Citat:
Ursprungligen postat av
HugoTheGreat
Citera hela mitt inlägg istället för att klippa i det men framför allt, svara på min fråga om Genevekonventionen gäller för betalda legoknektar och terrorister[/
På tal om Ryska knäppgökar på Svenska forum, -Hej HugoTheGreat!
Nu finner jag rätt information ganska lätt till skillnad från er orcher. Mitt problem är att jag kan lägga ner 10-20 minuter på ett svar och sedan kommer ni undermänniskor och bara viftar bort mitt svar. Problemet här är att ni har lite svårt att se verkligheten som ni lever i. I ert fall, lervälling till vägar, en diktator som diggar Hitler och Stalin och ett rövargäng som styr Duman.
Inte bara jag utan en massa andra normala människor i denna tråd har gång efter annan påtalat att du och dina gelikar är ute och cyklar i tillvaron. För all del, jag är öppen för att hjälpa dig. Inte bara dig utan hela Ryska folket som dag efter annan faller djupare ner i fördärvet. Men det måste komma en punkt här i livet där du vill hjälpa dig själv.. Du är inte där ännu så du kan förvänta dig mer sarkasm och gliringar från min sida tills du en dag vaknar upp och inser att man skiter inte där man sover (Vilket du gör dagligen)