras tidigare album och är imponerad av den musikaliska mångsidigheten och de underfundiga texterna. Jag gillar särskilt senaste skivan Karar i arbeit - lyssna på den!
Citera
2025-03-21, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
Isåfall låter de verkligen som helgjutna för Eurovision, såsom tävlingen borde se ut enligt mig då.

Själv tittade jag inte på mellofinalen i år då jag var så fullt övertygad om att mögmög skulle ta hem alltsammans vilket jag inte tål att åse eller knappt tänka på.

Men när det väl var konstaterat att de tre bastubadarna tagit hem rubbet så gick jag in på tuben för att kolla deras reaktioner i vinstögonblicket och av dessa att döma så tror jag att du har helt rätt. De verkade i det närmaste chockade över sin seger, som om de aldrig väntat sig detta. Där kan man snacka om ödmjukhet och för denna har de numera min fulla respekt.

Tror inte de hade tänkt att de ens hade en chans att vinna, för dom var att ens få delta en vinst. De är ödmjuka och helhjärtade. De ställer upp och spelar gratis åt långtidssjuka barn, något ingen hade vetat om intre project liv hade delat hur glada de är över att KAJ sprider glädje. Måns knarkar, har en historia av både fysisk och psykisk misshandel och är notoriskt otrogen. Och sparkar i väggarna när han inte vinner...
Citera
2025-03-21, 15:53
Medlem
Deras första musikal finns på Youtube, om nån tvivlar på deras talang.

https://youtu.be/OBcZaIKk_og?si=Ca759EuM4COvHK8v
Citera
2025-03-22, 01:48
Avstängd
Tyvärr brudar (om det finns några på flashback ) men samtliga snubbar är upptagna!
Citera
2025-03-23, 11:46
Avstängd
Höhö verkar inte finnas särskilt mkt skvaller om grabbarna grus tråååååååkigt. INGEN??? de är ju i hetluften nu
Citera
2025-03-28, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Tror inte de hade tänkt att de ens hade en chans att vinna, för dom var att ens få delta en vinst. De är ödmjuka och helhjärtade. De ställer upp och spelar gratis åt långtidssjuka barn, något ingen hade vetat om intre project liv hade delat hur glada de är över att KAJ sprider glädje. Måns knarkar, har en historia av både fysisk och psykisk misshandel och är notoriskt otrogen. Och sparkar i väggarna när han inte vinner...
Ja, vi får hoppas att denna ödmjukhet håller i sig, särskilt nu när de tycks ha vuxit sig så omåttligt populära ute i Europa efter vinsten i mellon. Själv sitter jag och undrar så smått hur länge detta ska vara innan intresset för dem dalar och folk tröttat ut sig själva med skrålandet om bastubad.

Tänker osökt på bröderna Herrey. De var inte särskilt kända innan Melodifestivalen och ESC men lyckades ändå bli stjärnor över en natt typ. Men där verkar det också ha rört sig om ett one hit wonder. Såsom ofta blir ödet för personer som går från ingenstans till toppstatus under ett så kort tidsförlopp. Hoppas inte att samma öde väntar dessa tre finska bastubröder. De verkar så hyvens hyvää
Citera
2025-03-28, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snatch01
Tyvärr brudar (om det finns några på flashback ) men samtliga snubbar är upptagna!
Jag är brud och hade nog gillat Axel (glasögonen) om han inte vore upptagen. Men nu är det ju inte så och då blir man ej heller intresserad av dem på det sättet.

Det räcker nog att lyssna på dem när de kommer till Liseberg. Hoppas det blir på stora scen så man kan förboka en plats på Wärdshusets altan och ta en liten drink i samma veva.
Citera
2025-03-28, 23:53
Avstängd
Citat:
Jag är brud och hade nog gillat Axel (glasögonen) om han inte vore upptagen. Men nu är det ju inte så och då blir man ej heller intresserad av dem på det sättet.

Det räcker nog att lyssna på dem när de kommer till Liseberg. Hoppas det blir på stora scen så man kan förboka en plats på Wärdshusets altan och ta en liten drink i samma veva.
Ta en drink med grabbarna
Citera
2025-03-29, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snatch01
Ta en drink med grabbarna
De kommer att ha fullt upp på scen den dagen. Men jag ska nog att hänga med lite i deras dansmoves istället. Relativt enkla att härma.
Citera
2025-03-31, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Dagens skvaller, de är urusla på att tala finska trots att deras släkt har bott där i generationers generationer. Ang. gnäll att finnar som flyttade hit på 60/70-talet pratar dålig svenska. "KAJ" mfl. har haft hundratals år på sig att träna på det finska språket utan att lyckas. Ganska intressant.

Kevin (den längsta) pratar jättebra finska.
Citera
2025-04-01, 23:04
Avstängd
Citat:
De kommer att ha fullt upp på scen den dagen. Men jag ska nog att hänga med lite i deras dansmoves istället. Relativt enkla att härma.
En drink med dig borde dom väl kunna avsätta lite tid för tkr jag
Citera
2025-04-01, 23:37
Medlem
jymdjakets avatar
Alla kanske hade fattat det utom jag, men de har kört en ABBA med gruppnamnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in