2025-03-29, 19:31
Medlem
Linda lägger upp att det är grillpremiär ikväll hos henne med en bild på vad det verkar - ett glas vin.
Två av barnen har kommit för att hälsa på Erik. Tro om Linda kört ut ungarna för att hennes nya är på besök?
Citera
2025-03-30, 00:49
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steinn
Linda lägger upp att det är grillpremiär ikväll hos henne med en bild på vad det verkar - ett glas vin.
Två av barnen har kommit för att hälsa på Erik. Tro om Linda kört ut ungarna för att hennes nya är på besök?

Tror snarare att de själva valt att gå till Erik. Är väl inte kul va hemma
Citera
2025-03-30, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Tror snarare att de själva valt att gå till Erik. Är väl inte kul va hemma

Jag hade tyckt det varit så jobbigt om mina barn valt att gå till pappan när jag bara har dem hos mig 25% av tiden MEN Linda skålar på altanen…
Citera
2025-03-30, 10:32
Medlem
Schäfervalpen är tydligen på besök hemma hos L idag! 😝
Citera
2025-03-30, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av steinn

Jag tror det är läsk/saft eller fästmannens glas för jag tror inte hon dricker alkohol.
Citera
2025-03-30, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Schäfervalpen är tydligen på besök hemma hos L idag! 😝
Får jag gissa så ska han även med på födelsedagsfirandet som L nämnde att dom ska på idag. Jag undrar vad mamman tycker om att hon redan träffat och tar med en ny? Jag undrar om han även var med på gårdagens grillkväll? Det kan ju förklara varför två av fyra små barn valde att åka hem till E.
Citera
2025-03-30, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Får jag gissa så ska han även med på födelsedagsfirandet som L nämnde att dom ska på idag. Jag undrar vad mamman tycker om att hon redan träffat och tar med en ny? Jag undrar om han även var med på gårdagens grillkväll? Det kan ju förklara varför två av fyra små barn valde att åka hem till E.

Jag tror inte mamman vågar säga nåt till Linda då lär det bli ett jävla liv
Citera
2025-03-30, 13:24
Medlem
En snabb koll hos Lantmäteriet visar att E fortfarande står som ägare för fastigheten. Hur kan man vara så respektlös att man tar med sin nya hem så tätt inpå skilsmässan att bodelning knappt hunnit påbörjas?
Citera
2025-03-30, 14:16
Medlem
Citat:
En snabb koll hos Lantmäteriet visar att E fortfarande står som ägare för fastigheten. Hur kan man vara så respektlös att man tar med sin nya hem så tätt inpå skilsmässan att bodelning knappt hunnit påbörjas?
Det ser jag inga som helst problem med. Dom separerade för mer än 2,5 månader sedan och livet går ju vidare. Att han står med som ägare på huset är väl inget hinder. Bodelning har dom väl börjat med, dom har delat upp mycket av sakerna.
Däremot kan man ju vänta med att introducera den nya för barnen!
Senast redigerad av MissDolphin 2025-03-30 kl. 14:19.
Citera
2025-03-30, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det ser jag inga som helst problem med. Dom separerade för mer än 2,5 månader sedan och livet går ju vidare. Att han står med som ägare på huset är väl inget hinder. Bodelning har dom väl börjat med, dom har delat upp mycket av sakerna.
Däremot kan man ju vänta med att introducera den nya för barnen!
Att han står med som ägare är ju dock för att L inte köper ut honom. E äger och betalar för ett hem som hans exfru bor i. Jag personligen hade inte velat betala för mitt ex nya flammas långa varmdusch.
Citera
2025-03-30, 16:28
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Att han står med som ägare är ju dock för att L inte köper ut honom. E äger och betalar för ett hem som hans exfru bor i. Jag personligen hade inte velat betala för mitt ex nya flammas långa varmdusch.

Precis detta. Linda har inget intresse i att en fullständig bodelning görs, med tanke på att hon just nu har fått ut Erik ur huset, så att han kan leka med schäfern, samtidigt som han fortfarande betalar hus, bil, lån osv.
Citera
2025-03-30, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Linda svarade på en fråga i en vlogg om husets värde nu att det inte ökat i deras område. Borde väl ökat med tanke på ett nytt kök med maskiner, tvättmaskiner och nya golv. Hon gör allt för att slippa dela med Erik.
Då borde väl Erik kunna köpa huset för samma peng?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in