Inte en chans att Amanda bara var ca 10 sek från Micke, såsom hon driftade i sjön.. Eller fick hon draghjälp av produktionen? Sedan är det för osannolikt att de blir färdiga med hinkbyggnationen exakt samtidigt. Allt för spänningens skull, för TV-tittaren där hemma. För uppenbart och dåligt regisserat.
Inte en chans att Amanda bara var ca 10 sek från Micke, såsom hon driftade i sjön.. Eller fick hon draghjälp av produktionen? Sedan är det för osannolikt att de blir färdiga med hinkbyggnationen exakt samtidigt. Allt för spänningens skull, för TV-tittaren där hemma. För uppenbart och dåligt regisserat.
Det är väl lika som i Robinson. Den som vinner ett delmoment får 30 sekunder försprång i nästa. Sen klipper dom ihop det så det ska bli spännande.
Du undrade om deras föräldrar oxå var homosexuella.
Men förstår nu vad du menade, att det var ett par homosexuella som behövde hjälp att få barn via ivf.
Jag funderar på att söka till nästa Farmen, tror ni det kommer gå hem med en konspirationsteoretiker som mest tjatar om 9/11 och månlandningarna med dom andra deltagarna?
Kommer jag få mycket tid i rutan?
Vill produktionen ha med mig?
Bara att säga "Jag har rätt värdegrund" "Jag älskar Woke" "Jag röstar på MP" och så det viktigaste "Jag tycker SD är dumma". Säger du allt detta, har du en biljett in i farmen. Du kanske till och med blir hjälpt av produktionen till final veckan.
Farmen har blivit allt för PK, förstår inte. Först kör dom Big brother i graven, sedan robinson och nu Farmen. Allt det TV4 rör blir fel, hmmm vad kan detta bero på?
Bara att säga "Jag har rätt värdegrund" "Jag älskar Woke" "Jag röstar på MP" och så det viktigaste "Jag tycker SD är dumma". Säger du allt detta, har du en biljett in i farmen. Du kanske till och med blir hjälpt av produktionen till final veckan.
Var det därför Micke vann? Tror du han är miljöpartist?
Hur kom det sig att tvåan kom upp från sjön så snabbt och fick upp repet så snabbt när vi inte fick se?
Vinnaren hade minst fem-tio minuters försprång i båda momenten men i sändningen hade honnen knappt hunnit börja när den andra honnen var ikapp.
Tyvärr vann rätt person, definitivt en som skulle kunna sköta farmen själv utan större problem, men ack vilken vidrigt slem typ!