2025-03-29, 17:01
Medlem
❗️🇺🇦Ukrainian military from the 129th Territorial Defense Brigade destroy 🇷🇺Russian targets in the Kursk direction

https://x.com/front_ukrainian/status/1905992310543794205?t=FFUBrIZwAofQ5HQ-C2N3mg&s=19
Citera
2025-03-29, 17:01
Avstängd
HugoTheGreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Ni Ryssjävlar är för härliga.. Han är ett benrangel, han har fått en svältdiet. Vittnesmålen från dom som varit i Rysk fångenskap talar alla samma historia. Och du ditt jävla spånhuvud tror att det här är någonting bra? ..Han får åka hem.

Nej du, HugoTheGreat. I botten av latrintunnan, när man skrapat lite extra för att komma ner. Där återfinns ni Ryssar och hela världen hatar er för vad ni gör och för vad ni står för.

Citera hela mitt inlägg istället för att klippa i det men framför allt, svara på min fråga om Genevekonventionen gäller för betalda legoknektar och terrorister. Kan du inte det? Vad gör du på ett diskussionsforum om du inte vill diskutera? Är du här bara för att sprida dynga och propaganda som det NAFO troll du är eller hoppas bli en dag. Innan du tänker till lite, om du nu kan det din lilla hobbit, så kan du läsa det här

Citat:
In Ukraine, Killings of Surrendering Russians Divide an American-Led Unit
A German medic said he was so troubled that he confronted his commander. Others boasted about killings in a group chat.

https://www.nytimes.com/2024/07/06/world/europe/ukraine-russia-killings-us.html

Hoppa av din moraliska låtsashäst ditt patetiska äckel.
Senast redigerad av HugoTheGreat 2025-03-29 kl. 17:05.
Citera
2025-03-29, 17:02
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somchai-31
Det fattar väl du också att det stämmer inte.

Kursk invasionen var ett stort misslyckande från Zelenzkys sida.
Offciella siffror från Ukrainska Pravda så föll 48000 ryska soldater medan
Tass raporterar att 67000 UAF soldater föll.
Många kritiska Ukrainska rapporter om detta.

Hahaha 🤣🤣🤣
Jag har uppfattningen att hissen inte har gått hela vägen på dig.
Men nu bekräftar du alla misstankar.

Vad fan har ditt inlägg med det du svarade med??

Inte de vassaste knivarna i lådan….
Citera
2025-03-29, 17:02
Medlem
Ha ha cope harder Vatniks.

Meanwhile, the Russians continue to whine about the critical mass of Ukrainian drones. This time, it’s in the Belgorod region. The author of the text shares the impression that Ukrainians are definitely exceeding their plan to produce 1 million drones per year.

https://x.com/wartranslated/status/1905702472544641271?t=7OLE3Avt09BR7o2M82HF7Q&s=19

https://x.com/wartranslated/status/1905702472544641271?t=AHAgTcW8EtmWeXpKwhfWjw&s=19
Citera
2025-03-29, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Nu drar USA åt tumskruvarna ytterligare ett varv på Zelensky- administrationen.

"European Pravda rapporterade att Trump-administrationen återinförde en klausul i ett föreslaget avtal om ukrainska undergrundsresurser som tvingar Ukraina att återbetala hela beloppet av USA:s bistånd som tillhandahållits sedan början av Rysslands fullskaliga invasion 2022.

Utkastet till det stora avtalet specificerar att Ukraina skulle vara skyldigt att ersätta USA för allt bistånd – inklusive budgetmässigt, militärt och humanitärt bistånd – som tillhandahållits sedan starten av Rysslands fullskaliga krig".

Zelensky gör dock klart att han inte accepterar några skulder:
"Vi kommer inte att acceptera skulder, som jag sa. Det här är helt klara saker för mig”.

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2025/03/28/7505048/

Ha ha, Zelenski har ingen talan, bara att betala tillbaka bidraget. Tålamodet tryter för USA nu, den uppkäftiga Zelensky får veta sin plats.
Citera
2025-03-29, 17:05
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombiBeirut
Du ljuger och hittar på som vanligt, patetiskt uppförande. Men du är förståndshandikappad stackare.

Hej knäppskalle. Vi andra vet att du är tappad bakom en vagn. Helt okej, här i vårat land Sverige så strävar vi efter att respektera alla även om man som i ditt fall lämnar en del att önska.

Med det sagt, det tog mig två minuter att hitta en källa.

https://www.chathamhouse.org/2025/02/ukraines-fight-its-people/ukrainian-refugees-and-their-shifting-situation
Citat:
The fact that some men of fighting age – media estimates put their number at 20,000 in late 202314 – might have fled abroad illegally generates heated debates in Ukraine, as the country struggles to mobilize more troops and as those who joined the armed forces in early 2022 still await news on the timing of their demobilization.
Citera
2025-03-29, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
❗️🇺🇦Ukrainian military from the 129th Territorial Defense Brigade destroy 🇷🇺Russian targets in the Kursk direction

https://x.com/front_ukrainian/status/1905992310543794205?t=FFUBrIZwAofQ5HQ-C2N3mg&s=19
Hurra, Kievregimens soldater vinner hela jävla kriget!!! (sarkasm)
Citera
2025-03-29, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombiBeirut
Ha ha, Zelenski har ingen talan, bara att betala tillbaka bidraget. Tålamodet tryter för USA nu, den uppkäftiga Zelensky får veta sin plats.

Trump kör mycket fulspel nu och ändrar i avtalstexten så att man måste börja om från början. Bland annat ska en text om att USA ska ha första tjing på alla investeringar om att utveckla gruvdrift och industri, dvs Trump försöker aktivt att utestänga hela Europa från att vara med och bygga upp Ukraina.

Man anar förstås att Trump inte alls tänkt sig att investera något, bara låta tiden gå. Det är också ganska tydligt att det är en order från Ryssland till lilla Trump, som han måste följa eftersom Trump uppenbart är anställd av Putin.

Men tji, Europa leker man inte med.
Citera
2025-03-29, 17:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Hahaha 🤣🤣🤣
Jag har uppfattningen att hissen inte har gått hela vägen på dig.
Men nu bekräftar du alla misstankar.

Vad fan har ditt inlägg med det du svarade med??

Inte de vassaste knivarna i lådan….

Har du svårt med tankeförmågan? Eller kanske lässvårigheten?
Hur går dina tankar kring invasionen av Kursk?

Var det värt det tycker du? Vet du hur mycket matriel UAF förlorade?
Det vet nämligen jag. Enligt offciella sifror givetvis.
Så dina knivar är inte så vassa som du inbillar dig.
Citera
2025-03-29, 17:13
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoTheGreat
Citera hela mitt inlägg istället för att klippa i det men framför allt, svara på min fråga om Genevekonventionen gäller för betalda legoknektar och terrorister[/

På tal om Ryska knäppgökar på Svenska forum, -Hej HugoTheGreat!

Nu finner jag rätt information ganska lätt till skillnad från er orcher. Mitt problem är att jag kan lägga ner 10-20 minuter på ett svar och sedan kommer ni undermänniskor och bara viftar bort mitt svar. Problemet här är att ni har lite svårt att se verkligheten som ni lever i. I ert fall, lervälling till vägar, en diktator som diggar Hitler och Stalin och ett rövargäng som styr Duman.

Inte bara jag utan en massa andra normala människor i denna tråd har gång efter annan påtalat att du och dina gelikar är ute och cyklar i tillvaron. För all del, jag är öppen för att hjälpa dig. Inte bara dig utan hela Ryska folket som dag efter annan faller djupare ner i fördärvet. Men det måste komma en punkt här i livet där du vill hjälpa dig själv.. Du är inte där ännu så du kan förvänta dig mer sarkasm och gliringar från min sida tills du en dag vaknar upp och inser att man skiter inte där man sover (Vilket du gör dagligen)
Citera
2025-03-29, 17:17
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Har du missat att Ryssland hotat Sverige åtskilliga gånger? Senast igår.

Har du missat att Sverige hotat Ryssland konstant under 3 år genom att skicka svenska vapen som används mot Ryssland?
Citera
2025-03-29, 17:19
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somchai-31

Var det värt det tycker du? Vet du hur mycket matriel UAF förlorade?
Det vet nämligen jag. Enligt offciella sifror givetvis.
Så dina knivar är inte så vassa som du inbillar dig.
Det vet du såklart inte, du är ju bara en ljugande ryss.
Hur går det med 3-dagars operationen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in