2025-03-26, 14:33
Medlem
Allts en fundering angende bestllning, man kan inte f problem p ngot stt av att hmta ut detta allts man fr inneha denna thca produkt exempelvis buds eller s?
Citera
2025-03-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shnagfnay
Min swizzle vape slutade fungera efter ngra anvndningar. Hylsan r typ full av olja men det gr inte att suga rk. Vldigt dlig vape. Det kom inte mycket rk nr den fungerade heller. Jag knde absolut ingenting av den vapen.

Min uppfattning r att Vapar inte ger ngon strre effekt eller ingen effekt alls, kan det bero p att det inte vrmer tillrckligt? Har ju rkt massa andra cannabinoider med vape och knner inte ett skvatt.

Nu har jag bestllt THC-A isolat och CBD buds. Tnkte blanda 1 gram isolat med 2 gram buds. Knner jag inget d s ger jag up.

Om det r cartridge du menar med hylsa ..prova vrm den med hrtork... ibland blir det stock, kloogar igen och stoppar luftfldet d vtskan stelnar effter uppvrmning
Citera
2025-03-26, 18:16
Medlem
shnagfnays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Om det r cartridge du menar med hylsa ..prova vrm den med hrtork... ibland blir det stock, kloogar igen och stoppar luftfldet d vtskan stelnar effter uppvrmning

Okej. Men den r nstan helt omringad av plast, glaset r bara lite. Provade elda lite men det smlter plasten.
Citera
2025-03-27, 09:59
Citat:
Okej. Men den r nstan helt omringad av plast, glaset r bara lite. Provade elda lite men det smlter plasten.

Anvnd en hrtork, inte elda med tndare, s gr det finfint.
Citera
2025-03-27, 10:10
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
Anvnd en hrtork, inte elda med tndare, s gr det finfint.

Har du ingen hrtork kan du stta p en spisplatta och hetta den ovanfr plattan.

Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Allts en fundering angende bestllning, man kan inte f problem p ngot stt av att hmta ut detta allts man fr inneha denna thca produkt exempelvis buds eller s?

Nej hela grejen r ju att det r ett kryphl i lagen. Hampa buds= lagligt THC-A= lagligt. THC= olagligt.

Det nda som r olagligt r THC och hampa innehller max 0.03 nt snt annars rknas det som cannabis thc och du fr ringa narkotika.

Dremot om du rker THC-A och blir positiv p THC har du begtt brott i Sverige d det r olagligt att ha klassade substanser i systemet. Men s ska de ta dig och kissa/bloda dig ox. Ta aldrig kiss, alltid blod.
Citera
2025-03-27, 14:22
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffgecko
En 10a blir bra. Jag brukar blanda in ngot mer fr konsistensen, ngon rkmix typ knaster. Men runt ~15

Glmde svara men ratio 1:5 blev helt perfekt fr mig.

Tusen tack!
Citera
2025-03-27, 17:12
Medlem
DABS LIVE RESIN - 74% THCA
Sknt rus? Ngon som har testat? 0.5 gram hur lnge rcker en sdan mot vape i samma storlek?
Verkar dyrt men frhoppningsvis det bsta thca produkten hittils i sverige antar jag.
Citera
2025-03-27, 18:42
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
DABS LIVE RESIN - 74% THCA
Sknt rus? Ngon som har testat? 0.5 gram hur lnge rcker en sdan mot vape i samma storlek?
Verkar dyrt men frhoppningsvis det bsta thca produkten hittils i sverige antar jag.

Den var superduper. Premiumprodukt, skulle kpa snt ven om cannabis var lagligt liksom.

Men jtteovrt s jag ser fram emot att frsljarna brjar slja resinet lst s kan man ha sin egen vape.

Samma liveresin sljs i usa och r populrt dr med, hr r en snubbe som ger en recension https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=08KXAV4_kmg

Hller med. Antagligen den bsta och mest logiska produkten. Som budder och snt annars r ocks. Vi har ingen riktig dabkultur hr i Sverige n.
Citera
2025-03-27, 22:27
Medlem
Wow testade Magic Farmers 99% frn ST idag! Mste bara sga wow 👌. Jag ger den ltt 10/10 och fr mig som har recept p APL-oljorna s r detta ett perfekt komplement vid smrttoppar (d oljorna tar typ 1H att verka samt r meckiga att ta med sked regelbundet 3 ggr per dag, ett bloss och vips r man smrtfri + i himmelen ❤️.
Citera
2025-03-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Den var superduper. Premiumprodukt, skulle kpa snt ven om cannabis var lagligt liksom.

Men jtteovrt s jag ser fram emot att frsljarna brjar slja resinet lst s kan man ha sin egen vape.

Samma liveresin sljs i usa och r populrt dr med, hr r en snubbe som ger en recension https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=08KXAV4_kmg

Hller med. Antagligen den bsta och mest logiska produkten. Som budder och snt annars r ocks. Vi har ingen riktig dabkultur hr i Sverige n.
lter bra ..men ja dligt att det inte sljs lst.. en sdan elektrisk dab gr det sker 200-300kr dyrare(700+kr 0.5g) 1gram fr 600-700kr lter rimligt utan apparaten.
Citera
2025-03-30, 13:17
Medlem
Har kollat in THCA frdigrullade och budsen p ST. Den frdigrullade r billigare n att kpa lsa gram? r det samma effekt i dessa?
Blir man hg som man blir p vanligt grs av THCA?

Dumma frgor av en rookie kanske

mvh
Citera
2025-03-30, 23:39
Medlem
jewclaws avatar
Funkar ST's hasch bra? Ngon som har en liten utsaga?

r en gammal canna-rv och jag tror inte enbart thc(a) r ngot fr mig utan jag behver lite terpener och andra cannabinoider som gr det till vad det r.

Vnder mig till thca i ett sista hopp om att f ngot som iallafall pminner om kvalitativ cannabis. Har ruttnat fullstndigt p den svenska scenen och jag orkar varken ka utomlands eller bestlla drifrn fr tillfllet. Letat runt som en tok senaste mnaderna och det r ungefr 2 av 10 gnger jag stter p ngot som faktiskt gr mig njd, och det r en kostsam historia.

M vl!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in