2025-03-28, 11:45
Medlem
meas19s avatar
Tydligen rodde dom på morgonen, sedan fick dom gå tillbaka till gården och sedan började dom i skogen på eftermiddagen och sprang fram.

Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Fyran måste ju fatta att tittare anar fuffens när Amanda var framme när Micke precis hade börjat med repet. Hon var ju ljusår bort med båten!
2025-03-28, 12:15
Medlem
Farmen är ju en stor bluff det märks att det hela är uppgjort innan. Micke har säkert flera bekanta i produktionen.
2025-03-28, 12:32
Medlem
Kontrollavgifts avatar
TV4 vill att det ska vara skilda kön i finalen och i slutspelet. Drar tittare. Detta gäller många tävlingar som t.ex. Hela Sverige bakar där den mest klantige man blir kvar långt in i tävlingen.

Nog tycker jag att Jasper dömdes hårt i lökfrågan, säger han att lökens blast ska flätas har han implicit sagt att blasten ska vara kvar.
2025-03-28, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohmygood1
Så Amanda måste definitivt fått hjälp för att kunna ta sig i land för annars hade hon nog suttit kvar där fortfarande.
Känns även lite VÄL planerat av tv4 att ha en fysisk gren när det är kille/tjej som ska göra upp.

Det är helt givet att de gjorde en rafflande tv-version av finalen. Jag vet att Farmen Norge gjorde så för 4-5 år.

Det, eller så gick Micke och slaggade när han kom i land.
2025-03-28, 13:02
Medlem
figegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vem var den gamla deltagaren som såg ut som en transa?

Det undrar jag också då jag aldrig sett denna deltagare förut om det var en deltagare.

Amanda är inne på ett bannan skal efter robban valdd att lämna så hon fick en andra chans så jag hoppas innerligt att den som redan åkt ut kommer sist såklart dvs amanda. Allt annat vore orättvist. Hoppas hoppas vem som helst utan Amanda glidare vinner.

Vem var gubben i publiken som satt på nedre plan i mitten ungefär?
2025-03-28, 13:48
Medlem
Så Knull-Micke och Gnagarmusen fick hela Norra B för sig själva? Jo, jo...

I laggårn, i trappen, på logen, i hallen
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Baby, jag tror jag är kär
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där
2025-03-28, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av figeg
Vem var gubben i publiken som satt på nedre plan i mitten ungefär?

Det var Hasse som rakat både pung och skägg
2025-03-28, 14:12
Medlem
”Kul” att tv4 redan outat vem som vinner farmen. Är det på söndag finalen visas i tv4 för de som inte har tv4play? De borde inte vara spec glada,även om man kunde på förhand räknat ut vem som skulle vinna.
2025-03-28, 14:39
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Men snälla obildade människa, tror du seriöst att det är ärftligt?!
Vart skrev jag det var ärftligt?
2025-03-28, 14:41
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Att det är vanligt med tvillingar vid provrörsbefruktning gäller bara tvåäggstvillingar, och tvåäggstvillingar kan det omöjligt bli vid en provrörsbefruktning i Sverige.
Enäggstvillingar kan det ev bli, men det är inte vanligare än vid en "normal" befruktning.
Tvåäggstvillingar: två ägg befruktas av två olika spermier. Barnen blir inte mer lika än vanliga syskon.
Enäggstvillingar: Ett ägg befruktas av en spermie, men det befruktade ägget delas i två, vilket resulterar i två identiska barn, med samma dna.
Ja, det är vanligare att få tvillingar vid provrörsbefruktning ( IVF ) jämfört med naturlig befruktning, men det har blivit mindre vanligt med tiden.

Tidigare satte man ofta i flera embryon för att öka chansen att en graviditet skulle lyckas, vilket ledde till fler tvillingfödslar. Men idag rekommenderar man i de flesta fall att endast ett embryo återförs, särskilt för yngre kvinnor, för att minska risken för flerbördsgraviditeter, som kan innebära högre risker för både mamman och barnen.

I Sverige och många andra länder har andelen tvillingfödslar vid IVF minskat tack vare att man ofta väljer att sätta in ett embryo i taget (sk single embryo transfer, SET ).

Tydligen var det inte så förr.
2025-03-28, 14:44
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Farmen är ju en stor bluff det märks att det hela är uppgjort innan. Micke har säkert flera bekanta i produktionen.
Det är absolut inte omöjligt, han fick mycket egentid i kameran med, och kunde betee sig lite som han ville med.

En annan sak jag reagerar på hur ofta möter kvinnor män i Farmen i fysiska grenar? Man såg ju redan innan tävlingen började vem som skulle vinna helt klart med.
2025-03-28, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Och en som blivit utslagen i ett ting, blev 2:a.

Årets Farmen blir ett lågvattennärke.

Lägg ner skiten!
Ja absolut eftersom vinnarna skrytit att han vunnit.lovat att dela pengarna med tvåan å sen blåst henne.

Dags att lägga ner farmen.hur kan man ens låta sånt hända.riggat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in