2025-03-28, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
"Några skandeler" . Är den värsta skandalen att deras kunddatabas läckt?

Ja, den är nog den värsta. Oacceptabelt för ett företag som sysslar med säkerhet. Notera att t.ex. konkurrenten Trezor säger sig gallra ur kunduppgifterna efter tre månader.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-03-28 kl. 18:57.
Citera
2025-03-28, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Ett år är inte en kort tid så jag skriver en månad ok? Kanske två månader, men har inte någon kurva framför mig nu så ser inte.

Men visst, vi räknar nog med att bitcoins fortsätter att vara ett spekulationsobjekt och då fortsätter det gå ner jättemycket eller upp jättemycket i takt med att efterfrågan sjunker och stiger.

Ett år är en extremt kort tid för en valuta som går upp 3x.
Om dollarn skulle gå gå upp så mycket på så kort tid så skulle nog ekonomin krascha.
Citera
2025-03-28, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Ni som köpt BTC vart har ni använt för exchange? Avanza räknas givetvis inte

Jag har använt mig av kraken, kucoin, Mexc

Aldrig haft problem med någon av dom MEN ser nu att alla dessa 3 + binance har sjuka betyg på trustpilot? 1.2-2 stjärnor. Nästan 85% 1 stjärniga. Hur är det möjligt?
Har mest använt Kraken. Tycker den är pålitlig och funkar bra. Verkar dessutom vara den enda handelsplatsen som har en support som fungerar. Dom få gånger jag har behövt kontakta dom så har dom svarat direkt och allt har varit löst inom en halvtimme.
Citera
2025-03-28, 20:09
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MekaniskaUrban
Har mest använt Kraken. Tycker den är pålitlig och funkar bra. Verkar dessutom vara den enda handelsplatsen som har en support som fungerar. Dom få gånger jag har behövt kontakta dom så har dom svarat direkt och allt har varit löst inom en halvtimme.

Har inte heller haft problem. Kucoin svara snabbt med. Samt att Kucoin har ju XMR Till skillnad på Kraken.

Men hur kan 85% säga att sidorna är scam.
Citera
2025-03-28, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Har inte heller haft problem. Kucoin svara snabbt med. Samt att Kucoin har ju XMR Till skillnad på Kraken.

Men hur kan 85% säga att sidorna är scam.
Ingen aning. Antar att folk är mer benägna att skriva när dom är arga. Det står väl i recensionerna vad dom är missnöjda med.
Citera
2025-03-28, 20:54
Medlem
EgoistNs avatar
Borde väl kunna gå upp från dessa nivåer.. Vad säger strecken, Hazenslas?
Citera
2025-03-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN

Man får mer än 6 procent över världsmarknadspriset om man säljer peer-to-peer via hodlhodl.com

https://hodlhodl.com/offers/sell?filters%5Bcurrency_code%5D=EUR&pagination%5Bo ffset%5D=0

vilket indikerar att världsmarknadspriset är för lågt.
Citera
2025-03-28, 21:05
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Man får mer än 6 procent över världsmarknadspriset om man säljer peer-to-peer via hodlhodl.com

https://hodlhodl.com/offers/sell?filters%5Bcurrency_code%5D=EUR&pagination%5Bo ffset%5D=0

vilket indikerar att världsmarknadspriset är för lågt.
Saylor lovar 8% på strike..
Citera
2025-03-28, 21:18
Medlem
Citat:
Saylor lovar 8% på strike..

Utveckla
Citera
2025-03-28, 21:34
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Utveckla
8% i utdelning på Strk utlovat.
Ytterligarate förtjänst utlovas med Streif. Saylor goes bananas…
Get rich or die trying.
Citera
2025-03-28, 21:34
Medlem
Bitcoinmängden på börserna sjunker igen efter ett temporärt avbrott på en dryg månad fram till 18 mars:

https://www.coinglass.com/Balance

Det finns enligt länken 2 180 000 bitcoin på de största börserna, att jämföra med lägstanivån 2 150 000 den 5 februari.
Citera
2025-03-28, 22:18
Medlem
hazenectars avatar
Citat:

Kommer en uppdatering imorgon efter att ljusen på 1D har stängt. Vad tror du själv om läget EgoistN?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in