2025-03-29, 16:06
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Det lönar sig oftast inte att krångla till det. En renodlad bitcoinportfölj har presterat klart godkänt som vanligt. Om man inte gick in mellan december och februari.
Jorå. 2024 var jag kung.
2025 får jag låna till mitt uppehälle.

Easy come, easy go.

Nåväl. Nästa helg blir det ölfrossa med gamla polare.
Citera
2025-03-29, 16:13
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Ja det är faktiskt lite orättvist EgoistN, du får sätta din tilltro till att global m2 trots allt stiger brant och att judarna på the fed i princip kommer att avsluta qt inom kort
Tack! Hopplösheten står i full blom.
Citera
2025-03-29, 16:59
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Tack! Hopplösheten står i full blom.

När hopplösheten står i full blom gör man bäst i att samla nektar EgoistN. / Din vän getingen
Citera
2025-03-29, 18:56
Medlem
Monerokungens avatar
-4% -170k

Älskar krypto!

Blir snart att göra det största bedrägeriet mot gamlingar som Sverige någonsin skådat. Någon ska betala för bedrägeriet jag utsätts för nu.

Egentligen kanske det räcker att knacka på grannen som är en trevlig ung man, och skalla han allt vad jag kan. Så kanske lite släpper.
Citera
2025-03-29, 22:03
Medlem
Så, en oerhörd mängd människor har spenderat hela "bull-cykeln" med att varva att blunda för precis all form av fundamenta för Bitcoin och istället marknadsföra och heja på att Saylor kör degen-leverage de år han har kvar innan pension.

Vid sidan av detta har ni hejat på att Solanas insiders och VCs utnyttjar ett momentant regulatory arbitrage för att med maximal hastighet roffa åt sig pengar innan luckan stängs. För att ni var ledsna att ni var sena till Ethereum.

Sen är ni sura på att det inte finns någon substans i marknadens värderingar.

Väl spelat.
Citera
2025-03-29, 22:22
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastianlarsson2
Så, en oerhörd mängd människor har spenderat hela "bull-cykeln" med att varva att blunda för precis all form av fundamenta för Bitcoin och istället marknadsföra och heja på att Saylor kör degen-leverage de år han har kvar innan pension.

Vid sidan av detta har ni hejat på att Solanas insiders och VCs utnyttjar ett momentant regulatory arbitrage för att med maximal hastighet roffa åt sig pengar innan luckan stängs. För att ni var ledsna att ni var sena till Ethereum.

Sen är ni sura på att det inte finns någon substans i marknadens värderingar.

Väl spelat.

ETH kommer gå upp till 5000$ i år
Btc 444000$ enligt alla experter.

Nu har dom sagt det, och så måste det bli nu.
Alla stora länder kommer ha btc som reserver. Om 1 månad har hela världen glömt bort tullarna.

https://m.youtube.com/watch?v=uO2xovIpKmU&pp=ygUIYnRjIDQ0NGs%3D

https://m.youtube.com/watch?v=XxRJpgTkPZg&pp=ygUIYnRjIDQ0NGs%3D

https://m.youtube.com/watch?v=2HRBJCp9XkI&pp=ygUIYnRjIDQ0NGs%3D

Når btc 444k kommer jag köpa upp flashback, Netflix, och Volvo.
Senast redigerad av Monerokungen 2025-03-29 kl. 22:25.
Citera
2025-03-30, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
ETH kommer gå upp till 5000$ i år
Btc 444000$ enligt alla experter.
Intressant slump att experterna kommer fram till en så visuellt tilltalande siffra.

Men jag håller med om att alla har glömt tullarna om en månad. Det finns väldigt, väldigt få saker folk kommer komma ihåg om en månad. Åtminstone 99% av allt som skrivs i både legacy och social media just nu är idiotiskt brus.
Citera
2025-03-30, 18:39
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Intressant slump att experterna kommer fram till en så visuellt tilltalande siffra.

Men jag håller med om att alla har glömt tullarna om en månad. Det finns väldigt, väldigt få saker folk kommer komma ihåg om en månad. Åtminstone 99% av allt som skrivs i både legacy och social media just nu är idiotiskt brus.

Tiden får visa! Jag tror på BTC långsiktigt!

ETH är jag mer orolig för.
Citera
2025-03-30, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
BTCUSD
Har korrigerat den gröna diagonala linjen. Röd diagonal korsades i och med stängningen igår, den är numera gråmarkerad. Priset snuddade vid svart diagonal en kort stund innan det vände ner igen. Jag är optimistisk så länge vi respekterar den gröna trendlinjen och stänger ljuskroppar inom den gröna triangeln. Har adderat ett gäng potentiella motståndsnivåer högre upp markerade i orange.
Graf 1D: https://ibb.co/Kpgd3VDp

BTC.D
Bitcoindominansen trendade högre tillfälligt men balanserar återigen på avgrundens rand på 1W.
Graf 1D: https://ibb.co/4nJNGTgL

SPX
Optimistisk så länge orange diagonal håller som stöd.
Graf 1D: https://ibb.co/hQVvSpH

Du funderar inte på en uppdaterad BTC.D-graf snart?
Citera
2025-03-30, 19:23
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Du funderar inte på en uppdaterad BTC.D-graf snart?

Jag kommenterade inlägget ovan nyligen om du backar något i tråden. Ska försöka hinna med en uppdatering under morgondagen.
Citera
2025-03-30, 19:24
Medlem
Citat:

Ja, visst är det magiskt!

Bitcoin kommer nå x inom ett år!
Solana kommer nå y inom 6 månader!

Eller youtube-videos med namn som:
"This is why we will break 1 million USD per Bitcoin sooner than you think!!!!!"

Det är också lite halvt märkligt att man aldrig ser konfidensintervall, bayesianska sannolikhetsmodeller eller ens rudimentära beräkningar för hur de kom fram till siffrorna. Vad behöver vara uppfyllt för att modellen som ger Eth på 5000 USD ska vara giltig?

Det är mer: "Äh, det låter ju bra med lite random stora siffror!"
Citera
2025-03-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Ja, visst är det magiskt!

Bitcoin kommer nå x inom ett år!
Solana kommer nå y inom 6 månader!

Eller youtube-videos med namn som:
"This is why we will break 1 million USD per Bitcoin sooner than you think!!!!!"

Det är också lite halvt märkligt att man aldrig ser konfidensintervall, bayesianska sannolikhetsmodeller eller ens rudimentära beräkningar för hur de kom fram till siffrorna. Vad behöver vara uppfyllt för att modellen som ger Eth på 5000 USD ska vara giltig?

Det är mer: "Äh, det låter ju bra med lite random stora siffror!"

Måste kännas förödmjukande att vara ännu sämre på att placera pengar än sådana klantskallar.

Men visst är detta mest godtyckliga klickbetessiffror.

Vissa brukar dock ange olika intervall. Oftast bygger dessa (om de bygger på något överhuvudtaget) inte på statistik utan på olika modeller för hur adoptionen kan komma att utvecklas framledes.

Notera dock att det inte är hela världen om man tror på en för hög siffra. Så länge riktningen är korrekt behöver ingen större skada vara skedd. Det är bara att hodla vidare och vänta. Det riktigt katastrofala för portföljen är om man misstar sig helt och likt många genom åren tror att priset ska ner till noll eller dylikt i helt fel riktning och agerar därefter.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-03-30 kl. 19:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in