Citat:
Ursprungligen postat av
N9HN
Tror inte det kommer ske. De har varit stora i Svenskfinland länge, och även om det inte går att jämföra med hur kända de är nu så tror jag inte kändisskapet kommer gå dom åt huvudet. De har hållit samma profil och inställning från när de spelade åt ett par hundra bönder, tills de sålde slut på en hockey arena två gånger i rad, och slog publik rekord på Wasa teater. Hela tiden har de också spelat gratis åt långtidssjuka barn. För de vill bara sprida glädje, så länge räkningarna blir betalda så tror jag de är nöjda.
Isåfall låter de verkligen som helgjutna för Eurovision, såsom tävlingen borde se ut enligt mig då.
Själv tittade jag inte på mellofinalen i år då jag var så fullt övertygad om att mögmög skulle ta hem alltsammans vilket jag inte tål att åse eller knappt tänka på.
Men när det väl var konstaterat att de tre bastubadarna tagit hem rubbet så gick jag in på tuben för att kolla deras reaktioner i vinstögonblicket och av dessa att döma så tror jag att du har helt rätt. De verkade i det närmaste chockade över sin seger, som om de aldrig väntat sig detta. Där kan man snacka om ödmjukhet och för denna har de numera min fulla respekt.