2025-03-27, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Förmodligen inga, om man ska använda dumpen logik så borde det ha ramlat in anmälningar på alla uthängda från offer som känner igen dom så samtliga borde blivit lagförda vid det här laget, men det är dom inte, så du och dina polare i gräv sitter alltså och trakasserar människor pga ett fantasi scenario. Eller snarare för att ni är sadister

Det var inte det jag frågade så gissar att du medvetet spelar lite extra dum i huvudet. Jag frågade dig om du oavsett anledningen hade tyckt det var okej att en grupp sadister spridit bilder på och trakasserat dig?
Jag såg häromveckan att du hade gnällt på någons profilbild här på flashback, vad var det för fel på den??

Med dumpenlogik kommer du få följande svar. Alla ca 600 gäddor har förgripit sig på X antal barn , det förstår man ju genom att de kommer till platsen. Att få av dessa ca 600 har blivit anmälda beror på att barnen inte vågar anmäla.Om vi gör en överslagsberäkning så handlar det således om tusentals barn , men endast en handfull har anmält. Här har åtminstone jag starka tvivel. Självklart finns det de som inte anmäler dock inte i denna antagna utsträckning som dumpen gör gällande.
Senast redigerad av Takanashi 2025-03-27 kl. 07:25.
Citera
2025-03-27, 09:27
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Nä, i mitt tycke ägnar sig dumpen åt civil olydnad
Dom bryter mot regler (och kanske även lagar) i syfte att skapa politisk förändring
Dumpens agerande är i mitt tycke försvarligt

Jag har aldrig sagt att telegramgruppen inte kan innebära lagbrott, jag säger däremot att jag på ett moraliskt plan inte ser några problem med gräv (bortsett från vissa undantag)
Gräv - samhällets bottenskrap mot pedofiler.

Lite gulligt faktiskt, jag kan ha viss sympati för för ett gäng som alltid upplevt nederlag och en känsla av att vara sämst som nu har hittat en virtuel pizzeria med starköl för 27 kronor. Nu är dom fan inte på sistaplatsen längre, brödraskap, kukbilder och hitlerpoträtt på väggarna!
Citera
2025-03-27, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Det dumpen gör är vinst drivande inte hjälpa utan tjälpa anhöriga,gäddor,mm

Kan säga det lär komma en jävla massa anmälningar mot dom!

Varför tror du dom inte får sponsorer, tv med sig ??
Varför?
Jo för dom går utanför lagens gräns!
För dom begår grov förtal, grov kräkning, även personskydd lagen man får ej namn ge gäddan !
Läs gärna på ang vad förtal är , det är när dom pekar ut folk utan dommar som ej gått brott!!

Dumpens fiskare leker barn dom begår med brott när dom använder AL tjänst för göra om sina bilder + leker annan person

Läs vad Jackie + alla andra fiskare själva säger

Nej enda idoten du tror på är BP Saras jävla blaska som hjärntvättar dig totalt !
Lika trög som ett tåg som inte orka dra
Du menar väl mild kräkning hoppas jag? Har du själv varit i kontakt med det här ”dumpen” alla snackar om?
Citera
2025-03-27, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dumpen are the best in the world på att runka up.
Yes rasta big up, men dom har inte tv med sig, ännu iaf.
Citera
2025-03-27, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Yes rasta big up, men dom har inte tv med sig, ännu iaf.

Dumpen har målat in sig i ett hörn och upptäckt att det inte alls finns så många pedofiler i Sverige som man gett sken av så därför måste man gå all in på funktionsnedsatta eller missbrukare. Läste gädda "Snoppis" chatt (nr 2) och där skriver Dumpens fjortis att det är svårt att vara dålig på att suga kuk och att ingen klagat tidigare på hennes avsugningar och får det att framstå som att hon gör det dagligen för att få sitt ciggppaket.

Dumpens sköna statistik där man oförskämt påstår att 26 % av flickor i gymnasieåldern nån gång i livet blivit sexuellt ofredade men inte ett ord om att 90% av förövarna är jämnåriga pojkar och inte gamla snygga tjockisar som offret själv raggat upp.

Jag är faktiskt inte särskilt imponerad men blir det varje gång Dumpen tar en riktig pedofil. När Dumpen kör pedofilmamman så blir det oftast ganska bra men det andra är man så jävla less på för det har inget med verkligheten att göra. Vad är det för jävla dumheter där offret är den pådrivande parten och givetvis så lyser dessa domar med sin frånvaro. Sara får skärpa sig lite men lite kul underhållning är det så klart.
Citera
2025-03-27, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Förmodligen inga, om man ska använda dumpen logik så borde det ha ramlat in anmälningar på alla uthängda från offer som känner igen dom så samtliga borde blivit lagförda vid det här laget, men det är dom inte, så du och dina polare i gräv sitter alltså och trakasserar människor pga ett fantasi scenario. Eller snarare för att ni är sadister

Det var inte det jag frågade så gissar att du medvetet spelar lite extra dum i huvudet. Jag frågade dig om du oavsett anledningen hade tyckt det var okej att en grupp sadister spridit bilder på och trakasserat dig?
Jag såg häromveckan att du hade gnällt på någons profilbild här på flashback, vad var det för fel på den??

Då 9/10 polisanmälningar läggs ner så kan det mycket väl vara så att flera av gäddorna har fått anmälningar mot sig som inte ledde någon vart

Men gäddornas bilder sprids inte utan anledning, dom har sexchattat med någon dom trodde var ett barn och i vissa fall värre än så och kan ha riktiga offer
Citera
2025-03-27, 11:49
Medlem
Citat:
Då 9/10 polisanmälningar läggs ner så kan det mycket väl vara så att flera av gäddorna har fått anmälningar mot sig som inte ledde någon vart

Men gäddornas bilder sprids inte utan anledning, dom har sexchattat med någon dom trodde var ett barn och i vissa fall värre än så och kan ha riktiga offer
Dessa tröttsamma spekulationer. Har man inte begått något brott så ska man inte straffas. Det är olämpligt att sexchatta med barn, så den som gjort det (om nu någon gjort det??????????? Vem? Har någon gädda chattat med ett riktigt barn?) ska såklart fås att inse att det är fel. Men genom att hänga ut dem på Dumpen riskerar man att sådana som sexchattat enbart för att leva ut en fantasi blir stämplade som pedofiler. Då finns risken att de tänker att eftersom de ändå får bära den sociala skammen så kan de lika gärna träffa ett barn på riktigt. Alltså, människor är komplicerade. Moralism leder nästan aldrig till något bra.
Citera
2025-03-27, 12:00
Medlem
Citat:

Det märks tydligt att du genomgått dumpens kurser där man får lära sig att hantera statistik på ett försåtligt sätt. Menar du 9/10 polisanmälningar generellt (t.ex. cykelstölder etc.) eller avser du anmälningar där barn utsatts för våld och eller sexuella övergrepp? Förundersökningar är däremot något annat.
Citera
2025-03-27, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Dessa tröttsamma spekulationer. Har man inte begått något brott så ska man inte straffas. Det är olämpligt att sexchatta med barn, så den som gjort det (om nu någon gjort det??????????? Vem? Har någon gädda chattat med ett riktigt barn?) ska såklart fås att inse att det är fel. Men genom att hänga ut dem på Dumpen riskerar man att sådana som sexchattat enbart för att leva ut en fantasi blir stämplade som pedofiler. Då finns risken att de tänker att eftersom de ändå får bära den sociala skammen så kan de lika gärna träffa ett barn på riktigt. Alltså, människor är komplicerade. Moralism leder nästan aldrig till något bra.

Dumpen har ju redan visat att dessa individer överväger att leva ut sina fantasier, för annars så hade dumpen inte haft material att publicera

Då hade gäddan sagt att hen inte har något som helst sexuellt intresse för en 13-14 åring (eller en pedofilmamma för den delen) och så hade chatten avslutats där, dom har ju redan gått från fantasi till handling
Citera
2025-03-27, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Det märks tydligt att du genomgått dumpens kurser där man får lära sig att hantera statistik på ett försåtligt sätt. Menar du 9/10 polisanmälningar generellt (t.ex. cykelstölder etc.) eller avser du anmälningar där barn utsatts för våld och eller sexuella övergrepp? Förundersökningar är däremot något annat.

kollar vi enbart på våldtäkt mot barn leder enbart 4% till fällande dom

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/tusentals-valdtakter-mot-barn-polisanmaldes-bara-fyra-procent-ledde-till-fallande-dom

Vad gäller grooming så är statistiken inte heller där särskilt ljus

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/sa-manga-groomingbrott-anmaldes-fa-fallande-domar

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/polisen-om-grooming-skyldiga-kommer-undan-straff
Citera
2025-03-27, 12:50
Medlem
Citat:
kollar vi enbart på våldtäkt mot barn leder enbart 4% till fällande dom

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/tusentals-valdtakter-mot-barn-polisanmaldes-bara-fyra-procent-ledde-till-fallande-dom

Vad gäller grooming så är statistiken inte heller där särskilt ljus

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/sa-manga-groomingbrott-anmaldes-fa-fallande-domar

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/polisen-om-grooming-skyldiga-kommer-undan-straff

Fokusförflyttning som vanligt, det är ju paradgrenen.

Skilj på anmälan,(som initialt vad det du hävdade), förundersökning och fällande domar.Det är liksom inte samma sak.
Senast redigerad av Takanashi 2025-03-27 kl. 12:53.
Citera
2025-03-27, 13:26
Medlem
Citat:

Okej så om jag anmäler dig för övergrepp på barn ett antal gånger som sedan läggs ner så är du alltså pedofil sen?
Hoppas själv du hör hur dumt de låter.

Ja ni sitter med andra ord och trakasserar människor för ni har problem att skilja mellan fantasi och verklighet. De måste tillomed den påhittade humanisten i dig förstå att de är fel?
Du har fortfarande inte svarat på vad de va för fel på bilden du gnällt om på flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in