• 3
  • 4
2025-04-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snatch01
En drink med dig borde dom väl kunna avsätta lite tid för tkr jag
De är gifta och får spara sitt sällskap åt fruarna istället. Och jag åt min familj. Nevöerna älskar att sjunga med i låten. Vore roligt om de vann hela tjottaballongen i maj. Å andra sidan inte bra att hoppas för mycket. Var ju rätt nyligen som Loreen tog hem segern för oss.
Citera
2025-04-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Kevin (den längsta) pratar jättebra finska.
Känner du grabben?
Citera
2025-04-07, 10:09
Medlem
Citat:
Känner du grabben?

Är ju bara att titta på finska intervjuer…
Citera
2025-04-07, 13:22
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Är ju bara att titta på finska intervjuer…

Varför skulle man vilja göra det?
Citera
2025-04-07, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Varför skulle man vilja göra det?

Personen fråga hur jag kan veta att Kevin kan bra finska och jag svarade. Ingen tvingar dig att titta på dessa intervjuer
Citera
2025-04-07, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadPosture
Mäh! Så jävla tungt!
Bra baston (men märklig teknik, ser spretigt ut..)
Svängigt!
Dom vill man se i Sthlm! Välkomna, hörni!
Den här skulle ni svenskar kunna ta till skansen tycker jag
https://www.youtube.com/watch?v=dcPXD37AsYw
Citera
2025-04-22, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Deras första musikal finns på Youtube, om nån tvivlar på deras talang.

https://youtu.be/OBcZaIKk_og?si=Ca759EuM4COvHK8v

Gambämark. Suverän! Den uppfyllde mina förväntningar med råge. Så otroligt bra skådespelare och sångare de är allihopa. Ett par riktigt starka sångnummer av Axel i slutet dessutom, och han var fantastisk i huvudrollen! Tydligen kommer snart deras andra musikal "Botnia Paradise" att publiceras på YLE, så den lär dyka upp på Youtube också. Ser fram emot att få se den, för jag har lyssnat på musiken som är riktigt bra!
Citera
2025-05-30, 03:26
Medlem
Var det någon som såg deras uppträdande på Lisebergs stora scen igårkväll?

Jag var tydligen lite väl sent ute som kollade upp platser bara en vecka innan deras planerade speltid. Det fanns inga bord kvar på Wärdshusets uteplats utan endast inomhus och detta kändes ju lite meningslöst. Hur ska man kunna se och höra dem nåt särskilt då?

Ett tips till alla andra med lite sämre koll på när man som tidigast bör boka sittplatser till konserter och uppträdanden - passa på direkt efter att datumet för spelningen offentliggjorts.

Lite ledsamt detta för jag hade velat se dem. Även om de "bara" kom fyra i Eurovision (trea enligt folkets röst) och Axel förstört sin myspysiga image med anskrämliga armtattos. Nästa år kanske.
Citera
Idag, 11:26
Medlem
Citat:
Höhö verkar inte finnas särskilt mkt skvaller om grabbarna grus tråååååååkigt. INGEN??? de är ju i hetluften nu
De verkar vara riktiga helylle-killar, talangfulla och fina killar och Jakob är så gullig. Måste bara lära mig att inte djupdyka i t ex instagramflöden mm när jag hittar artister som jag verkligen gillar. Ville ju inte veta hur dom står politiskt, fan också. Men det är ju egentligen bara att kika på deras tjejer, fina tjejer men de ser ut att passa in på ställen där de stickar fittmössor dvs Södermalm.
Citera
Idag, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Men det är ju egentligen bara att kika på deras tjejer, fina tjejer men de ser ut att passa in på ställen där de stickar fittmössor dvs Södermalm.
Södermalm och SVT.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in