2025-03-29, 08:58
Medlem
Den är absolut ny!
Ganska säker att jag såg på en bild när hon var hos Sjögren att den då stod där i rosa. Klart Elsa då måste byta!
Citera
2025-03-29, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avledbar
Den är absolut ny!
Ganska säker att jag såg på en bild när hon var hos Sjögren att den då stod där i rosa. Klart Elsa då måste byta!
Har också för mig det, men hittade inte igen vart jag sett det. (Men tror i nån blogg)
Citera
2025-03-29, 13:13
Medlem
Bästisen Wood har nyligen bytt överdrag till sin nya soffa. Såklart ett rosa överdrag....
Senast redigerad av Millivanilli25 2025-03-29 kl. 13:52.
Citera
2025-03-29, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millivanilli25
Bästisen Wood har nyligen bytt överdrag till sin nya soffa. Såklart ett rosa överdrag....

Men det är ju Elsas gamla rosa soffa som Sofia tof över. För att Elsa prompt skulle ha den senapsgula från marie-Lousie. Men nu är det då rosa som gäller igen.... Helt jäkla sinnessjukt! Hon måste lagt en halv miljon bara på soffor genom livet Värt...
Citera
2025-03-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrumpeten
Men det är ju Elsas gamla rosa soffa som Sofia tof över. För att Elsa prompt skulle ha den senapsgula från marie-Lousie. Men nu är det då rosa som gäller igen.... Helt jäkla sinnessjukt! Hon måste lagt en halv miljon bara på soffor genom livet Värt...

Soffor är ju rörliga, enligt Elsa.
Citera
2025-03-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrumpeten

Haha jösses. Jag vet att alla har olika förutsättningar och att det i någon mån ingår i hennes jobb, men det blir nästan komiskt att tänka på alla hennes soffbyten den senaste tiden när jag själv har en soffa som har 20 år på nacken och som inte behöver bytas ut än. Undrar om det gör henne lycklig?
Citera
2025-03-29, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Haha jösses. Jag vet att alla har olika förutsättningar och att det i någon mån ingår i hennes jobb, men det blir nästan komiskt att tänka på alla hennes soffbyten den senaste tiden när jag själv har en soffa som har 20 år på nacken och som inte behöver bytas ut än. Undrar om det gör henne lycklig?

Det är väl just det som det inte gör. Hon köper nya grejer på löpande band för att fylla nått hål och sin egna ofullkomlighet. Hon verkar bara bli mer och mer olycklig till skillnad från vad hon vill påskina. Äter mindre och handlar mer kanske.
Citera
2025-03-30, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Det är väl just det som det inte gör. Hon köper nya grejer på löpande band för att fylla nått hål och sin egna ofullkomlighet. Hon verkar bara bli mer och mer olycklig till skillnad från vad hon vill påskina. Äter mindre och handlar mer kanske.
Håller med, ser ut som ett spöke snart. Så fegt att alltid skylta med prislappar från stadsmission men vågar inte fronta blusen för 11.000…
Citera
2025-03-30, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Håller med, ser ut som ett spöke snart. Så fegt att alltid skylta med prislappar från stadsmission men vågar inte fronta blusen för 11.000…

Snittar hon på två nya klänningar i veckan nu ungefär ? När man köper såna mängder kläder som Elsa så spelar det liksom ingen roll att det är något second hand-fynd med.
Citera
2025-03-30, 12:46
Medlem
Hon kommenterade soffan i dagens inlägg….
Hon fick byta soffan till en rosa….. fy fan vad ängslig hon är
Citera
2025-03-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Hon kommenterade soffan i dagens inlägg….
Hon fick byta soffan till en rosa….. fy fan vad ängslig hon är

Men byta tyg eller byta soffa helt? Var inte soffan innan det här rosa? Hur länge hade hon den orangea soffan? En månad?
Citera
2025-03-30, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Men byta tyg eller byta soffa helt? Var inte soffan innan det här rosa? Hur länge hade hon den orangea soffan? En månad?

Som jag fattar det fick hon byta soffa. Hon lämnade tillbaks den senapsgula och fick en ny rosa soffa ist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in